quote:Op maandag 9 maart 2009 22:24 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Nee, dat hoeft niet. Poit vindt me al lief, is meer dan genoeg. Jullie mogen allemaal Koei liever vinden.
Hou je niet van beren ?quote:Op maandag 9 maart 2009 22:24 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Nee, dat hoeft niet. Poit vindt me al lief, is meer dan genoeg. Jullie mogen allemaal Koei liever vinden.
Niet zo bescheiden Laniboef!!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
quote:Op maandag 9 maart 2009 22:24 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
quote:Op maandag 9 maart 2009 22:25 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Ik heb een hele grote teddybeer, die is wel cute.
Poit... moet dat nou... een foto van een grote, vieze spin in de spoiler...quote:
quote:Op maandag 9 maart 2009 22:26 schreef Poit het volgende:
Lani, ik probeer trouwens wat foto's te plaatsen van m'n ratstkens
Ik moest even nadenken over je postquote:Op maandag 9 maart 2009 22:28 schreef SpankmasterC het volgende:
edwinus: Monkey Island 3En die pikken
Tain, je maakt me lichtelijk bang met je fascinaties voor vreemde plaatjes.quote:Op maandag 9 maart 2009 22:28 schreef Tain het volgende:
slapen
[ afbeelding ]
en nee, geen dromen over dit...
quote:Op maandag 9 maart 2009 22:29 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Tain, je maakt me lichtelijk bang met je fascinaties voor vreemde plaatjes.
Communicatie in die periode was ontzettend slecht, kan zijn dat het niet goed door is gekomen. Maar de waarheid komt vanzelf naar boven,quote:Op maandag 9 maart 2009 22:29 schreef AQuila360 het volgende:
Schitterende OP!
En edje in 1985 of wat je ook zei was ik er al lang!
Zeau!quote:Op maandag 9 maart 2009 22:31 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Communicatie in die periode was ontzettend slecht, kan zijn dat het niet goed door is gekomen. Maar de waarheid komt vanzelf naar boven,
Behoed de dag dat jij niet meer aanwezig zal zijn in deze chat, op deze aarde. Je zal je enkel bevinden in de buis van je vader waardoor je met ontzettend veel kracht tegen het plastic aangeschoten gaat worden, dan is er enkel nog de dood.
En complete stilte.
En neem meteen die nieuwe vriend van je mee, die mongool die van die filmpjes maakt met dat rare accent. Ga je schamen.
quote:Op maandag 9 maart 2009 22:31 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Communicatie in die periode was ontzettend slecht, kan zijn dat het niet goed door is gekomen. Maar de waarheid komt vanzelf naar boven,
Behoed de dag dat jij niet meer aanwezig zal zijn in deze chat, op deze aarde. Je zal je enkel bevinden in de buis van je vader waardoor je met ontzettend veel kracht tegen het plastic aangeschoten gaat worden, dan is er enkel nog de dood.
En complete stilte.
En neem meteen die nieuwe vriend van je mee, die mongool die van die filmpjes maakt met dat rare accent. Ga je schamen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |