okeequote:
quote:
Ik welquote:Op dinsdag 10 maart 2009 13:58 schreef Ladylike het volgende:
[..]
doodverwensing = ban
maar ik zal je niet verlinken![]()
heul stiekem diep in je hart meen je het nietquote:
mooooooooosssie ik heb je gemistquote:
ik had debbie laatst nog een smsje speciaal over jou gestuurd runxquote:Op dinsdag 10 maart 2009 14:01 schreef Runx het volgende:
[..]
heul stiekem diep in je hart meen je het niet![]()
Dude welke hallo???quote:Op dinsdag 10 maart 2009 14:00 schreef BarraCupraCuda het volgende:
hey debbie je hebt niet op mn hallo gereageerd
heb je zin in morgen?
ahhhhquote:Op dinsdag 10 maart 2009 14:01 schreef Runx het volgende:
[..]
mooooooooosssie ik heb je gemist![]()
hoooiiijj
Heyquote:
woat?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 14:01 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ik had debbie laatst nog een smsje speciaal over jou gestuurd runx
Hey moozquote:
nou en wat stond er in ?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 14:01 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ik had debbie laatst nog een smsje speciaal over jou gestuurd runx
dat zegt hij tochquote:Op dinsdag 10 maart 2009 14:03 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
woat?neej dude lieg niet..jij aan mij
dat zegt ie tochquote:Op dinsdag 10 maart 2009 14:03 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
ja dat staat er toch?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 14:03 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
quote:
quote:
quote:
Owquote:
je bent niet echt wakker he.. ik zei het voordat je zei dat je faaldequote:
maar dan ben ik nou benieuwd wat er in stond ?quote:
Ja maar dat kwam omdat ik telefoon tussendoor kreeg terwijl ik dat berichtje aan het typen wasquote:Op dinsdag 10 maart 2009 14:06 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
je bent niet echt wakker he.. ik zei het voordat je zei dat je faalde
GMTAquote:Op dinsdag 10 maart 2009 14:05 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]zelfs als je faalt ben je lief
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 14:05 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]zelfs als je faalt ben je lief
Daarom houd ik zo veel van mn pappiequote:
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 14:06 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ja maar dat kwam omdat ik telefoon tussendoor kreeg terwijl ik dat berichtje aan het typen was
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
najah de mijne heeft het duwtje gegevenquote:Op dinsdag 10 maart 2009 14:08 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Daarom houd ik zo veel van mn pappie
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 14:15 schreef Friday12 het volgende:
WTF moet ik met dit (en ff tussen haakjes is dit godver de godver aan vrouwen alleen gericht?)whehe ik heb em ook gehadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.lezen als je niks te doen hebt en dan vergeten
Het leven is net ganzenborden. Je kunt steeds weer opnieuw beginnen, tenzij je in de put blijft zitten.
Je mag hier werken, je moet het niet.
Pencil & Paper really is the top WYSIWYG app!
myminicity
kan je eigen cartoon maken en ik heb Jambers gemaaktquote:Op dinsdag 10 maart 2009 14:16 schreef Runx het volgende:
whhahahaha kijk dit http://www.acapela.tv/Car(...)98-bcb43bba67a-5-7-6
heb ik gemaakt
WTF moet ik met dit (en ff tussen haakjes is dit godver de godver aan vrouwen alleen gericht?)Je loopt weer achter daar hebben we het al over gehadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
So you think you got an evil mind? Well i'll tell ya honey...
WTF moet ik met dit (en ff tussen haakjes is dit godver de godver aan vrouwen alleen gericht?)Schat, die heeft iedereen gekregenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
user is baned
In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
ik heb hem niet eens gehad.. naja er stonden ook geen tieten inquote:Op dinsdag 10 maart 2009 14:16 schreef tripack het volgende:
[..]
whehe ik heb em ook gehadlezen als je niks te doen hebt en dan vergeten
huh niet ? de versie die LL na mij stuurde stonden er wel tieten inquote:Op dinsdag 10 maart 2009 14:18 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ik heb hem niet eens gehad.. naja er stonden ook geen tieten in
wheheheh RUNKS!!!quote:Op dinsdag 10 maart 2009 14:17 schreef Runx het volgende:
[..]
kan je eigen cartoon maken en ik heb Jambers gemaaktmet als gast runx
ik was gofferdomme aan het werk jaquote:Op dinsdag 10 maart 2009 14:17 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Je loopt weer achter daar hebben we het al over gehad
staan er tieten in .... pm het mij ffquote:Op dinsdag 10 maart 2009 14:19 schreef Runx het volgende:
[..]
huh niet ? de versie die LL na mij stuurde stonden er wel tieten in
ja idd je kan het niet testenquote:Op dinsdag 10 maart 2009 14:19 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
wheheheh RUNKS!!!
misschien had je het als run x moeten typen
schapenneuky
nee das waarquote:Op dinsdag 10 maart 2009 14:18 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ik heb hem niet eens gehad.. naja er stonden ook geen tieten in
Ga je moet spoelen met groene zeepquote:
9/10x welquote:Op dinsdag 10 maart 2009 14:20 schreef tripack het volgende:
[..]
nee das waartieten gaan altijd rechtstreeks naar bcc
Whehe ergens is het wel geinig...quote:Op dinsdag 10 maart 2009 14:17 schreef Runx het volgende:
[..]
kan je eigen cartoon maken en ik heb Jambers gemaaktmet als gast runx
donequote:Op dinsdag 10 maart 2009 14:20 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
staan er tieten in .... pm het mij ff
waarom heb ik het niet gekregen?
WTF PEOPLE!
hek al gezienquote:Op dinsdag 10 maart 2009 14:27 schreef BarraCupraCuda het volgende:
quote:
ik heb dat filmpje niet gezien alleen gehoord op 3FMquote:
neequote:Op dinsdag 10 maart 2009 14:21 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ga je moet spoelen met groene zeep
2,5 uur te langquote:
Ja en ik werk al 6,5 uur te langquote:
alles kan je lerenquote:Op dinsdag 10 maart 2009 14:40 schreef Runx het volgende:
Hihihihihi ik kan jullie mededelen dat de nummer bijna klaar is , nog een paar regels moeten er nog gemaakt worden, dan moeten we nog de clip opnemen
en dan nog editen
aangezien niemand van ons met adobe premiere pro cs3 ervaring heeft kan het wel even gaan duren
maar we zijn professioneel dus dat lossen wel op
oja en de tekst ken ik al uit mijn hoofd behalve nog de paar regels die we nog moeten verzinnenquote:Op dinsdag 10 maart 2009 14:40 schreef Runx het volgende:
Hihihihihi ik kan jullie mededelen dat de nummer bijna klaar is , nog een paar regels moeten er nog gemaakt worden, dan moeten we nog de clip opnemen
en dan nog editen
aangezien niemand van ons met adobe premiere pro cs3 ervaring heeft kan het wel even gaan duren
heus nietquote:
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 14:40 schreef Runx het volgende:
en dan nog editen
ow noesquote:Op dinsdag 10 maart 2009 14:40 schreef Runx het volgende:
en dan nog editen
Ja maar niet voor dingen als adobe dingetjesquote:Op dinsdag 10 maart 2009 14:41 schreef Runx het volgende:
[..]
heus nietsommige dingen moet je aanleg voor hebben
![]()
nee klopt maar hij zei alles kan je lerenquote:Op dinsdag 10 maart 2009 14:42 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ja maar niet voor dingen als adobe dingetjes
hiihih die heb ik gemaaktquote:Op dinsdag 10 maart 2009 14:44 schreef BarraCupraCuda het volgende:
http://www.acapela.tv/Car(...)98-bcb43bba67a-5-7-6
had de link uit de adres balk gecoppiedquote:
ik heb geen zin meerquote:
ik vind het meer schminkquote:
is dat runx niet in het midden?quote:
Ik kan niet afsluiten zegt iequote:Op dinsdag 10 maart 2009 15:12 schreef Friday12 het volgende:
[..]
misschien mag ik eerder weg want er is zo niemand meer en ik kan niet afsluiten
het pand bedoelt tiequote:
quote:
neequote:
ik ben idd wel lui ja maar die andere snapte ik niet neequote:Op dinsdag 10 maart 2009 15:30 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
jij snapt mij niet, maar dat maakt niet uit
zal je leeftijd wel zijn
Geeft niksquote:Op dinsdag 10 maart 2009 15:30 schreef Friday12 het volgende:
[..]
ik ben idd wel lui ja maar die andere snapte ik niet nee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |