En ik vraag me dan af waarom iemand überhaupt nog MMS op een telefoon wil hebben. Zijn er mensen die dat gebruikenquote:Op dinsdag 17 maart 2009 19:23 schreef De_Hertog het volgende:
M'n baas heeft serieus vorige week een nieuwe HTC telefoon gekocht omdat er geen navigatie en mms op de iPhone zat. Ben benieuwd hoe ie zich voelt nu.
Hij moet geregeld contactinformatie en dergelijke doorsturen en vond het onhandig dat dat niet kon. Kijk, dit dus:quote:Op dinsdag 17 maart 2009 19:23 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
En ik vraag me dan af waarom iemand überhaupt nog MMS op een telefoon wil hebben. Zijn er mensen die dat gebruiken
Ja, maar die HTC heeft echter wel een snellere processor! En een verwisselbare accu!quote:Op dinsdag 17 maart 2009 19:23 schreef De_Hertog het volgende:
M'n baas heeft serieus vorige week een nieuwe HTC telefoon gekocht omdat er geen navigatie en mms op de iPhone zat. Ben benieuwd hoe ie zich voelt nu.
YouTube accountsquote:Op dinsdag 17 maart 2009 19:24 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Zo, had er een Tweaker nog een obscure feature die niet aanwezig was? Eat this:
[ afbeelding ]
ik hou op met livebloggen nu
welke app is dit? Lijkt me een fps.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 19:17 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Hoop mooie features, maar die in-app purchases gaan zo vervelend worden. Ik bedoel:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 19:57 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
10 reacties en niet echt negatief.
Volgens mij is dat LiveFire, een nieuwe FPS van ngmoco, de maker van Rolando.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 20:30 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
welke app is dit? Lijkt me een fps.
Je moet ze ook even de tijd geven.....het staat er inmiddels weer bol van. En weggemod? Welnee, hooguit een 0. Je moet iets soortgelijk 's roepen met een apple-argument in een windows-topic, dan krijg je zo -2 aan je broek. Vreemde nerds daar...quote:Op dinsdag 17 maart 2009 19:57 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
10 reacties en niet echt negatief.
Lijkt mij omdat er op Tweakers gewoon veel ICT'ers zitten die hun brood verdienen aan Microsoft gerelateerde producten en diensten.. 't Zijn gewoon een stelletje nerds.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 21:45 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Je moet ze ook even de tijd geven.....het staat er inmiddels weer bol van. En weggemod? Welnee, hooguit een 0. Je moet iets soortgelijk 's roepen met een apple-argument in een windows-topic, dan krijg je zo -2 aan je broek. Vreemde nerds daar...
Mjah ik verdien mijn geld ook aan windows gerelateerde producten en diensten.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 22:21 schreef Dr_Crouton het volgende:
[..]
Lijkt mij omdat er op Tweakers gewoon veel ICT'ers zitten die hun brood verdienen aan Microsoft gerelateerde producten en diensten.. 't Zijn gewoon een stelletje nerds.
Ik ook niet.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 22:25 schreef super-muffin het volgende:
Ik kan maar niet inloggen op de Apple Developer site
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |