Marokkanen en coffeeshops zijn als Nederlanders en gierigheid, dat gaat schijnbaar goed samen. Ik moet er wel bij zeggen dat ik er nooit geweest ben.quote:
Jans begreep het verkeerd, hij wilde zijn koffieshop verkopen.quote:Op maandag 9 maart 2009 22:49 schreef TC03 het volgende:
Afellay biedt Ron Jans een kopje koffie aan.
Nee, hij had drie dagen niet geslapen.quote:Op maandag 9 maart 2009 22:51 schreef BansheeBoy het volgende:
Heitinga heeft kramp omdat zijn dochterje is geboren....![]()
![]()
Hoort zijn vrouw die kramp niet te hebben?²
hij pufte meequote:Op maandag 9 maart 2009 22:51 schreef BansheeBoy het volgende:
Heitinga heeft kramp omdat zijn dochterje is geboren....![]()
![]()
Hoort zijn vrouw die kramp niet te hebben?²
quote:
En dan hoe hij het brengt, alsof dit een logisch antwoord is.quote:Op maandag 9 maart 2009 22:59 schreef Hephaistos. het volgende:
Ik heb hem terug ge-smst: 'aap'
"want wij hebben Femi"quote:Op maandag 9 maart 2009 22:59 schreef Hephaistos. het volgende:
Ik heb hem terug ge-smst: 'aap'
Ja, hij is zeg maar de Elaine van hun groep.quote:
Mee eens, dit topic was leuker.quote:
Scherp, had ook wel verwacht dat dit op zijn minst ter sprake zou komen......Niet zozeer om de competitievervalsing van Twente, maar ook om de positie van de KNVB in het geheel.........quote:Op maandag 9 maart 2009 23:08 schreef Dos37 het volgende:
Ze hebben het helemaal niet over de competitievervalsing van Twente gehad![]()
KNTB
Genee is koning.quote:Op maandag 9 maart 2009 22:48 schreef BansheeBoy het volgende:
Wat is die Wilfred toch een naar figuur eigenlijk met zijn irritante vraagstellingen.²
Inderdaad, hij wordt altijd belachelijk gemaakt. En toch zit hij er volgende week gewoon weer.quote:Op maandag 9 maart 2009 23:00 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Muahuahauaha.
Dat Hans nog komt eigenlijk....
Ja oké. Dat wel, maar ik irriteer me aan zijn sturende vragen.quote:Op maandag 9 maart 2009 23:22 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Genee is koning.
Zoveeeeeel beter dan Jack "kijk mij eens interessant pretentieus praten over randzaken" van Gelder.
Maar je weet het: 2 jokers aan één tafel...quote:Op maandag 9 maart 2009 23:22 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Genee is koning.
Zoveeeeeel beter dan Jack "kijk mij eens interessant pretentieus praten over randzaken" van Gelder.
meestal staat hij een uurtje na de uitzending online. zal zo wel komen dus.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 09:16 schreef Nicky_Rincon het volgende:
Wanneer komt de uitzending meestal online?
Genee is echt wereld's. Nooit een akelige stilte, nooit een tempoloos gesprek. Het gaat altijd heerlijk snel van onderwerp naar onderwerp en Genee doet altijd uitstekend zijn huiswerk (of heeft een geweldig geheugen) voor elke uitzending. Hij weet altijd wel een quote uit het jaar nul te halen van de gast. Sowieso de beste sportpresentator die ik me kan bedenken.quote:Op maandag 9 maart 2009 23:22 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Genee is koning.
Maar, in combi met !quote:Op dinsdag 10 maart 2009 17:42 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Genee is echt wereld's. Nooit een akelige stilte, nooit een tempoloos gesprek. Het gaat altijd heerlijk snel van onderwerp naar onderwerp en Genee doet altijd uitstekend zijn huiswerk (of heeft een geweldig geheugen) voor elke uitzending. Hij weet altijd wel een quote uit het jaar nul te halen van de gast. Sowieso de beste sportpresentator die ik me kan bedenken.
Dat vind Derksen zelf ook.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 17:42 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Genee is echt wereld's. Nooit een akelige stilte, nooit een tempoloos gesprek. Het gaat altijd heerlijk snel van onderwerp naar onderwerp en Genee doet altijd uitstekend zijn huiswerk (of heeft een geweldig geheugen) voor elke uitzending. Hij weet altijd wel een quote uit het jaar nul te halen van de gast. Sowieso de beste sportpresentator die ik me kan bedenken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |