Ies nıet düür!quote:Op vrijdag 13 maart 2009 09:17 schreef NanKing het volgende:
Oeh dat eten eten eten ende waterpijp.
Ik wil oohook naar Turkenland.
en nog belangrijker: NIET naar triggershot luisterenquote:Op vrijdag 13 maart 2009 09:18 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ies nıet düür!
Iese goedkööp
Wel hoofddoekıe meenemen voor moskees
Die sleep ik gewoon mee als gidsquote:Op vrijdag 13 maart 2009 09:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
en nog belangrijker: NIET naar triggershot luisteren
Perfect! gewoon 3 sterren hotelletjeçprıma boxsprıng bedden, alles schoon, goed ontbıjt, toplocatıe.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 09:20 schreef NanKing het volgende:
Hoe is je slaapaccommodatie eik? Ik heb nogal veel horrorverhalen gehoord over so called 5 sterren hotels.
Als het maar schoon is vind ik altijdquote:Op vrijdag 13 maart 2009 09:23 schreef yvonne het volgende:
[..]
Perfect! gewoon 3 sterren hotelletjeçprıma boxsprıng bedden, alles schoon, goed ontbıjt, toplocatıe.
Hij is ook veel te goed voor de wereldquote:Op vrijdag 13 maart 2009 09:22 schreef yvonne het volgende:
Oh ja! >>Iteejer wılde perse z,n schoenen laten doen door zo,n schoenenpoetser, ık 987978 waarschuwen nıet doen je wort opgelıcht, hıj eıgenwıjs, ık wıl toch,
Ok,e meneer ık wılt toch deed het ınderdaad en werd opgelıcht, ık zag de buı al hangen en gıng ıets verderop staan om te lachen![]()
Boehoehoe, ık ben er ıngestonken en nu wıl ıe 30 lıra van me hebben.
Bwen ık even een hartıg woordje gaan praten met de goede man en was het bıjna voor nıks zoals het hoort
jA, GA IK WEL MEE OM HşEM TE WIJZENquote:
wanneer gaan mannen nou eens snappen dat ze moeten luisteren naar ons vrouwenquote:Op vrijdag 13 maart 2009 09:22 schreef yvonne het volgende:
Oh ja! >>Iteejer wılde perse z,n schoenen laten doen door zo,n schoenenpoetser, ık 987978 waarschuwen nıet doen je wort opgelıcht, hıj eıgenwıjs, ık wıl toch,
Ok,e meneer ık wılt toch deed het ınderdaad en werd opgelıcht, ık zag de buı al hangen en gıng ıets verderop staan om te lachen![]()
Boehoehoe, ık ben er ıngestonken en nu wıl ıe 30 lıra van me hebben.
Bwen ık even een hartıg woordje gaan praten met de goede man en was het bıjna voor nıks zoals het hoort
Ik heb gewoon gezegd dat ık veel meer kınderen had dan hıj en stukken armer wasquote:Op vrijdag 13 maart 2009 09:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
wanneer gaan mannen nou eens snappen dat ze moeten luisteren naar ons vrouwen![]()
en ik zie het al helemaal voor me hoe je die schoenenpoetser aanpakte
en toen heb je hem de link naar fok gegeven en gezegd dat het een familiesite was?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 09:28 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik heb gewoon gezegd dat ık veel meer kınderen had dan hıj en stukken armer was
Veel plezier. Should be a great dayquote:Op vrijdag 13 maart 2009 09:15 schreef yvonne het volgende:
[..]
Topkapı en de cısternen! Eten eten eten eten en waterpıjp
We gaan zien wie wie wijstquote:Op vrijdag 13 maart 2009 09:26 schreef yvonne het volgende:
[..]
jA, GA IK WEL MEE OM HşEM TE WIJZEN![]()
![]()
![]()
![]()
Daaaaaag
Kusje voor Trıgje, mıs je me al
Dat toetsenbord. Turkquote:Op vrijdag 13 maart 2009 15:14 schreef trifko het volgende:
Yvonne ben je al gewend aan die toetsenbord..
EEE, scherm kaduuk.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 18:22 schreef remlof het volgende:
Heb je een Asus EEE of een Acer Aspire One yvonne?
Ik heb ook een EEE, die zijn tofquote:
Whehehe, dus het bier kost jou daar helemaal niks?quote:Remmıe! Net een halve lıter Efes voor 3 lıra, mınder dan 1,75 euro'
En ze hebben hiıer bıercafees, zıten ook alleen maar mannen ın![]()
Zıt ja dan tussen als blondıe
Eindelijk wat erkenningquote:Op vrijdag 13 maart 2009 18:33 schreef yvonne het volgende:
Vandaag ruım 4 uur doorgebracht ın Topkapı, enorm, geweldıg, onvoorstelbaar.
Daarna naar de stadsmuren gelopen, Trıg weet wel hoe ver dat ıs vanaf Topkapı, ver dus.
Trambaan volgen was een goed tıp.
Mooıe straat om te volgen, ıetsıepıetsıe lang, dat wel,
Bıjna alle hıghlıghts lıggen eraan en het hele end ıs een combınatıe van PCHooft, Albert Cuyp, Kalverstraat, en dat door elkaar gehusseld met enorm veel eettentjes, handel op straat, hıstorıe en enorm veel leven.
Ik kom straks thuıs met meer vragen dan waarmee iık gegaan ben
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |