Dat is uiteraard correct.quote:Op maandag 9 maart 2009 23:15 schreef Intxaurraga het volgende:
Maar snel antwoorden voor de vragen straks mijn pet te boven gaan: George Orwell, 1984.
Iets met Celine?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 16:23 schreef Intxaurraga het volgende:
Reis naar het einde van de nacht, iemand?
Kloptklopt, sorry voor de valse start.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:25 schreef innepin het volgende:
Misschien moeten we het instapniveau een beetje verlagen, beginnen met de Kluuns en Gipharts van de wereld voor we bij uw here C. belanden?
Een simpele vraag dan:quote:Op dinsdag 10 maart 2009 21:22 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Kloptklopt, sorry voor de valse start.
Het woord is aan DaMart.
quote:Op woensdag 11 maart 2009 23:46 schreef Sloggi het volgende:
Dat is goed. En ik ben te laat.
Op zijn schildertechniek neem ik aan.quote:Op donderdag 12 maart 2009 14:21 schreef Dunckie het volgende:
Nieuwe vraag: Waarop is de bijnaam 'Jack the Dripper' van Pollock gebaseerd?
Dan had er moeten staan: 'Op wie is de bijnaam (...) gebaseerd?' en dat staat er niet.quote:Op donderdag 12 maart 2009 14:38 schreef Lienekien het volgende:
En Jack the Ripper, de beruchte moordenaar van prostituees.
Klopt. Niet heel specifiek geantwoord maar vooruit..quote:Op donderdag 12 maart 2009 14:22 schreef Frollo het volgende:
[..]
Op zijn schildertechniek neem ik aan.
Jeej!quote:Op donderdag 12 maart 2009 15:16 schreef Dunckie het volgende:
[..]
Klopt. Niet heel specifiek geantwoord maar vooruit..
Nee, ik doel op de gehele Jazz suite. Nummer 2 om precies te zijn.quote:
Kijk aan!quote:
Shostakovich schreef de Elfde naar aanleiding van de Hongaarse opstand. Heel indrukwekkend.quote:Op donderdag 12 maart 2009 19:44 schreef Frollo het volgende:
Hongaarse opstand?
Da's goed, natuurlijk.quote:Op donderdag 12 maart 2009 23:09 schreef Metus het volgende:
Het beleg van Leningrad.
Geen idee. Jan Cremer?quote:Ik ben zo onbescheiden meteen een nieuwe vraag te stellen:
Van welk personage is het citaat Een aardig ding om te zien, je kan die kop best in de vensterbank zetten, het is altijd beter dan een geranium?
Welzeker.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 12:47 schreef pyl het volgende:
Gokje op Frits van Egters dan maar.
grr nu al... (ah een bioloogquote:
Ik dacht nog: deze kopt Frollo zo in. Het citaat staat in de veertigste druk van de uitgave van De Bezige Bij op pagina 30.quote:Op maandag 16 maart 2009 14:48 schreef Frollo het volgende:
Wááát, dus toch?
Mij leek 'geranium' absoluut geen Revewoord.
Ik kon niet wachten en heb het opgezocht.quote:Op maandag 16 maart 2009 16:40 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik ga naar huis kan later vandaag pas antwoord geven
Het klinkt ongelofelijk, maar ik heb De Avonden niet in mijn kast staan. Mijn broer heeft 'm tien jaar geleden geleend en ontkent dit inmiddels, maar ik verdom het om een nieuw exemplaar te kopen zolang ik er strikt genomen nog steeds een bezit.quote:Op maandag 16 maart 2009 16:42 schreef Metus het volgende:
[..]
Ik dacht nog: deze kopt Frollo zo in. Het citaat staat in de veertigste druk van de uitgave van De Bezige Bij op pagina 30.
moet ik een hint geven?quote:Op maandag 16 maart 2009 16:11 schreef Bosbeetle het volgende:
Wat is er zo bijzonder aan de disney film Destino?
Correctquote:Op maandag 16 maart 2009 23:16 schreef Dunckie het volgende:
Het valt zeker onder kunst, aangezien volgens mij de bijzonderheid is dat Dali er nog aan meegewerkt heeft. Dan is een tweede bijzonderheid waarschijnlijk dat het een enorm lang lopend project is geweest, gezien Dali allang dood is.
Ohja blijf voor de grap eens eens met je muis boven het gestippelde woord hangen in mijn vraagquote:Op maandag 16 maart 2009 22:07 schreef TheMagnificent het volgende:
Wat heeft die vraag met T[heater], T[aal] of K[unst] te maken? Valt het onder K[unst]?
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 08:14 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ohja blijf voor de grap eens eens met je muis boven het gestippelde woord hangen in mijn vraag
Je moet een nieuwe vraag stellenquote:
wtf, serieus?quote:Op woensdag 18 maart 2009 13:54 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik heb het gegoogled en dat is goed frollo
O bah, ik weet wat dat is.. maar ik kom er niet op.quote:Op woensdag 18 maart 2009 14:04 schreef Frollo het volgende:
Hoe noemt het wanneer een plotlijn op een te onverwachte en gekunstelde manier wordt afgewikkeld? De oude Grieken deden het al, maar het is een Latijnse term.
Slecht?quote:Op woensdag 18 maart 2009 14:04 schreef Frollo het volgende:
Hoe noemt het wanneer een plotlijn op een te onverwachte en gekunstelde manier wordt afgewikkeld? De oude Grieken deden het al, maar het is een Latijnse term.
Een anti-climax?quote:Op woensdag 18 maart 2009 14:04 schreef Frollo het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |