Ja dag, veul te heet!quote:Op vrijdag 13 maart 2009 18:40 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Eindelijk wat erkenning![]()
Ach, van de zomer ga je nog een x en dan geef ik jou een rondleiding
Daar loop ık goorgaans nıet mee rond ın mn bagage remlofjequote:
Ben je nou een echte Ottomaan of niet?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 18:43 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja dag, veul te heet!
Nu ıs het echt perfect om dıngen te gaan bekıjken!
Wedden dat ık foto,s heb van dıngen dıe je nog nooooooıt gezıen hebt en wedden dat ık bıj terugkeer wel stof heb voor 879876876 topıcs
Ze zijn toch ideaal voor die turkse plees lijkt mij.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 18:50 schreef yvonne het volgende:
[..]
Daar loop ık goorgaans nıet mee rond ın mn bagage remlofje
Als Yvonne een Ottomaan is dan ben ik Karl Marx.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 18:57 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ben je nou een echte Ottomaan of niet?
Ik ga die weddenschap wel aan, wat schuift het?
Meer dan jıj jonguh'quote:Op vrijdag 13 maart 2009 18:57 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ben je nou een echte Ottomaan of niet?
Ik ga die weddenschap wel aan, wat schuift het?
Ik hoop het voor je, insha Allah. Alleen Allah (c.c.) weet het.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 08:42 schreef yvonne het volgende:
[..]
Meer dan jıj jonguh'
Ik versla je wel
Uıteraard heb ık salwar gekocht voor wel 10 lıra, ze vroegen 20, ja doeı.
Het ıs ınderdaad goedkoper, veeeeeel goedkoper dan Bodrum en ze verkopen nıet allemaal van dıe nepmerken.
Vandaag nog wandelen, kruıdenbazar, Mılıtaır Museum en Taksım
En dan maar weer koffer pakken boehoehoe
Enne Burakıus, ık ben meer Moslım dan jıj en meer Ottomaan en Kemalıst
Grootste faalpost van heel 2009.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 14:28 schreef Burakius het volgende:
[..]
Ik hoop het voor je, insha Allah. Alleen Allah (c.c.) weet het.
p.s.
Dat je meer kemalistisch bent is dan weer negatief
quote:Op zaterdag 14 maart 2009 18:59 schreef msnk het volgende:
Ik heb trek gekregen in patat met sambal door die Turk
Arm, rijk, traditioneel, vrij, kerk naast modern kantoorpand, eten van 1 lira, eten van 20 lira, drukke straten, straten waar je niemand ziet, de stilte, het lawaai, de gesluierde Moslima die ene peukje doet, de vriendelijkheid, de proberen te op te lichten, het gat in de grond, de moderne wc, alles, alles, alles.quote:Op zondag 15 maart 2009 20:06 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Ja he. Zoveel diversiteit, zo'n contrast tussen modern en historie. Zo overweldigend
Mooi gebeschreven yvonne. Ik mis het nu echt ontzettend. Ik weet niet of ik er zou kunnen wonen maar het is een stad om van te dromenquote:Op zondag 15 maart 2009 20:45 schreef yvonne het volgende:
[..]
Arm, rijk, traditioneel, vrij, kerk naast modern kantoorpand, eten van 1 lira, eten van 20 lira, drukke straten, straten waar je niemand ziet, de stilte, het lawaai, de gesluierde Moslima die ene peukje doet, de vriendelijkheid, de proberen te op te lichten, het gat in de grond, de moderne wc, alles, alles, alles.
Ha, de kiosk die werkelijk alles verkoopt, tot aan eieren en paracetamol aantoe.
quote:Op zondag 15 maart 2009 20:45 schreef yvonne het volgende:
[..]
Arm, rijk, traditioneel, vrij, kerk naast modern kantoorpand, eten van 1 lira, eten van 20 lira, drukke straten, straten waar je niemand ziet, de stilte, het lawaai, de gesluierde Moslima die ene peukje doet, de vriendelijkheid, de proberen te op te lichten, het gat in de grond, de moderne wc, alles, alles, alles.
Ha, de kiosk die werkelijk alles verkoopt, tot aan eieren en paracetamol aantoe.
quote:Yvstanbul! zegt:
Vond er geen bal aan, klote stad, wasted money, de turkse bakker heeft meer te biede dan Istanbul, ripp off
Zou dat kunnen zijn omdat ze daar meer gevoel hebben met de rest van de bevolking? Hier kennen ze vaak de taal niet. Worden met de nek aangekeken. Dat soort dingen....quote:Op zondag 15 maart 2009 20:56 schreef yvonne het volgende:
Ik heb echt enorm veel gezien en ervaren, dagen geen toerist tegengekomen, ik ben met meer vragen teruggekomen dan waarmee ik gegaan ben.
Wat me het meest bezig hield/houdt.
Ik noem ze even oneerbiedig pinguins, no offence, maar zo noemden we vroeger onze katholieken ook.
De zwaar zwart gesluierden.
Ik krijg er hier in Nederland nooit oogcontact mee, maar in de traditionele wijken "daar" enorm veel oogcontact, vriendelijke lachjes, knikjes, ik kan het verdraaid niet goed uitleggen, maar het deed me wat.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |