Hallooo!quote:
Inderdaad!quote:Op dinsdag 10 maart 2009 00:19 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Goed bezig!
[alhoewel... dan ga je nog niet slapen]
Markies de Sade, de libertijn? Geinig. Of bedoel je zijn erotische verhalen?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 00:21 schreef JaniesBrownie het volgende:
Veel thrillers, literatuur (ik snap nooit zo goed wat daar nou onder valt, maar okee) op het moment een boek van de Sade...
Haha, heel hard lachen, vooral veel zwaaienquote:Op dinsdag 10 maart 2009 00:23 schreef automatic_ het volgende:
Er reed trouwens een lul vandaag op de weg. Op de linkerbaan 100 rijden
Ikke boos, maar ik zat mee te zingen met een liedje... dus ik ga EINDELIJK voorbij hem en toen stak hij z'n middelvinger naar mij op & deed hij of ik gek was!![]()
Volgens mij dacht hij dat ik aan het foeteren was op hem
![]()
En gister ook al "ruzie" met een oud wijf
Zus! Hoe zou jij reageren in zo'n situatie?!
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 00:23 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hallooo!
====
Er reed trouwens een lul vandaag op de weg. Op de linkerbaan 100 rijden
Ikke boos, maar ik zat mee te zingen met een liedje... dus ik ga EINDELIJK voorbij hem en toen stak hij z'n middelvinger naar mij op & deed hij of ik gek was!![]()
Volgens mij dacht hij dat ik aan het foeteren was op hem
![]()
En gister ook al "ruzie" met een oud wijf
Zus! Hoe zou jij reageren in zo'n situatie?!
Je noemt me Noukster! Tofquote:
Schat, 100 gaan rijden op de linkerbaan terwijl je 120 mag is zooo irritant. Ik kleef nooit, echt niet, maar hierbij word ik wel boosquote:Op dinsdag 10 maart 2009 00:25 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Je bent lekker rebels bezig dus
Irritant die klevers ja, zowel linksklevers als bumperklevers. Vind het wel grappig altijd om dan precies m'n snelheid te gaan rijden
Hehe. Ik heb gezwaaid en daarna heb ik hem even ingetrapt. Sukkel dat het wasquote:Op dinsdag 10 maart 2009 00:25 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Haha, heel hard lachen, vooral veel zwaaien
quote:
Als ze bij mij kleven bedoel ik schatquote:Op dinsdag 10 maart 2009 00:26 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Schat, 100 gaan rijden op de linkerbaan terwijl je 120 mag is zooo irritant. Ik kleef nooit, echt niet, maar hierbij word ik wel boos
En tja, soms ben ik een rebel!
Ja, dan zou ik ook zo'n kreng zijnquote:Op dinsdag 10 maart 2009 00:28 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Als ze bij mij kleven bedoel ik schat
Terwijl ik al 130-140 rij
Ahh was je ons kwijt!quote:Op dinsdag 10 maart 2009 00:28 schreef John.Milton het volgende:
Ah, hier is iedereen gebleven.
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 00:26 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Schat, 100 gaan rijden op de linkerbaan terwijl je 120 mag is zooo irritant. Ik kleef nooit, echt niet, maar hierbij word ik wel boos
En tja, soms ben ik een rebel!
Inderdaad, daarna vooral gas geven.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 00:26 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hehe. Ik heb gezwaaid en daarna heb ik hem even ingetrapt. Sukkel dat het was
Echt niet?!quote:Op dinsdag 10 maart 2009 00:29 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Had ik nou nooit achter jou gezocht.
Ik ookquote:Op dinsdag 10 maart 2009 00:28 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, dan zou ik ook zo'n kreng zijn![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |