Mijn laatste cd's waren inderdaad de Vengaboys en Toyboxquote:Op maandag 9 maart 2009 22:58 schreef aardappel het volgende:
mijn laatste cd was van de vengaboys.. en die waren echt cool
Whoei!quote:Op maandag 9 maart 2009 22:59 schreef VoreG het volgende:
[..]
Mijn laatste cd's waren inderdaad de Vengaboys en Toybox.
Mja, iedereen.quote:Op maandag 9 maart 2009 23:16 schreef -_Tommy_- het volgende:
meer mensen die de quote knoppen enzo missen?
Tommyquote:Op maandag 9 maart 2009 23:02 schreef _Ophelia_ het volgende:
Mijn laatste cd kocht ik bij Tommy, ver (meerdere jaren) voor de sluiting
quote:Ik irriteeeer me aan m'n huisgenote, blegh. Ze snapt gewoon niet hoe de wcrol vervangen moet worden want ik kwam vandaag thuis en 't is al de zoveelste keer dat ze gewoon een lege rol laat hangen en een nieuwe rol pakt die nog in de standaard staat zegmaar . Hoeveel moeite is het om dat ding te vervangen man .
En de vaatwasser was vol.. dus ze had al d'r vuile vaat op het aanrecht geplaatst. Dus ik kom thuis, ik denk: is er iets mis met de vaatwasser ofzo? dus ik kijken.. ik denk ZUCHT moeilijk he de vaatwasser aanzetten.. -_-'. dus ik mik zo'n calgonit erin en zet 'm aan. Terwijl ik aan het koken ben istie klaar en zij was net klaar met eten, dus ze trekt dat ding los.. ziet dat ie net klaar is.. "oh". Doet 'm weer dicht !!!!!, zet d'r vaat weer bij elkaar en loopt naar boven !!!!
GODSKOLERE WIJF ik ben net thuis, 't is alleen maar JOUW vaat die erin stond, ruim godverdomme dat ding uit!
Ik moet ongesteld worden .
Is het daar nóg erger?!quote:Op dinsdag 10 maart 2009 00:42 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Herkenbare dingen
![]()
Jij blij dat je niet bij ons in huis woont
afwas is hier standaard. Net als de wcrol. Het is hier juist een sport om een toren van die wcrollen te makenquote:Op dinsdag 10 maart 2009 01:15 schreef PierreTT het volgende:
Trouwens, als je van die afwas al erg vindtDat is gewoon irritant, dat is nog niet erg
Stuur maar door!quote:Op dinsdag 10 maart 2009 01:32 schreef PierreTT het volgende:
O ik heb nog precies 139 dubbele liggen
Ik heb nog een stuk of 30 pakjesquote:Op dinsdag 10 maart 2009 01:32 schreef VoreG het volgende:
wel godverdomme. Had die plaatjes aan mij gegeven!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |