abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_66925654
Ow ja badje moest hier gisteren eigenlijk maar helaas niet gelukt, Seb is zondag voor het laatst in bad geweest, maar het is wel goed hoor, vanavond dan maar. Zo vies wordt ie niet, was hem wel eens gewoon met water en washandje (old school, haha)
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_66926494
Ik ook wel eens hoor.. trouwens, bij de Hema heb je nu een boxkleed voor 15 euro, erg leuk ding (met een spiegeltje erin en een knuffeltje op klittenbnd) misschien handig als extra kleed? Ik heb m iig wel gekocht
http://elinhuijboom.punt.nl/
wanna rub mah puppeh?!
  woensdag 11 maart 2009 @ 11:01:45 #28
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_66927989
Doen jullie de babies elke dag in bad? Ik doe Lennon meestal om de dag en heel soms als het zo uitkomt zit er 2 dagen tussen. Volgens mij is elke dag ook helemaal niet goed voor de huid... en idd zo vies worden ze ook niet.

Hebben jullie trouwens nog snachts een kruikje in het bed?
Make love, not war ☮
pi_66928099
We hebben de prikken overleefd! Hij liet flink van zich horen. En de arts denkt dat hij reflux heeft, of er tegenaan hangt. Fijn nog meer erbij. Maar voor het vele zuur kan hij medicatie krijgen, als het zo blijft, of erger wordt. Hij overstrekt zich nog steeds flink. En is heel sterk.
Vanmorgen was hij lekker aan lachen en brabbelen. En nu is hij boos, want de mobile stopt ermee.
Gisteren een paar uur flink gekrijst, zelfs de fysio kreeg hem niet rustig. Heel zielig vind ik dat. En ook lastig mee om te gaan, ook omdat Kim er ook is. Die verdient ook de aandacht.

En ik had bijgelezen, maar nu weet ik de helft al niet meer. Nouja, tijd om Kim van de psz op te halen.
pi_66928341
Sorry even een crosspost vanuit Z&G, ik denk dat mensen hier misschien meer ervaring met nieuwe babyfoons hebben.

Heeft iemand toevallig ervaring met deze?
Is het goedkoop of valt dat wel mee? Hoe erg moet ik dat 100% storingsvrij geloven? Op- of aanmerkingen erop?
Wij zijn nog aan het kijken voor zo'n ding dus ik ben benieuwd of dit een goeie aanbieding is of niet.

Thanks
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  woensdag 11 maart 2009 @ 11:19:43 #31
219033 Mibos2
ik ben de vorige Mibos-mama
pi_66928521
Diaan Eva gaat max 4 keer in de week echt in bad met zemelen voor haar eczeem. Met vaker in bad gaan wordt het alleen maar erger. Wij hebben bij Eva nooit een kruikje nodig gehad. Ze is van augustus en de mussen vielen van het dak af maar bij Kaith hebben we hem wel een maandje of twee nog gebruikt want die is van begin november.
  woensdag 11 maart 2009 @ 11:23:45 #32
159416 DolleMina
roept maar wat...
pi_66928664
Annicka heeft een slechte bui vandaag. Ze zit regelmatig tegen huilen aan. Ik heb me lekker met haar teruggetrokken op de slaapkamer, want de woonkamer was niet naar haar zin. Zij in haar ledikantje, ik op bed met de laptop. Even lekker relaxen na die vervelende prikjes. Als ze begint te klagen kan ze lekker aan de borst, of kan ze meteen een aai over de bol krijgen en een heleboel kusjes om het goed te maken.

Wij doen Annicka trouwens nooit in bad, we nemen haar mee onder de douche. En dat dan ongeveer om de dag.
  woensdag 11 maart 2009 @ 11:27:20 #33
114177 Diaan73
pi_66928799
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 11:13 schreef huuphuup het volgende:
Sorry even een crosspost vanuit Z&G, ik denk dat mensen hier misschien meer ervaring met nieuwe babyfoons hebben.

Heeft iemand toevallig ervaring met deze?
Is het goedkoop of valt dat wel mee? Hoe erg moet ik dat 100% storingsvrij geloven? Op- of aanmerkingen erop?
Wij zijn nog aan het kijken voor zo'n ding dus ik ben benieuwd of dit een goeie aanbieding is of niet.

Thanks
Geen ervaring mee, we hebben deze en die doet het erg goed. Nu in de aanbieding bij Kijkshop.

Nee in augustus heb je geen kruikje nodig ik denk zelf dat het nog wel even lekker is voor ze nu... nou ja we blijven het gewoon nog even doen en vraag het de volgende keer bij cb.
Make love, not war ☮
pi_66929160
Sara had in augustus nog wel een kruikje nodig, toen was het welliswaar erg heet, maar ze kon zich niet direct goed op temperatuur houden. Na 3 dagen konden we toen zonder.
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_66929181
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 11:01 schreef Diaan73 het volgende:
Doen jullie de babies elke dag in bad? Ik doe Lennon meestal om de dag en heel soms als het zo uitkomt zit er 2 dagen tussen. Volgens mij is elke dag ook helemaal niet goed voor de huid... en idd zo vies worden ze ook niet.

Hebben jullie trouwens nog snachts een kruikje in het bed?
Elin heeft vanaf 3 weken geen kruikje meer.
En ze gaat om de dag in bad..soms 2 dagen achter elkaar, soms 2 dagen niet. het ligt er maar net aan hoe ze is. Als ze onrustig is tegen de avond (clusteruurtjes, dan helpt een badje als afleiding)
wanna rub mah puppeh?!
pi_66929659
Wij doen Merel 2 a 3 keer per week in bad. Ze heeft een heel droog huidje en (helaas) een eczeemplekje bij haar oor, precies op dezelfde plek als waar Sara het ook heeft (gehad). De rest van de week is het gewoon hoofd, handen, billen wassen met de waslap.
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  woensdag 11 maart 2009 @ 11:56:36 #37
108648 cattie
lieve moeder
pi_66929722
Fee gaat bijna elke dag in bad. Nou had ze de afgelopen dagen ook telkens van die poepluiers tot aan de oren, dan vind ik het wel zo fris.

Fee heeft ongeveer een maand lang een kruikje gehad 's nachts, omdat ze in het begin haar temperatuur niet goed vast kon houden en het toch wel erg koud was in januari.
pi_66929807
Elin heeft kuiltjes in haar wangen als ze lacht heeft ze van mij *trotskijkt*
ogen en haar van pap..dus ik mag ook iets

iemand al verkleurende oogjes opgemerkt?
wanna rub mah puppeh?!
pi_66947434
Ik lees net dit op internet:
quote:
Alle baby's worden geboren met helder blauwe ogen. En dat blijft zo de eerste zes maanden, zelfs als je partner en jij donkere ogen hebben. Je zult geen drastische verandering zien als je baby een half jaar is. Ogen veranderen geleidelijk.
Maar Seb heeft toch nu al bruine oogjes?
pi_66947701
Merel heeft blauwe ogen, maar die zal ze ook wel houden aangezien onze beide families allemaal blauwe ogen hebben. Alleen heeft Sara helderblauw, en Merel meer donkerblauw.
Sara
Merel
Ukje
  woensdag 11 maart 2009 @ 20:31:27 #41
114177 Diaan73
pi_66947760
De ogen van Lennon zijn nog steeds blauw/grijs... ik denk eigenlijk dat ze ook niet meer veranderen.
Make love, not war ☮
pi_66948362
Even een vraagje tussendoor. Merel heeft nog steeds veel dunne luiers (geen spuitpoep, echt gewoon dunne luiers). Dit is nu sinds afgelopen vrijdag en ze heeft er zo'n 5 per dag. Ze lijkt er totaal geen last van te hebben, is ook niet ziek ofzo. Maar nu gaat ze ook slechter drinken (vandaag is de stand 400 cc). Wanneer stap je hiermee nu naar een huisarts? als ze echt 'ziek' zou zijn had ik er al lang gezeten, maar ze is zelf gewoon heel vrolijk en lekker wakker.
Sara
Merel
Ukje
pi_66948937
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 20:23 schreef Raissa het volgende:
[..]

Seb is een kwart indo Dus die uitspraak dat alle baby's met blauwe ogen worden geboren klopt niet. Hij had al bruine (of meer zwart) ogen bij zijn geboorte

het bewijs (natuurlijk een excuus om deze foto nog eens te posten)

[ Bericht 16% gewijzigd door Estrys op 11-03-2009 21:37:01 ]
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_66949418
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 20:49 schreef Fuente het volgende:
Even een vraagje tussendoor. Merel heeft nog steeds veel dunne luiers (geen spuitpoep, echt gewoon dunne luiers). Dit is nu sinds afgelopen vrijdag en ze heeft er zo'n 5 per dag. Ze lijkt er totaal geen last van te hebben, is ook niet ziek ofzo. Maar nu gaat ze ook slechter drinken (vandaag is de stand 400 cc). Wanneer stap je hiermee nu naar een huisarts? als ze echt 'ziek' zou zijn had ik er al lang gezeten, maar ze is zelf gewoon heel vrolijk en lekker wakker.
Hmmm.. Hierdoor kan ze wel uitdrogen, maar dat had je natuurlijk zelf ook al bedacht.. Ik zou er niet te lang mee wachten om aan de bel te trekken en zeker aan de bel trekken wanneer ze wat suffer wordt of nog minder gaat drinken!!

Beter een keer te vaak dan een keer te weinig zegt mijn huisarts altijd
pi_66951703
quote:
Op maandag 9 maart 2009 10:05 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:

Verder gaat alles prima met Dana komende week weer naar t CB, ben benieuwd hoeveel ze gegroeit is. Volgens een van de opa's was ze wat smaller geworden in dr gezichtje. Is ook niet gek nu ze veel actiever speelt als voorheen.
Ze probeerd echt te kruipen als je dr op dr buikje legt, ben benieuwd wanneer dat echt lukt

En hoe is met Lotte?
Wat lief dat ze probeert te kruipen Komt ze al wel vooruit of dat nog niet?

Met Lotte gaat alles goed. Ze is een lekkere vrolijke meid die heel erg actief aan het worden is.
Kruipen lukt haar nog niet echt, maar met tijgeren komt ze al heel hard vooruit!
Ze zit al heel goed en gaat ook regelmatig zelf zitten. Dat lukt nog niet altijd even goed, maar al het begin is moeilijk natuurlijk.
Ze eet momenteel behoorlijk goed, fruit, groente, liga of rijstwafel, brood tussen de middag een hele boterham (zonder korst) en vaak nog een stuk van een kapje (voor het kauwen) en nog borstvoeding erbij natuurlijk.
Sinds tand 3 en 4 doorgekomen zijn is ze weer een heel stuk vrolijker gelukkig!
Ze slaapt gelukkig ook weer wat beter door, in ieder geval de hele nacht weer (en dat is toch wel weer erg prettig ) Voor de laatste voeding maken we haar nu toch weer wakker (als ze al niet zelf wakker geworden is), dan hebben wij tenminste een goede nachtrust..
pi_66951853
Fuente, liever een keer te vaak dan te weinig natuurlijk
Even bellen kan natuurlijk geen kwaad.
Zolang ze nog goed helder is en redelijke plasluiers heeft gaat het in principe nog goed natuurlijk, maar ik zou zelf wel even bellen/langs gaan..

Lotte gaat momenteel zo'n beetje elke dag weer in bad..dat is het nadeel van bijvoeding geven waarbij ze d'r handjes in d'r mond stopt en daarna in d'r haren en gezicht uitsmeert
We nemen haar nu ook vaak even onder de douche mee, gaat soms net wat sneller
Eerst ging ze zo'n beetje om de 2-3 dagen in bad.

En ze heeft nog steeds blauwe ogen, ben benieuwd of dat zo blijft (wij hebben allebei bruin)
pi_66952792
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 22:10 schreef mrien het volgende:

[..]

Wat lief dat ze probeert te kruipen Komt ze al wel vooruit of dat nog niet?

Met Lotte gaat alles goed. Ze is een lekkere vrolijke meid die heel erg actief aan het worden is.
Kruipen lukt haar nog niet echt, maar met tijgeren komt ze al heel hard vooruit!
Ze zit al heel goed en gaat ook regelmatig zelf zitten. Dat lukt nog niet altijd even goed, maar al het begin is moeilijk natuurlijk.
Ze eet momenteel behoorlijk goed, fruit, groente, liga of rijstwafel, brood tussen de middag een hele boterham (zonder korst) en vaak nog een stuk van een kapje (voor het kauwen) en nog borstvoeding erbij natuurlijk.
Sinds tand 3 en 4 doorgekomen zijn is ze weer een heel stuk vrolijker gelukkig!
Ze slaapt gelukkig ook weer wat beter door, in ieder geval de hele nacht weer (en dat is toch wel weer erg prettig ) Voor de laatste voeding maken we haar nu toch weer wakker (als ze al niet zelf wakker geworden is), dan hebben wij tenminste een goede nachtrust..
Beetje zelfde verhaal als hier dus
Alleen Amber gaat nog niet zelf zitten; althans niet vanaf een platte ondergrond.
Wel kan ze heel goed boem doen!
Vandaag had ze zich al in en onmogelijke bocht heel snel gewrongen in d'r hobbelpaard; papa liep heel snel even naar me toe terwijl ik stond te koken; brullen; papa snel terug; jeetje amber wat heb je nu weer gedaan? Kennelijk probeerde ze de grond aan te raken achter het hobbelpaard ofzow

Tijgeren doet ze wel geloof ik; ze verplaatst zich iig. Maar snel is het niet. Achteruit gaat haar nog het beste af. En al zittend kan ze zich ook omdraaien (zonder boem zelfs ).
Vanavond had ze alleen weer eens de kat te pakken en probeerde een oortje eraf te trekken, dat wordt /is dus erg goed opletten (ze weet al wat zachtjes aaien is; maar kennelijk als mama wat verder weg zit geld dat niet meer ).
Die handjes zijn de laatste maand wel heel erg grijpgraag geworden!
Heerlijk moppie is het, vandaag is ze ook nog erg bewonderd toen ik afscheid ging nemen van m'n uitzendbureau (volgende week vast contract! ).
"Next was Llewella, whose hair matched her jade-colored eyes. For some reason, I knew she was not like the rest of us."
Amber Mae
pi_66952977
Thnx dames, dan gaan we morgen toch maar even bellen. Ze heeft uiteindelijk net nog 50 cc bijgedronken, ze plast ook nog wel, maar al die dunne luiers zitten me toch niet helemaal lekker.
Sara
Merel
Ukje
pi_66954611
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 20:23 schreef Raissa het volgende:
[..]

elin's ogen zijn nu blauwgeel ipv blauwgrijs
wanna rub mah puppeh?!
pi_66958980
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 11:58 schreef Dakota het volgende:
Elin heeft kuiltjes in haar wangen als ze lacht heeft ze van mij *trotskijkt*
ogen en haar van pap..dus ik mag ook iets

iemand al verkleurende oogjes opgemerkt?

hier bij beide dames blauwe ogen van geboorte tot nu. terwijl mama bruin/groen heeft en papa blauw.
ze zijn iets grijzig geworden volgens mij maar ook weer niet echt.

fuente succes dadelijk.

mag ik even heel trots zijn op mijn dame. ze is zo mooi en geweldig lief.
gisteren heeft ze 6 uur in de auto gezeten en geen kick gegeven. zo wil ik wel vaker in de auto zitten met haar
mama van 3 kids!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')