Het is niet van Corneille, maar je hebt er wel kijk op, Lienekien.quote:Op donderdag 19 maart 2009 14:47 schreef Lienekien het volgende:
Ik krijg ook associaties met Corneille. Maar ik weet niet of die ook beelden maakte.
Dat artikel had ik gelezen inderdaad, maar was dat nog maar zo kort geleden, voor mijn gevoel al veel langer.quote:Op donderdag 19 maart 2009 14:55 schreef pyl het volgende:
Dat reken ik goed (Tajiri).
Tussenstand maart 2009:
Bosbeetle 1
DaMart 1
Dunckie 6
Frollo 5
Iblis 1
innepin 1
Intxaurraga 4
Marble 1
Metus 1
No-P 1
PurePoisonPerfume 1
pyl 4
wyccie 1
quote:Op donderdag 19 maart 2009 15:00 schreef pyl het volgende:
Picasso?
Dat dacht je uiteraard helemaal goed, zes herdershonden.quote:Op donderdag 19 maart 2009 16:07 schreef NoCigar het volgende:
Ik dacht een stelletje herders.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Antwoord:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jups.quote:Op donderdag 19 maart 2009 18:46 schreef Gellius het volgende:
Ik neem aan dat Googlen hier verboden is, hè?
Er staat toch nog een vraag van Frollo open?quote:Van welke filosofische stroming is de romanfiguur Bazarov een exponent, en in welke roman zien we deze figuur optreden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |