abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 10 april 2009 @ 12:20:07 #76
189732 Niara
Whooo hooo!
  vrijdag 10 april 2009 @ 13:15:02 #77
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_67893990
*LOL*
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_67918057
Whahahaha, 100% zeker dat het alternatieve script geschreven is door een man .
And so the lion fell in love with the lamb
pi_67937259
Eigenlijk weten we allemaal dat de boeken in dit geval altijd beter zijn dan de film, toch?

Ik heb genoten van de boeken, ze namen me mee in een fantasiewereld, waar ik graag deel van wilde uitmaken .
Ik ben zelden zo in de ban van een boeken serie geweest.
Wat mij betreft is het uitkomen van de film (en komende Twilight 'sequels') gewoon een extra bonus. Super leuk dus en ik verwacht er niet veel aangezien het de boeken niet kan evenaren maar het kan het wel benaderen en dat is leuk om te zien.
Toevallig vond ik Twilight zeer vermakelijk
The secret of getting ahead is getting started
  zondag 12 april 2009 @ 15:25:39 #80
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_67950394
Boek 4 uit
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
L'Amour menaçant:
pi_67957586

zondag 12 april 2009 @ 20:07:10 #82
205466 Yesse
Oooh burn!
pi_67958005

Fuck the EBU
pi_67958494
Ik vond 't alles behalve een goede film.

Ging zonder verwachting met een vriendinnetje naar de film een tijd terug, maar het viel echt heel erg tegen. Ik vond het plot echt heel makkelijk en het acteerwerk liet ook wel veel te wensen over. Dat gevecht ging helemaal nergens over.

Sowieso, wat is het punt van een vampier zijn als je toch gewoon buiten kan komen, en alleen gaat glinsteren ( ) als de zon op je schijnt? Misschien heb ik teveel Anne Rice gelezen, maar ik zie de meerwaarde van het vampirisme niet zo .
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik blijf maar gewoon Interview with the vampire kijken, denk ik .

[ Bericht 2% gewijzigd door Lucivia op 13-04-2009 09:39:27 (spoilert weggehaald xD) ]
pi_67960463
Dat kan, maar waarom zou de schrijfster zich persé moeten houden aan de bestaande "feiten" die over vampieren bestaan? Het is vooral een fantasy roman, geen realistisch verhaal over vampieren. Overigens heb ik al meerdere mensen horen vertellen dat ze veel meer actie hadden verwacht. Omdat schijnbaar een vampierfilm één en al actie en bloed behoort te bevatten. Maar dit is eigenlijk ook helemaal geen vampierenfilm, maar vooral een romantisch verhaal imo.

Trouwens, hebben jullie de actiepoppen van Edward en Bella al gezien? Ain't they adorable?

pi_67961081
Pocket Edward!
pi_67961373
Heb nog andere poppen gevonden, inclusief een realistisch lijkende Jacob doll...

En hier nog wat nieuwe setfoto's!
  zondag 12 april 2009 @ 22:35:41 #87
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_67962667
Jacob
SPOILER
L'Amour menaçant:
pi_67969101
quote:
Op zondag 12 april 2009 20:25 schreef Lucivia het volgende:
SPOILER
Dat zit echt niet in Twilight of Nieuwe Maan, als het in de latere boeken zit; bedankt voor de spoiler Open voortaan lekker een KLB topic of zo.
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_67969446
Relax..
pi_67972427
Rena, het staat niet voor niets tussen spoilertags
pi_67975124
quote:
Op maandag 13 april 2009 12:04 schreef Empathologica het volgende:
Dat dus
  maandag 13 april 2009 @ 14:16:22 #92
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_67975775
Sommige mensen kunnen hun nieuwsgierigheid niet bedwingen... maar dat is dan gewoon hun eigen fout
SPOILER
L'Amour menaçant:
pi_67979591
quote:
Op maandag 13 april 2009 13:51 schreef Locusta het volgende:

[..]

Dat dus
Het is pas als spoiler ge-edit nadat Rena er iets van zei...

Ik heb het vierde boek nog niet gelezen,maar toch even op je spoiler gedrukt Ang3l...Gaat dat allemaal gebeuren in Breaking Dawn? . Ben benieuwd!
pi_67983091
quote:
Op maandag 13 april 2009 12:04 schreef Empathologica het volgende:
Dat heeft ze later gedaan Ik heb het zelf tussen spoilertags gezet om te voorkomen dat iemand het per ongeluk leest.

Ik ga toch geen spoilers lezen en vervolgens klagen? Damn...
And you know I might
pi_67983561
Ik zie in jouw quote spoilers staan, dan neem ik aan dat je het zo letterlijk gequote heb. Sorry voor het misverstand dan
pi_67983611
Jah, geedit omdat Rena er wat van zei.. Niet bij stil gestaan dat 't in spoilertags moest, sorry daarvoor.
pi_67983819
quote:
Op zondag 12 april 2009 20:07 schreef Yesse het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
Op zondag 12 april 2009 20:25 schreef Lucivia het volgende:

Sowieso, wat is het punt van een vampier zijn als je toch gewoon buiten kan komen, en alleen gaat glinsteren ( ) als de zon op je schijnt? Misschien heb ik teveel Anne Rice gelezen, maar ik zie de meerwaarde van het vampirisme niet zo .
SPOILER
Ik blijf maar gewoon Interview with the vampire kijken, denk ik .
Maar wacht ff het hele "Vampieren" op zich, is ook fictie. Hoe ze zich moeten gedragen en wat ze wel -of niet kunnen is ook fictie. Daar zijn geen regels in wat wel en niet kan
quote:
Op zondag 12 april 2009 21:57 schreef Bamba het volgende:
Heb nog andere poppen gevonden, inclusief een realistisch lijkende Jacob doll...
[ afbeelding ]

En hier nog wat nieuwe setfoto's!
[ afbeelding ]
Die poppen zijn echt eng
Die set pics zijn wel leuk
The secret of getting ahead is getting started
pi_67984771
quote:
Op maandag 13 april 2009 19:39 schreef Empathologica het volgende:
Ik zie in jouw quote spoilers staan, dan neem ik aan dat je het zo letterlijk gequote heb. Sorry voor het misverstand dan
Sorry dat het van mij zo bitchy over kwam Lange dag gehad.
And you know I might
pi_67985076
No problem joh!

@ Poison-Ivy; Volgens mij leeft iedereen zo mee met die boeken dat mensen af en toe gewoon vergeten dat vampieren en weerwolven -helaas- niet bestaan .
Dacht eerst altijd dat die mensen die WoW spelen is met beide benen terug in de realiteit moesten komen, maar nu ben ik al net zo erg, maar dan met Twilight
  vrijdag 24 april 2009 @ 12:53:38 #100
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_68334135

Eerste blik op de wolfjes.
L'Amour menaçant:
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')