Brilletjes zijn gewoon sexyquote:Op maandag 9 maart 2009 21:40 schreef marjo84 het volgende:
Ik heb nu al een paar keer van mannen gehoord dat ze het geil om bij meisjes die een bril dragen, over hun bril klaar te komen. Als brildragend meisje snap ik daar dus echt geen knoop vanZegt het iets over die mensen of zijn er mensen die hen begrijpen? En zo ja, explain??
gewoon om te flaggen dus. the bitch is mine, i can dump my shit on her face.quote:Op maandag 9 maart 2009 21:51 schreef Man-E-Faces het volgende:
[..]
Hoeft ook niet. Als je de deriie niet erg vind gewoon laten gebeuren toch? Ik denk in een notedop dat ze gewoon een geil "bookworm" meisje willen onderspuiten. Tenminste dat vind ik zelf wel..
Date?
Gewoon om te laten zien dat zelfs de "lieve onschuldige kuise gehoorzame studentes" niet ontkomen aan sex. wahaha!
Ik weet niet hoor, ik word er niet warm of nat vanquote:Op maandag 9 maart 2009 21:54 schreef Man-E-Faces het volgende:
Nou niet helemaal. Het is gewoon geil klaar.
Zo dus.quote:Op maandag 9 maart 2009 22:24 schreef heiden6 het volgende:
Wat een goor topic is dit. Iedereen weet dat zaad krachtig in een vagina of een keelgat gespoten hoort te worden.
Een bril kan ook juist een lief effect geven.quote:Op maandag 9 maart 2009 22:31 schreef goeiemoggel het volgende:
Zomaar een theorie hoor... maar een vrouw met een bepaalde bril kan als "streng" gezien worden.
Dus wellicht is het extra opwindend voor mannen die dominant willen zijn?
quote:
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 18:37 schreef TLC het volgende:
Klaarkomen over een bril gatver![]()
Doe eerst de rand dan omhoog !
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 18:37 schreef TLC het volgende:
Klaarkomen over een bril gatver![]()
Doe eerst de rand dan omhoog !
Amen.....ik zal het ook nooit doen, hoewel ik het wel mag doen van mijn meissie.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 10:20 schreef Kasper79 het volgende:
Persoonlijk is in het gezicht klaarkomen niet echt mijn ding. Vind het wat neerbuigend en denigrerend eigenlijk. Maar dat is juist wat sommige mensen aantrekt.
je moet het ook niet zomaar onverwacht bij iemand doen die je niet kent.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 10:20 schreef Kasper79 het volgende:
Persoonlijk is in het gezicht klaarkomen niet echt mijn ding. Vind het wat neerbuigend en denigrerend eigenlijk. Maar dat is juist wat sommige mensen aantrekt.
Ja.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 01:59 schreef Sessy het volgende:
Ik heb als brildragend meisje nog nooit zo'n verzoek gehad. Doe ik iets fout? LoL.
doe zelf eens zo'n verzoek dan.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 01:59 schreef Sessy het volgende:
Ik heb als brildragend meisje nog nooit zo'n verzoek gehad. Doe ik iets fout? LoL.
In iemands gezicht spugen is toch viesquote:Op zondag 19 juli 2009 12:55 schreef zoalshetis het volgende:
voor mij is het spuiten in een gezicht als het spugen in een gezicht. ik vrees dat ik hiervoor te weinig barbaar of dominant ben.
Ik heb nog nooit zon verzoek gedaan,wat doen wij fout?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 01:59 schreef Sessy het volgende:
Das een beste load...quote:
Had ik eerder moeten weten, dat spul prikt geweldigquote:Op dinsdag 10 maart 2009 14:52 schreef LoggedIn het volgende:
als ze haar bril op zet, heb je minder last van dat het in haar oog komt
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |