is goed, de marinebasis was eigenlijk niet het bedoelde, maar wel de bijzondere vorm en de (bij)naam van het schiereiland namelijk ''Hammer Head''quote:
Edit; sorry! Het is inderdaad niet op de Bahama's, maar op het Palmeiland bij Dubai.quote:The new Atlantis The Palms Dubai will have a 50-acre waterscape, a “Ziggurat” Temple with eight waterslides including a body slide through an acrylic tunnel in a shark lagoon (-already a winner at the Bahamas resort), a 2.8-million gallon Ambassador Lagoon with manta rays and whale sharks, and a river ride system surrounding the temple that will wind for two kilometers.
quote:this slide ends in a clear acrylic tunnel in a shark lagoon.
tja, ik zie een link naar de bahamas en een glijbaan op de bahamas maar wat ik zoek is niet op de bahamas.quote:Op donderdag 26 maart 2009 01:00 schreef Oksel het volgende:
Atlantis Resort, Bahamas
[ afbeelding ]
[..]
Dat is helemaal goedquote:Edit; sorry! Het is inderdaad niet op de Bahama's, maar op het Palmeiland bij Dubai.
Op de Bahama's staat er een die er heel erg op lijkt..![]()
![]()
[..]
Hoi Oksel,quote:Op donderdag 26 maart 2009 10:19 schreef Oksel het volgende:
Ge-update! Sorry, had beter moeten kijken.
Yep, Key West..quote:
Omdat er nog meer op de wereld is dan alleen Noord-Amerika...quote:Op donderdag 26 maart 2009 17:52 schreef Oksel het volgende:
Het is het meest zuidelijke puntje! van Amerika, dus hoe kun je dan zuidelijker zoeken?
quote:Op donderdag 26 maart 2009 17:52 schreef Oksel het volgende:
Het is het meest zuidelijke puntje! van Amerika, dus hoe kun je dan zuidelijker zoeken?
Ik zat ook veel zuidelijker te zoeken, o.a. naar het meest zuidelijke vliegveld op het noordelijk halfrond.quote:Omdat er nog meer op de wereld is dan alleen Noord-Amerika...
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 10:10 schreef redunzl het volgende:
omdat je de spontaan 'everglades' riep bij dat besneeuwde eiland
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |