Geen ervaring mee, we hebben deze en die doet het erg goed. Nu in de aanbieding bij Kijkshop.quote:Op woensdag 11 maart 2009 11:13 schreef huuphuup het volgende:
Sorry even een crosspost vanuit Z&G, ik denk dat mensen hier misschien meer ervaring met nieuwe babyfoons hebben.
Heeft iemand toevallig ervaring met deze?
Is het goedkoop of valt dat wel mee? Hoe erg moet ik dat 100% storingsvrij geloven? Op- of aanmerkingen erop?
Wij zijn nog aan het kijken voor zo'n ding dus ik ben benieuwd of dit een goeie aanbieding is of niet.
Thanks
Elin heeft vanaf 3 weken geen kruikje meer.quote:Op woensdag 11 maart 2009 11:01 schreef Diaan73 het volgende:
Doen jullie de babies elke dag in bad? Ik doe Lennon meestal om de dag en heel soms als het zo uitkomt zit er 2 dagen tussen. Volgens mij is elke dag ook helemaal niet goed voor de huid... en idd zo vies worden ze ook niet.
Hebben jullie trouwens nog snachts een kruikje in het bed?
Maar Seb heeft toch nu al bruine oogjes?quote:Alle baby's worden geboren met helder blauwe ogen. En dat blijft zo de eerste zes maanden, zelfs als je partner en jij donkere ogen hebben. Je zult geen drastische verandering zien als je baby een half jaar is. Ogen veranderen geleidelijk.
Seb is een kwart indoquote:Op woensdag 11 maart 2009 20:23 schreef Raissa het volgende:
Ik lees net dit op internet:
[..]
Maar Seb heeft toch nu al bruine oogjes?
Hmmm.. Hierdoor kan ze wel uitdrogen, maar dat had je natuurlijk zelf ook al bedacht.. Ik zou er niet te lang mee wachten om aan de bel te trekken en zeker aan de bel trekken wanneer ze wat suffer wordt of nog minder gaat drinken!!quote:Op woensdag 11 maart 2009 20:49 schreef Fuente het volgende:
Even een vraagje tussendoor. Merel heeft nog steeds veel dunne luiers (geen spuitpoep, echt gewoon dunne luiers). Dit is nu sinds afgelopen vrijdag en ze heeft er zo'n 5 per dag. Ze lijkt er totaal geen last van te hebben, is ook niet ziek ofzo. Maar nu gaat ze ook slechter drinken (vandaag is de stand 400 cc). Wanneer stap je hiermee nu naar een huisarts? als ze echt 'ziek' zou zijn had ik er al lang gezeten, maar ze is zelf gewoon heel vrolijk en lekker wakker.
Wat lief dat ze probeert te kruipenquote:Op maandag 9 maart 2009 10:05 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Verder gaat alles prima met Danakomende week weer naar t CB, ben benieuwd hoeveel ze gegroeit is. Volgens een van de opa's was ze wat smaller geworden in dr gezichtje. Is ook niet gek nu ze veel actiever speelt als voorheen.
Ze probeerd echt te kruipen als je dr op dr buikje legt, ben benieuwd wanneer dat echt lukt
En hoe is met Lotte?
Beetje zelfde verhaal als hier dusquote:Op woensdag 11 maart 2009 22:10 schreef mrien het volgende:
[..]
Wat lief dat ze probeert te kruipenKomt ze al wel vooruit of dat nog niet?
Met Lotte gaat alles goed. Ze is een lekkere vrolijke meid die heel erg actief aan het worden is.
Kruipen lukt haar nog niet echt, maar met tijgeren komt ze al heel hard vooruit!
Ze zit al heel goed en gaat ook regelmatig zelf zitten. Dat lukt nog niet altijd even goed, maar al het begin is moeilijk natuurlijk.
Ze eet momenteel behoorlijk goed, fruit, groente, liga of rijstwafel, brood tussen de middag een hele boterham (zonder korst) en vaak nog een stuk van een kapje (voor het kauwen) en nog borstvoeding erbij natuurlijk.
Sinds tand 3 en 4 doorgekomen zijn is ze weer een heel stuk vrolijker gelukkig!
Ze slaapt gelukkig ook weer wat beter door, in ieder geval de hele nacht weer (en dat is toch wel weer erg prettig) Voor de laatste voeding maken we haar nu toch weer wakker (als ze al niet zelf wakker geworden is), dan hebben wij tenminste een goede nachtrust..
elin's ogen zijn nu blauwgeel ipv blauwgrijsquote:Op woensdag 11 maart 2009 20:23 schreef Raissa het volgende:
Ik lees net dit op internet:
[..]
Maar Seb heeft toch nu al bruine oogjes?
quote:Op woensdag 11 maart 2009 11:58 schreef Dakota het volgende:
Elin heeft kuiltjes in haar wangen als ze lachtheeft ze van mij *trotskijkt*
ogen en haar van pap..dus ik mag ook iets
iemand al verkleurende oogjes opgemerkt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |