Het is dagdag, de kutuser pur sangquote:
geen LJ, we moeten echt weer een keer slof daar is het cool en heb je een hokquote:Op maandag 9 maart 2009 21:07 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Ik ga wel mee. of LJ. vrijdag en zaterdag gewoon. Ik moet hosselen.
Godver die kankermongool, mag van mij spontane cholera krijgenquote:Op maandag 9 maart 2009 21:10 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Het is dagdag, de kutuser pur sang
quote:Op maandag 9 maart 2009 21:10 schreef reetveter het volgende:
JOAAALALALALALAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
REEEEEEEEEEEEEEEEEETVETERRLAAA
quote:Op maandag 9 maart 2009 21:10 schreef reetveter het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aanpassen of oprotten ! Wij tegen iedereen !
bpquote:Op maandag 9 maart 2009 21:10 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Het is dagdag, de kutuser pur sang
Tollquote:Op maandag 9 maart 2009 21:13 schreef reetveter het volgende:
Ik heb nog geen druppel of gram aangeraakt.
Hee Joeyquote:Op maandag 9 maart 2009 21:10 schreef reetveter het volgende:
Ik snap ook niet hoe hij zo populair is gewordenquote:Op maandag 9 maart 2009 21:11 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Godver die kankermongool, mag van mij spontane cholera krijgen
SAquote:
Ik ook niet.quote:Op maandag 9 maart 2009 21:13 schreef reetveter het volgende:
Wel liters en kilo's?quote:Op maandag 9 maart 2009 21:13 schreef reetveter het volgende:
Ik wilde een grap maken, maar ik kan niks bedenkenquote:Op maandag 9 maart 2009 21:13 schreef reetveter het volgende:
De chatacties van dagdag waren wel geniaal.quote:Op maandag 9 maart 2009 21:14 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Hee Joey![]()
[..]
Ik snap ook niet hoe hij zo populair is gewordenHeb echt maar 2x ofzo om een post van hem moeten lachen, maar meer ook niet
[..]
SA
gelukkig maakte ik hem voor je, en hij was kankah slecht.quote:Op maandag 9 maart 2009 21:14 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Ik wilde een grap maken, maar ik kan niks bedenken
Is ie populair dan?quote:Op maandag 9 maart 2009 21:14 schreef behangplakker het volgende:
Ik snap ook niet hoe hij zo populair is gewordenHeb echt maar 2x ofzo om een post van hem moeten lachen, maar meer ook niet
Weetje wat je dan moet doen?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
hallo, hier somsagenda 5 mei reis nassau 3 oktober malediven 23 augustus tv afstoffen 7 augustus dodge ophalen
[..]![]()
quote:Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.![]()
Je hoeft ons niets te vertellen.quote:Op maandag 9 maart 2009 21:15 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
gelukkig maakte ik hem voor je, en hij was kankah slecht.
Aanpassen of oprotten ! Wij tegen iedereen !![]()
ja altijd.quote:Op maandag 9 maart 2009 21:16 schreef NoelGallagher het volgende:
jullie moeten altijd wel lachen om mij. Terecht natuurlijk.
![]()
![]()
quote:Op maandag 9 maart 2009 21:16 schreef NoelGallagher het volgende:
jullie moeten altijd wel lachen om mij. Terecht natuurlijk.
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aanpassen of oprotten ! Wij tegen iedereen !![]()
Ik zeg toch dat ik moet hosselen. Ik heb geen zin in een alto aan mijn broek. En ook geen alto in mn broek.quote:Op maandag 9 maart 2009 21:10 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
geen LJ, we moeten echt weer een keer slof daar is het cool en heb je een hok![]()
![]()
Vang het op met je mondquote:Op maandag 9 maart 2009 21:16 schreef dagdag het volgende:
hallo, graag wil ik een verzoek indienen betreffende mijn vriendin
Ze heeft de laaste tijd nogal last van druppelende anus,waardoor ik met een emmer door het huis loop
Kunt u haar helpen
We are living in a material world, and I am a material girl![]()
Verdomme nu heb toch een biertje gepakt.quote:Op maandag 9 maart 2009 21:13 schreef reetveter het volgende:
I never workout![]()
Ik wil helemaal niets weten van die kwakgans.quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aanpassen of oprotten ! Wij tegen iedereen !![]()
Wanneer heb je voor het laatst gehosselt? Want ik hoor volgens mij elke week dat je moet hosselenquote:Op maandag 9 maart 2009 21:18 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Ik zeg toch dat ik moet hosselen. Ik heb geen zin in een alto aan mijn broek. En ook geen alto in mn broek.
AJAX AMSTERDAM!![]()
Het wil niet zo lukken, ook niet geheel onbegrijpelijk natuurlijk.quote:Op maandag 9 maart 2009 21:18 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Wanneer heb je voor het laatst gehosselt? Want ik hoor volgens mij elke week dat je moet hosselen
Mooiboyquote:Op maandag 9 maart 2009 21:19 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Hij heeft een guidofoto op Hyves!
Met spiegel & flitser enzulks
AJAX AMSTERDAM!![]()
2 weken terug.quote:Op maandag 9 maart 2009 21:18 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Wanneer heb je voor het laatst gehosselt? Want ik hoor volgens mij elke week dat je moet hosselen
![]()
quote:Op maandag 9 maart 2009 21:18 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Ik wil helemaal niets weten van die kwakgans.begrafenisSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We are living in a material world, and I am a material girl![]()
Ik haat die foto'squote:Op maandag 9 maart 2009 21:19 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ja ik zag het al.quote:Op maandag 9 maart 2009 21:19 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ik ook trouwens.
Mooiboiiszz 4 life, jewaits.![]()
Als jij mijn ondertitel hebt gelezen, had je het begrepen.quote:
Ja, ik weet hetquote:Op maandag 9 maart 2009 21:19 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Met spiegel & flitser enzulksMooiboys
quote:Op maandag 9 maart 2009 21:17 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
![]()
![]()
Klopt, klopt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 9 maart 2009 21:20 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Klopt, klopt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aanpassen of oprotten ! Wij tegen iedereen !![]()
Jullie mogen mijagenda 5 mei reis nassau 3 oktober malediven 23 augustus tv afstoffen 7 augustus dodge ophalen
[..]![]()
Hier liep laatst ook zo'n mooiboi, ik vroeg nog of ie guido heette, maar tevergeefs.quote:Aanpassen of oprotten ! Wij tegen iedereen !![]()
Dat je 50% NL bent?quote:Op maandag 9 maart 2009 21:20 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Als jij mijn ondertitel hebt gelezen, had je het begrepen.
Ik heet guidoquote:Op maandag 9 maart 2009 21:22 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Hier liep laatst ook zo'n mooiboi, ik vroeg nog of ie guido heette, maar tevergeefs.
![]()
Hoe liefdevol.quote:Op maandag 9 maart 2009 21:23 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Schele jelle ja, mij houd je niet voor de gek.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.![]()
Later hier homo's
met uitzondering reetveter en ngagenda 5 mei reis nassau 3 oktober malediven 23 augustus tv afstoffen 7 augustus dodge ophalen
[..]![]()
Doeiquote:Op maandag 9 maart 2009 21:25 schreef dagdag het volgende:
Later hier homo's
met uitzondering reetveter en ng
quote:Op maandag 9 maart 2009 21:23 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Schele jelle ja, mij houd je niet voor de gek.
![]()
![]()
Yeah, I know....quote:Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
Je grootste fan vergeet je.quote:Op maandag 9 maart 2009 21:25 schreef dagdag het volgende:
Later hier homo's
met uitzondering reetveter en ng
![]()
![]()
Hahahaha, ik ben lekker een uitzonderingquote:Op maandag 9 maart 2009 21:25 schreef dagdag het volgende:
Later hier homo's
met uitzondering reetveter en ng![]()
dagdag, spreek je nog wel een keer![]()
![]()
Oh ja en silentalaagenda 5 mei reis nassau 3 oktober malediven 23 augustus tv afstoffen 7 augustus dodge ophalen
[..]![]()
quote:Op maandag 9 maart 2009 21:25 schreef dagdag het volgende:
Later hier homo's
met uitzondering reetveter en ng![]()
![]()
SICH HEIL DAGDAG
I never workout![]()
Serieus wát een kankerkopquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aanpassen of oprotten ! Wij tegen iedereen !![]()
Hey hier ben terugagenda 5 mei reis nassau 3 oktober malediven 23 augustus tv afstoffen 7 augustus dodge ophalen
[..]![]()
Wel eentje van de zonnebank categoriequote:Op maandag 9 maart 2009 21:29 schreef bloodysunday het volgende:
[ afbeelding ]
Guido Weijers, hij is ook homo
Ik moest lachen om die fotoquote:Op maandag 9 maart 2009 21:29 schreef bloodysunday het volgende:
[ afbeelding ]
Guido met gras op zn hoofd
![]()
![]()
Bah, mijn vriendin kan er niet tegen dat ik soms nogal ongenuanceerd lomp als de kanker uit de hoek kom
I never workout![]()
quote:Op maandag 9 maart 2009 21:28 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Serieus wát een kankerkopDat was toch die verongelukte?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We are living in a material world, and I am a material girl![]()
Dé hoer !quote:Op maandag 9 maart 2009 21:30 schreef reetveter het volgende:
Bah, mijn vriendin kan er niet tegen dat ik soms nogal ongenuanceerd lomp als de kanker uit de hoek kom
Haha, dat heb ik ookquote:Op maandag 9 maart 2009 21:30 schreef reetveter het volgende:
Bah, mijn vriendin kan er niet tegen dat ik soms nogal ongenuanceerd lomp als de kanker uit de hoek kom![]()
![]()
HAHAHAHAHAH BEL IK OP NAAR 3 FM KAN IK EEN PLAATJE AANVRAGEN
ZEGT HIJ OKE
IK WIL GRAAG PELLE VAN AZ ..................HhHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAAAAAAAAAagenda 5 mei reis nassau 3 oktober malediven 23 augustus tv afstoffen 7 augustus dodge ophalen
[..]![]()
quote:Op maandag 9 maart 2009 21:33 schreef dagdag het volgende:
HAHAHAHAHAH BEL IK OP NAAR 3 FM KAN IK EEN PLAATJE AANVRAGEN
ZEGT HIJ OKE
IK WIL GRAAG PELLE VAN AZ ..................HhHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAAAAAAAAA![]()
![]()
Als ik die tekst op zijn shirt lees, vraag ik me serieus af oh hij niet gewoon een spleetje heeft.quote:![]()
Wat een kanslozen lopen er ook rondquote:Op maandag 9 maart 2009 21:36 schreef bloodysunday het volgende:
[ afbeelding ]
Guido met Spongebob onderbroek
Dat soort zie ik elke dagquote:Op maandag 9 maart 2009 21:39 schreef bloodysunday het volgende:
[ afbeelding ]
YEAAAAAA IM A GUIDO METROSEXUAL DOUCHEBAG!!
Die linkerquote:Op maandag 9 maart 2009 21:40 schreef bloodysunday het volgende:
[ afbeelding ]
Er bestaan ook zwarte Guido's
MET partyflock accountquote:Op maandag 9 maart 2009 21:42 schreef bloodysunday het volgende:
[ afbeelding ]
Oldskool Guido
Je pa zal er maar een zijn
EDIT
Sorry dit is NG, PartyFlock he
Inderdaad, er is een best knappe langs gekomen!quote:Op maandag 9 maart 2009 21:42 schreef Florian_ het volgende:
Jullie zijn gewoon jaloers op al die aantrekkelijk jongemannen!I never workout![]()
Gewoon google mijn vriendquote:Op maandag 9 maart 2009 21:45 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Lifestyle subforum langsgegaan?
AJAX AMSTERDAM!![]()
Smatjuhs, hustlers enz staat er vol mee. 22 topics ofzoquote:We are living in a material world, and I am a material girl![]()
Ja ik zie het, allemaal PartyFlockersquote:Op maandag 9 maart 2009 21:47 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Smatjuhs, hustlers enz staat er vol mee. 22 topics ofzo
AJAX AMSTERDAM!![]()
Dat is hem niet echt. Die gast is een modelletje uit Zweden ofzoquote:
Zulke gasten --> triest
Net doen alsof je zo'n gast bent omdat je zelf een kutkop hebt ---> nog triester
Primum non nocere![]()
Drebin!quote:Op maandag 9 maart 2009 21:40 schreef bloodysunday het volgende:
[ afbeelding ]
Er bestaan ook zwarte Guido's
Thirteen!![]()
Wat wel kut is dat er ook lekkere smaatjes tussen zitten, maar telkens als je scrolt komt er een guido langs![]()
is er ook nog ergens alleen een smaatjes topic
?
AJAX AMSTERDAM!![]()
Je loopt achterquote:
Hoe weet jij datquote:Op maandag 9 maart 2009 21:48 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Dat is hem niet echt. Die gast is een modelletje uit Zweden ofzo
Zulke gasten --> triest
Net doen alsof je zo'n gast bent omdat je zelf een kutkop hebt ---> nog triester?
Florian_ is zelf dat modelletjequote:Op maandag 9 maart 2009 21:51 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Je loopt achter![]()
[..]
Hoe weet jij dat?
Uit zo'n guidotopic op fok. Daar werd ook die foto gepost, en zo'n user kwam vervolgens aanzetten met een site waar de portfolio van die gast opstond.quote:Op maandag 9 maart 2009 21:51 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Je loopt achter![]()
[..]
Hoe weet jij dat?
Primum non nocere![]()
Fotografie ofzo, of B&H?quote:Op maandag 9 maart 2009 21:50 schreef bloodysunday het volgende:
Wat wel kut is dat er ook lekkere smaatjes tussen zitten, maar telkens als je scrolt komt er een guido langs![]()
is er ook nog ergens alleen een smaatjes topic
?
Ah, die reeks uit lifestyle zekerquote:Op maandag 9 maart 2009 21:51 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Uit zo'n guidotopic op fok. Daar werd ook die foto gepost, en zo'n user kwam vervolgens aanzetten met een site waar de portfolio van die gast opstond.
weet niet kwam uit zo'n LIFESTYLE topicquote:Op maandag 9 maart 2009 21:54 schreef reetveter het volgende:
[..]
Link de sugababes van die kankerlul is.
AJAX AMSTERDAM!![]()
NG, MarkM komt ookquote:Op maandag 9 maart 2009 21:53 schreef bloodysunday het volgende:
[PUB meet] 13-03-09 Stairway te Utrecht
PUB meet?
!
I never workout![]()
Uw favoriete FOK!kert is er weer.quote:Op maandag 9 maart 2009 22:02 schreef NoelGallagher het volgende:
wat dacht je van lekkere dikke... baddoeken
![]()
WD, you've got me on my knees.
WD, I'm begging, darling please.
WD, darling won't you ease my worried mind![]()
Hier is Fok! snelquote:Op maandag 9 maart 2009 22:10 schreef reetveter het volgende:
Waarom verandert dit kankerfok hele tijd die kanker layout
Ik kreeg een mental image, en moest vervolgens vies hard lachen, bij het beeld dat ik MarkM met een bloedneus en half dood in een hoekje zag liggen.quote:
Heb ik geen last vanquote:Op maandag 9 maart 2009 22:10 schreef reetveter het volgende:
Waarom verandert dit kankerfok hele tijd die kanker layout
quote:Op maandag 9 maart 2009 22:12 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Ik kreeg een mental image, en moest vervolgens vies hard lachen, bij het beeld dat ik MarkM met een bloedneus en half dood in een hoekje zag liggen.![]()
![]()
Jij blijft godverdomme van der af, vies stinkjongquote:
Nee, het boeit me geen fuck wat ie met haar doet, ben blij dat ik uberhaupt van dat wijf af benquote:Op maandag 9 maart 2009 22:17 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Jij blijft godverdomme van der af, vies stinkjong![]()
![]()
Waarom zeg je dan dat 'ie boeit?quote:Op maandag 9 maart 2009 22:18 schreef bloodysunday het volgende:
Kamphues boeit, wat is die gast een pauper![]()
Van je nieuwequote:Op maandag 9 maart 2009 22:18 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Nee, het boeit me geen fuck wat ie met haar doet, ben blij dat ik uberhaupt van dat wijf af ben
Waarom moest hij dat weten?quote:WD, you've got me on my knees.
Ga je nog iets anders roepen dan enkel kankerquote:
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.![]()
Dit is wel een dieptepunt hoorquote:! Geen wonder dat BT je niet meer wil spreken
!
I never workout![]()
Zullen we ook bij het kamp gaan?quote:
Op donderdag 4 februari 2010 19:01 schreef jitzzzze het volgende:
[..]![]()
Tyfus.quote:Op maandag 9 maart 2009 22:21 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ga je nog iets anders roepen dan enkel kankerI never workout![]()
Idd, ik stoor me er nogal aan.quote:Op maandag 9 maart 2009 22:21 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ga je nog iets anders roepen dan enkel kanker![]()
Waar is ,, Jordeeh '' dan?WD, you've got me on my knees.
quote:Op maandag 9 maart 2009 22:22 schreef reetveter het volgende:
[..]
Dit is wel een dieptepunt hoor! Geen wonder dat BT je niet meer wil spreken
!
![]()
![]()
IQM is gewoon wanhopig omdat chicks hem niet willen sprekenquote:Op maandag 9 maart 2009 22:22 schreef reetveter het volgende:
[..]
Dit is wel een dieptepunt hoor! Geen wonder dat BT je niet meer wil spreken
!
AJAX AMSTERDAM!![]()
Biogarde die praat over normaal doenquote:Op maandag 9 maart 2009 22:21 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ga je nog iets anders roepen dan enkel kanker
Zo'n lekkere poolsequote:Op maandag 9 maart 2009 22:25 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ja?Wie is m'n nieuwe chick dan?
DAT DUSCHquote:
Gewoon Devvie en Gewoon Zotheid!
[..]![]()
quote:Post even wat nummers van hun
Want ik kan youtube niet openen op de een of andere manier
![]()
. Ik zeg nu geen kanker
!
I never workout![]()
Jij hebt echt een kankerinternetquote:Op maandag 9 maart 2009 22:26 schreef reetveter het volgende:
[..]Post even wat nummers van hun
![]()
. Ik zeg nu geen kanker
!
Ja, en als ik links post, kun je ze wel openen?quote:Op maandag 9 maart 2009 22:26 schreef reetveter het volgende:
![]()
. Ik zeg nu geen kanker
!
emoquote:Op maandag 9 maart 2009 22:25 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ja?Wie is m'n nieuwe chick dan?
*kras*![]()
Je hebt jeuk in je anus? Of in je oorquote:Op maandag 9 maart 2009 22:26 schreef KingOfPop het volgende:
Godverdekanker, ik word heulmaal gek hier
, dat is ook zwaar klote
![]()
![]()
!
I never workout![]()
quote:Op maandag 9 maart 2009 22:26 schreef reetveter het volgende:
![]()
. Ik zeg nu geen kanker
!
[..]![]()
Worth a shot.quote:Op maandag 9 maart 2009 22:27 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Ja, en als ik links post, kun je ze wel openen?I never workout![]()
Dat dus. Zat met mijn hele vuist er in, maar jeukt als de grafkanker.quote:Op maandag 9 maart 2009 22:27 schreef reetveter het volgende:
[..]
Je hebt jeuk in je anus? Of in je oor, dat is ook zwaar klote
![]()
![]()
!
Ik luister naar muziek van de Nina Hagen Band.Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.![]()
Ik kan het nog luisteren ookquote:, zijn dat nou de beste van die leute
?
I never workout![]()
quote:Op maandag 9 maart 2009 22:30 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ik kan het nog luisteren ook, zijn dat nou de beste van die leute
?
Baas, trouw met me.quote:dat nummer is tof.
Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.![]()
Dat ligt aan je PCquote:Op maandag 9 maart 2009 22:31 schreef reetveter het volgende:
GOD-VER-DOMME, waarom doet fok zo kut bij mij
Blub![]()
Bij mij lekker niet, hihiquote:Op maandag 9 maart 2009 22:31 schreef reetveter het volgende:
GOD-VER-DOMME, waarom doet fok zo kut bij mij![]()
Ik snap hem niet.quote:Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
Der willen er zo veel met mij trouwenquote:Op maandag 9 maart 2009 22:31 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Baas, trouw met me.dat nummer is tof.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aanpassen of oprotten ! Wij tegen iedereen !![]()
Godver, denk je een kankerharde scheet te laten, heb je 3 seconden later de hele broek vol met jus
quote:Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
Ah, dudequote:Op maandag 9 maart 2009 22:36 schreef KingOfPop het volgende:
Godver, denk je een kankerharde scheet te laten, heb je 3 seconden later de hele broek vol met jus![]()
![]()
quote:Op maandag 9 maart 2009 22:36 schreef KingOfPop het volgende:
Godver, denk je een kankerharde scheet te laten, heb je 3 seconden later de hele broek vol met jus
![]()
![]()
![]()
![]()
Dudequote:Op maandag 9 maart 2009 22:36 schreef KingOfPop het volgende:
I never workout![]()
Godver, denk je een kankerharde scheet te laten, heb je 3 seconden later de hele broek vol met jusWe are living in a material world, and I am a material girl![]()
[..]![]()
quote:Op maandag 9 maart 2009 22:36 schreef KingOfPop het volgende:
Godver, denk je een kankerharde scheet te laten, heb je 3 seconden later de hele broek vol met jus![]()
Ik vind hem maar matigquote:Op maandag 9 maart 2009 22:37 schreef Devvie het volgende:
[..]
jeweet
dat ding is om een balk te verankeren
een anker voor een balk dus
ofwel een balkanker
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
PM'en niet zomaar op FOK! zettenquote:
zotheidm dude, mij ogen wat doe je, jong vuilak
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
And it's driving me insane![]()
Sorry.quote:Op maandag 9 maart 2009 22:39 schreef PeZu het volgende:
zotheidm dude, mij ogen wat doe je, jong vuilak
[..]![]()
Dude!quote:Op maandag 9 maart 2009 22:36 schreef KingOfPop het volgende:
[..]![]()
quote:quote:quote:quote:quote:Deze reacties stemmen mij toch gelukkigquote:
Wtf een of andere organisatie wilt dat ajax afstand neemt van joden? Ajax zijn joden klaar
AJAX AMSTERDAM!![]()
ja dat joden anitdiscriminatie meldpuntquote:Op maandag 9 maart 2009 22:42 schreef bloodysunday het volgende:
Wtf een of andere organisatie wilt dat ajax afstand neemt van joden? Ajax zijn joden klaar
_!
There's a virus in my brain
And it's driving me insane![]()
Wil Uri Coronel ook altijd alquote:Op maandag 9 maart 2009 22:42 schreef bloodysunday het volgende:
Het is verdomme een clubcultuur geworden, klaar
Zit geen enkele Jood op de tribune daarquote:Op maandag 9 maart 2009 22:44 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Wil Uri Coronel ook altijd alHet is verdomme een clubcultuur geworden, klaar
Nu weet ik eindelijk waar ik jou van ken, gok ikquote:
Nee, maar doel meer op dat Ajacieden op de tribune zichzelf ook joden noemen als een soort geuzennaamquote:Op maandag 9 maart 2009 22:44 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Zit geen enkele Jood op de tribune daarWe are living in a material world, and I am a material girl![]()
[..]![]()
Ze moeten er maar aan wennen. En wie niet springt is geen ajacied dat klinkt toch nietquote:Op maandag 9 maart 2009 22:44 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Wil Uri Coronel ook altijd alHet is verdomme een clubcultuur geworden, klaar
AJAX AMSTERDAM!![]()
Ja, daarom, het slaat nergens op.quote:Op maandag 9 maart 2009 22:45 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Nee, maar doel meer op dat Ajacieden op de tribune zichzelf ook joden noemen als een soort geuzennaam
Oh, bijna lapo. BobbyB houdt zijn mond alWe are living in a material world, and I am a material girl![]()
Ik ook niet, en toch doe ik hetquote:Op maandag 9 maart 2009 22:48 schreef NoelGallagher het volgende:
de laatste tijd heb ik heul geen zin om te fokken
Ik ook nietquote:Op maandag 9 maart 2009 22:48 schreef NoelGallagher het volgende:
de laatste tijd heb ik heul geen zin om te fokken
hahahaha junkie!11quote:Op maandag 9 maart 2009 22:48 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Ik ook niet, en toch doe ik het
![]()
Dat heet historie dropneus, dat FC Twente nou een samenvoeging is tussen een turkenclub en een boerenvriendenteam.quote:I never workout![]()
quote:Op maandag 9 maart 2009 22:48 schreef NoelGallagher het volgende:
de laatste tijd heb ik heul geen zin om te fokkenOp zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
quote:WD, you've got me on my knees.
xWD, you've got me on my knees.
WD, darling won't you ease my worried mind
Forum Opties Forumhop: Hop naar: