Verhip, je hebt gelijk! (Wat betreft de eerste foto dan ... )quote:Op vrijdag 20 maart 2009 16:28 schreef Wouter1989 het volgende:
Zeg pyl, ik weet bijna zeker dat die mevrouw George Sand is, hoor, en niet Sarah Bernardt.
Geen dank.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 16:43 schreef Wouter1989 het volgende:
Merci.
lquote:Op vrijdag 20 maart 2009 15:05 schreef NoCigar het volgende:
Vertel eens waarom we ons Enrico Scrovegni vooral herinneren.
He! Je zou nog in dit topic posten!quote:Op vrijdag 20 maart 2009 17:06 schreef Dunckie het volgende:
[..]
l
Italiaanse schilder? Hij zit in de Goddelijke Komedie meen ik.
quote:Op zaterdag 21 maart 2009 08:54 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
He! Je zou nog in dit topic posten!![]()
Het grote 2 studies topic
Leuk topic trouwens, ik doe mee!quote:Op zaterdag 21 maart 2009 11:03 schreef Dunckie het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Ik heb het meteen gedaan.
3 posts eerder heb ik een antwoord gegeven.quote:Op zondag 22 maart 2009 11:26 schreef No-P het volgende:
Vertel eens waarom we ons Enrico Scrovegni vooral herinneren.
Dit is de lopende vraag. Iemand?
NoCigar, is dit antwoord goed?quote:Op zondag 22 maart 2009 13:50 schreef Dunckie het volgende:
[..]
3 posts eerder heb ik een antwoord gegeven.
quote:Slowly, very slowly, like two unhurried compass needles, the feet turned towards the right; north, north-east, east, south-east, south, south-south-west; then paused, and after a few seconds, turned as unhurriedly back towards the left. South-south-west, south-south-east, east...
Brave new world!quote:Op dinsdag 24 maart 2009 16:23 schreef Sloggi het volgende:
Volgens mij is het tijd voor een nieuwe vraag. Als jullie het niet erg vinden stel ik een nieuwe.
Laatste zinnen uit welk boek?
[..]
Tussenstand maart 2009:quote:Op dinsdag 24 maart 2009 17:20 schreef Wouter1989 het volgende:
Julian Huxley, evolutionaire biologie?
Meer een vraag voor WFL, trouwens.
ik zie een paard met een doedelzak.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 19:37 schreef Wouter1989 het volgende:
Wie wordt er afgebeeld door mijn avatar en wat is de betekenis van het voorwerp dat ze vastheeft (te zien op het hele schilderij)?
Ja, die zie ikquote:Op dinsdag 24 maart 2009 21:21 schreef Wouter1989 het volgende:
Jullie posts doen mij vermoeden dat jullie een oude avatar van mij zien, die met Karel Paardenpoot. Klopt dat?
Je webavatar is Karel Paardenpoot, je upload-avatar is wat jij ziet… misschien heb je webicons uit en anderen niet?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 21:21 schreef Wouter1989 het volgende:
Jullie posts doen mij vermoeden dat jullie een oude avatar van mij zien, die met Karel Paardenpoot. Klopt dat?
Joh, ik zie gewoon een chikkie hoorquote:Op dinsdag 24 maart 2009 22:10 schreef Iblis het volgende:
[..]
Je webavatar is Karel Paardenpoot, je upload-avatar is wat jij ziet… misschien heb je webicons uit en anderen niet?
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 23:24 schreef RobertoCarlos het volgende:
Ik zit nog niet zo lang bij dit spel, maar is het de bedoeling dat je nu allerlei vragen gaat stellen als je het niet weet?
Of moet je gewoon maar wat gokken?
quote:Op maandag 9 maart 2009 22:46 schreef TheMagnificent het volgende:
SpelregelsEen user stelt een vraag, waarbij hij/zij alle mogelijke hulpmiddelen (plaatjes, video's, etc.) mag gebruiken. De vragen moeten uiteraard betrekking hebben op T, T of K. De vragen moeten zo geformuleerd zijn dat de users het met een korte antwoord kunnen beantwoorden. Verwacht van de users dus geen ellenlange zinnen. Het leukst is natuurlijk dat de users die de vraag moeten beantwoorden geen gebruik maken van zoekmachines. Degene die de vraag stelt zou hier dan ook rekening mee moeten houden, door bijvoorbeeld geen onmogelijk te beantwoorden vragen te stellen. Als het te lang duurt voordat een vraag beantwoord wordt, kan de vragensteller een hint weggeven. Wanneer een vraag juist is beantwoord gaat de beurt om een nieuwe vraag te stellen over op degene die het antwoord heeft geraden. Als hij/zij geen tijd heeft om een nieuwe vraag te bedenken, of er gewoon geen zin in heeft, mag een andere user deze taak van hem/haar overnemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |