*aai met handdoekquote:Op dinsdag 10 maart 2009 09:22 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
hey,, tis ook kloteweer ja. Mag ik me eerst ff afdrogen?
Wil je een stukje taart/koek/chocolade/cake van me Als het er is?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 09:21 schreef Piles het volgende:
Hier duurt het nog een week voor iemand jarig
Neequote:Op dinsdag 10 maart 2009 09:22 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
hey,, tis ook kloteweer ja. Mag ik me eerst ff afdrogen?
Door het OV?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 09:25 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Omdat ik nog steeds chagrijnig ben
Ja dat vroeg ik nog, maar je was al wegquote:Op dinsdag 10 maart 2009 09:27 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Door vanalles sinds gisteravond..
klopt.. kan beter chagrijnig zijn in bed dan er andere mensen mee lastig vallen toch?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 09:28 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ja dat vroeg ik nog, maar je was al weg
Ik vroeg wat er aan het handje wasquote:Op dinsdag 10 maart 2009 09:29 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
klopt.. kan beter chagrijnig zijn in bed dan er andere mensen mee lastig vallen toch?
Het enorm lekkere weer, supergoedkope leven en voor de rest moet ik het nog effe aankijken maar het bevalt me hier uitermate goed.quote:
Oh ja.. je was in Afrika! (toch?)quote:Op dinsdag 10 maart 2009 09:33 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Het enorm lekkere weer, supergoedkope leven en voor de rest moet ik het nog effe aankijken maar het bevalt me hier uitermate goed.
Ah okee.. Maar je wilt het er niet over hebben?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 09:35 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Dat had ik wel gezien vanochtend, maar gister was ik dus al weg
Kleine correctie: ben in afrikaquote:Op dinsdag 10 maart 2009 09:34 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Oh ja.. je was in Afrika! (toch?)
have fun nog daar!quote:Op dinsdag 10 maart 2009 09:37 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Kleine correctie: ben in afrika
Zit nu effe bij m'n oom thuis mail te checken.
Maar echt insane hier, je kan een villa kopen met zwembad en alles erop en eraan, voor 150.000 euro.
Anyway, ik ga weer uitloggen en tyfushard chillen
Weinig zinvol denk ik en al helemaal niet op een openbaar forumquote:Op dinsdag 10 maart 2009 09:36 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ah okee.. Maar je wilt het er niet over hebben?
PM als je het kwijt wiltquote:Op dinsdag 10 maart 2009 09:39 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Weinig zinvol denk ik en al helemaal niet op een openbaar forum
gewoonn emotionele kutbui.. Als echte man hoor je dat op te kroppen enzoquote:Op dinsdag 10 maart 2009 09:40 schreef Daph_ het volgende:
[..]
PM als je het kwijt wiltHoeft niet, mag wel.
Pfft, zoete kiwi's
Nee hoor, waarom? Ik vind dat zo'n onzinquote:Op dinsdag 10 maart 2009 09:42 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
gewoonn emotionele kutbui.. Als echte man hoor je dat op te kroppen enzo
zoete kiwi's is goed of niet? Heb nog nooit kiwi op
Ik leg het wel uit via pmquote:Op dinsdag 10 maart 2009 09:43 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Nee hoor, waarom? Ik vind dat zo'n onzinOp een gegeven moment zit er toch te veel opgekropt en moet het eruit
Ik heb kiwi gold, die zijn al zoeter dan gewone kiwi's maar deze zijn echt megazoetEn ik hou eigenlijk meer van frisse kiwi
Kiwi's zijn lekker hoor, vind ik danquote:Op dinsdag 10 maart 2009 09:44 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Ik leg het wel uit via pm
Misschien toch eens een kiwi proberen ooit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |