quote:
mooie plek om te wonen, had ik niet geraden hoewel in een ander Google Earth forum de 'Law of the first post' soms van toepassing is:quote:Op zondag 22 maart 2009 15:49 schreef Oksel het volgende:
En sorry dat ik zo stom was de coordinaten op te geven..Ik leef 300 meter van dat slot, in de Slotstraat.
Had je dat kunnen raden Redunzl?
...
quote:Op zondag 22 maart 2009 23:06 schreef redunzl het volgende:
[..]
mooie plek om te wonen, had ik niet geraden hoewel in een ander Google Earth forum de 'Law of the first post' soms van toepassing is:
'Law of the First Post ' , which is--the answer to your first question/posting is always near the poster home location .
quote:Kolgoejev (Russisch: Колгуев) is een Russisch eiland in de Barentszzee, behorend tot het autonome district Nenetsië. Het eiland heeft een ronde vorm en meet ongeveer 100 bij 100 km, de afstand tot het vasteland bedraagt 75 km. De enige nederzetting van betekenis is Boegrino, gelegen in het zuiden van het eiland. De langste rivier is de Pestsjanka. Het eiland heeft een poolklimaat, toendrabegroeiing en een groot aantal meren en moerassen. De bevolking bestaat uit ongeveer 200 mensen, voornamelijk Nenetsen (Samojeden), die zich hoofdzakelijk met het houden van rendieren bezighouden. Daarnaast wordt er op Kolgoejev ook aardolie gewonnen. De zee ten oosten van het eiland wordt ook wel aangeduid als Petsjorazee.
helemaal goed dus!quote:Op maandag 23 maart 2009 11:46 schreef Maizena het volgende:
Imrali (ook wel Imrah), Turkije.
Abdullah Öcalan, zit daar gevangen. http://en.wikipedia.org/wiki/%C4%B0mral%C4%B1
[ afbeelding ]
Ocalan's cel:
[ afbeelding ]
De film heb ik nog niet...
Yesss...quote:Op dinsdag 24 maart 2009 20:31 schreef zonnetjeinhuis het volgende:
Little Rock Central High School, Little Rock Arkansas
The Little Rock Nine was a group of African-American students who were enrolled in Little Rock Central High School in 1957. The ensuing Little Rock Crisis, in which the students were initially prevented from entering the racially segregated school by Arkansas Governor Orval Faubus, and then attended after the intervention of President Eisenhower, is considered to be one of the most important events in the African-American Civil Rights Movement.[1]
Dat dacht ik alquote:Op woensdag 25 maart 2009 09:42 schreef zonnetjeinhuis het volgende:
Het waren de beelden die ik herkende![]()
Volgende: hoe heet het hier en waar ligt het?
[ afbeelding ]
We hebben een keer in de vakantie-periode, voor de lol, standbeelden raden gedaan. De 'Little Rock Nine' zijn vrij beroemd...quote:Op woensdag 25 maart 2009 15:12 schreef redunzl het volgende:
[..]
voor mij is het nieuw, was ie in serendip langsgekomen?
volgens mij heb ik er ooit eens een reportage op tv over gezien...quote:Op woensdag 25 maart 2009 15:49 schreef Maizena het volgende:We hebben een keer in de vakantie-periode, voor de lol, standbeelden raden gedaan. De 'Little Rock Nine' zijn vrij beroemd...
sorry!quote:Op maandag 23 maart 2009 00:09 schreef Oksel het volgende:
[..]
Dat zal wel ja. Ach. Ik lees nog wel even een paar topics mee..Hoe kan het dat jij "zoveel" weet? Oftewel; veel herkent? Algemene interesse? Reizen? Studie?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |