Hij heeft dan ook mogen oefenen met jouquote:Op zondag 15 maart 2009 23:52 schreef Merel het volgende:
Oh die onderste
Qua uiterlijk is ze echt een mooie mengeling van jullie twee. Goed gelukt

quote:Op zondag 15 maart 2009 23:50 schreef Armageddon het volgende:
[..]
At your service!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Ik denk dat dat niet van invloed is geweest op 't eindresultaatquote:Op zondag 15 maart 2009 23:53 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hij heeft dan ook mogen oefenen met jou

quote:Op zondag 15 maart 2009 23:54 schreef Merel het volgende:
[..]
Ik denk dat dat niet van invloed is geweest op 't eindresultaatDat hebben ze toch mooi samen gedaan

Het is ook één en al rust. Het is een heel tevreden kind.quote:Op maandag 16 maart 2009 00:09 schreef DuchessX het volgende:
Wauw wat een prachtig meisje, ze straalt heel veel rust uit, wat mooi is dat
Felicitaties ook namens Juup©, hij vindt Celine ook heel
kan me bijna niet voorstellen dat wij in aug/sept ook zo'n klein mensje van onszelf zullen hebben![]()

Ze lijkt echt op haar moederquote:Op maandag 16 maart 2009 00:14 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Het is ook één en al rust. Het is een heel tevreden kind.

Zo begint het idd, maar dan.quote:Op maandag 16 maart 2009 00:14 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Het is ook één en al rust. Het is een heel tevreden kind.

Topic voor Armageddonquote:Op maandag 16 maart 2009 00:21 schreef Armageddon het volgende:
Sta ik nu ook ergens in een lijstje in OUD? Nee toch he?

Mooizo A.quote:Op maandag 16 maart 2009 09:37 schreef Armageddon het volgende:
We hebben gewoon geslapen vannacht. Wat een topper dat kind.![]()

Ik denk nog een week J. Een week hooguit.quote:Op maandag 16 maart 2009 09:47 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Is Celine inmiddels al zindelijk?
Lopen?
Praten?

Ik neem aan dat ze wel wakker is geworden om te drinken tochquote:Op maandag 16 maart 2009 09:37 schreef Armageddon het volgende:
We hebben gewoon geslapen vannacht. Wat een topper dat kind.![]()

Om 5.00 moest m'n vriendin d'r wakker maken om te eten anders sliep ze gewoon door.quote:Op maandag 16 maart 2009 09:55 schreef Dakota het volgende:
[..]
Ik neem aan dat ze wel wakker is geworden om te drinken toch?

Kun je gelijk kdv, bso, lagere en middelbare school, seizoenskaart ADO, zwemclub en lidmaatschap kinderboerderij "Het Haasje" regelen.quote:Op maandag 16 maart 2009 09:53 schreef Armageddon het volgende:
Ik denk nog een week J. Een week hooguit.
Ik ga haar maar even aangeven bij het stadhuis want over 3 weken kan ze wel werken.

Ze vindt je dus nu al vermoeiendquote:Op maandag 16 maart 2009 10:00 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Om 5.00 moest m'n vriendin d'r wakker maken om te eten anders sliep ze gewoon door.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |