quote:Op maandag 9 maart 2009 22:11 schreef Laniboekje het volgende:
Iemand Watchmen al bekeken? Ben er gisteren naartoe geweest. Aparte film maar ik vond hem wel cool.
quote:
LANIBOEF!!!!!!!!quote:Op maandag 9 maart 2009 22:12 schreef Laniboekje het volgende:
Die twee hebben dus eigenlijk ruzie i.p.v. staarcompetitie. Maar dat geeft niet...
quote:
Ik denk geen één!quote:Spannend: welke muis zal winnen in deze finale van het 2009 rattenstaarkampioenschap?
quote:
Ja, vond hem ook wel erg nicequote:Op maandag 9 maart 2009 22:14 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Ik had het daar nog over op mijn werk. Iemand moest eigenlijk langs een verjaardag en had geen zin maar vond het ook gemeen om te zeggen: 'Ik heb geen zin.' Plaatje past er echt perfect bij.
Dat is ook niet best als ze zo naar je kijken...quote:Op maandag 9 maart 2009 22:15 schreef Poit het volgende:
[..]
Ja, vond hem ook wel erg nice
Mijn ratjes kijken alleen maar zo naar mij
quote:Op maandag 9 maart 2009 22:15 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Dat is ook niet best als ze zo naar je kijken...
Ze haten je.
quote:Favo FOK!kers Alle GAM SC'ertjes zijn tof!
Ik zag het wel hoor. En ik vond hem scherp en helemaal juist.quote:Op maandag 9 maart 2009 22:18 schreef Fallen het volgende:
en niemand ziet mijn scherp opgemerkte scherpzinnige opmerking...
Nee, dat hoeft niet. Poit vindt me al lief, is meer dan genoeg. Jullie mogen allemaal Koei liever vinden.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |