Ik heb er na andferhalve dag pas 240, even wachet heurquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.- webicon verwijderd, max 100Kb toegestaan.-
M'n icon wat doe je !1!!1!
99% ONZ(in) poster
Que, waarvan?quote:
quote:Op maandag 9 maart 2009 19:49 schreef appeltjap het volgende:
Dat dit kan in Nederland
Ik zit in Istanbul, luie OP lezerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.
Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
Met welk snood plan wou u dit nobele streven bereiken?quote:
Ah, minilaptop.quote:Op maandag 9 maart 2009 19:51 schreef yvonne het volgende:
[..]
Que, waarvan?
water, appelthee en melkachtig iets met kaneel?
Ik zit op een minilaptop en dat tikt enorm kut
We bieden haar meer alcohol, waarde Quir.quote:Op maandag 9 maart 2009 19:53 schreef Quir het volgende:
[..]
Met welk snood plan wou u dit nobele streven bereiken?
Te veel tekst te weinig tijdquote:
Hoeveel alcohol denk jij dat er zit in appelthee?quote:Op maandag 9 maart 2009 19:53 schreef Olep het volgende:
[..]
Ah, minilaptop.
Dat excuus is al jaren geleden uitgemolken, yv.
Water en theeblaadjesquote:
Appelthee is de breezer voor de 30+quote:Op maandag 9 maart 2009 19:54 schreef yvonne het volgende:
[..]
Hoeveel alcohol denk jij dat er zit in appelthee?
Istanbul is dan ook wel uitermate cool!quote:
quote:Op maandag 9 maart 2009 20:00 schreef SuperwormJim het volgende:
Volgens mij betalen ze daar best veel geld voor een blonde Europese vrouw.
Graadje of 18, hotelraam staat wagenwijd lopenquote:
quote:Op maandag 9 maart 2009 20:05 schreef yvonne het volgende:
[..]
Graadje of 18, hotelraam staat wagenwijd lopen
Je moet er ook niet op gaan zitten natuurlijkquote:Op maandag 9 maart 2009 19:51 schreef yvonne het volgende:
[..]
.
Ik zit op een minilaptop en dat tikt enorm kut
Can atillaquote:Op maandag 9 maart 2009 19:45 schreef yvonne het volgende:
eerst naar de Nieuwe Moskee, heel lief, kwamen vrouwen vragen of ik ook Moslim was, Trigger heeft me goed geindoctrineerd,
Geen idee waar je het over hebtquote:Op maandag 9 maart 2009 21:06 schreef yvonne het volgende:
Ff snel nog, hoe heet dat melkachtig wrme drankje met kaneel?
sahik, salik,sahib, salik, iets!
Salgam of Sahlep?quote:Op maandag 9 maart 2009 21:06 schreef yvonne het volgende:
Ff snel nog, hoe heet dat melkachtig wrme drankje met kaneel?
sahik, salik,sahib, salik, iets!
sahlep!quote:
WatIS het, het is zalig!quote:
maar tis nog zo vroegquote:Op maandag 9 maart 2009 21:35 schreef yvonne het volgende:
[..]
WatIS het, het is zalig!
ik heb de duiven op Taksim gevoerd
En nu gaan we pitten, morgen weer drukke dag!
bijna, ben er mee bezigquote:Op maandag 9 maart 2009 21:33 schreef ThE_ED het volgende:
Staat het kruis al weer terug op de Aya Sofia?
Wat zij zegt.quote:Op maandag 9 maart 2009 20:01 schreef yvonne het volgende:
Istanbul is dan ook wel uitermate cool!
Waar zijn jullie vandaag allemaal geweest?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:15 schreef yvonne het volgende:
de foto's, na tweeeneenhalve dag pas een kleine 532 gemaakt en jullie zullen moeten wachten tot zondag.
Na een gezonde nachtrust en wederom de hanen, zeemeeuwen en moskeeén, je went eraan, én een stevig ontbijt, maar weereens op ons gemak kilometers gaan maken.
We schatten vandaag een kleine 14 km gelopen te hebben, de blaren zijn oké, alleen een blloedende teen en de ribben zijn denk ik weer gekneusd of ze waren nog niet over weet ik veel, boeien.
In het kort de dag vandaag
Oh ja, ik krijg 14 euro van je trig, jij met je stomme advies een heleboel trammuntjes te kopen, nog geen seconde in de tram gezeten
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:53 schreef remlof het volgende:
Goed topic, dit moet ik volgen, wil ook eens naar Istanbul
Hoe duur is het bier daar yvonne?
Het duurste was een halve liter voor 4lira/2 euroquote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:53 schreef remlof het volgende:
Goed topic, dit moet ik volgen, wil ook eens naar Istanbul
Hoe duur is het bier daar yvonne?
Ja, Trig natuurlijk weer!quote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:48 schreef GoeRoe86 het volgende:
Wie geeft er dan ook het advies om de tram in te gaan in een stad die je nog nooit gezien hebt
Dat heb ik heul nie gezegd, jij vroeg of alles te bereiken was ik zei dat je met tram, metro en boot overal heen kunt goedkoop en dat je beter muntjes kunt kopen waar je praktisch een heel dag mee kunt doenquote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:15 schreef yvonne het volgende:
In het kort de dag vandaag
Oh ja, ik krijg 14 euro van je trig, jij met je stomme advies een heleboel trammuntjes te kopen, nog geen seconde in de tram gezeten
Ik ga boekenquote:Op dinsdag 10 maart 2009 21:10 schreef yvonne het volgende:
[..]
Het duurste was een halve liter voor 4lira/2 euro
Waar zijn de pics?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 21:15 schreef yvonne het volgende:
Oh ja, vandaag m'n sjaaltje/hoofddoek maar omgelaten
was een aparte ervaring en we gingen toch van moskee naar moskee.
Wat voor een Rotterdammer ben jij.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 21:16 schreef GoeRoe86 het volgende:
Ohh vergeet niet Iskender en Kunefe te eten Yvonne. Vooral dat Kunefe kun je hier in Nederland bijna niet krijgen! Het is echt zo overheerlijk!
Dat jongetje begreep Iteejer wél? Dan weten we ook meteen welke taal Iteejer altijd al spreekt.quote:Op maandag 9 maart 2009 19:47 schreef yvonne het volgende:
Oohhhhhhhh en op galatatoren heel lang met een lief knulletje gepraat, kwam van het aziatische deel en ik was de eerste toerist waar ie zn engels op oefende
3 heeeeeel verlegen knulletjes en hij deed het woord
Het jongetje sprak tegen mijquote:Op dinsdag 10 maart 2009 21:17 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Dat jongetje begreep Iteejer wél? Dan weten we ook meteen welke taal Iteejer altijd al spreekt.
Ik vond het altijd zo genant om te moeten doen alsof ik hem begreep.
Goede kunefequote:Op dinsdag 10 maart 2009 21:17 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Wat voor een Rotterdammer ben jij.
Oeh, high quality i hopequote:Op dinsdag 10 maart 2009 21:23 schreef yvonne het volgende:
[..]
Het jongetje sprak tegen mij
Pics @Trigger, zondag, heb er nu pas een stuk of 500
@Remlof, geen tips van Triggeraannemen heur!
Mwah ik vond het niet zo geweldigquote:Op dinsdag 10 maart 2009 21:26 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Die in Mozaiek zijn anders wel lekker
Man, ik kom aan de helft zéker niet gtoe, er is in deze buurt al zoveel te doen en te beleven, een week is nog tekort!quote:Op dinsdag 10 maart 2009 21:25 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Oeh, high quality i hope
Ik heb jou gepushed om naar istanbul te gaan
Lieve schat dat wisten we al voor je ging boeken, had ik al gezegd dat je depri terug komt?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 21:32 schreef yvonne het volgende:
[..]
Man, ik kom aan de helft zéker niet gtoe, er is in deze buurt al zoveel te doen en te beleven, een week is nog tekort!
Ik doe 'm morgen weer om/op, uitermate praktisch, heb er ook ene heel stel gekochtquote:Op dinsdag 10 maart 2009 21:28 schreef TheMagnificent het volgende:
Een Yvonne in hoofddoek...Als ik dat niet in mijn usericon zet...
![]()
O ja, je gaat ook nog naar het Topkapi Paleis neem ik aan? Mag je niet missen. Doe daar ook meteen een rondleiding door het haremgedeelte. Moet je wel extra voor betalen, maar het is prachtig.
Nog niet, komt op de dag als we naar Topkai gaan, ligt vlakbij ons hotelquote:Op dinsdag 10 maart 2009 21:34 schreef GoeRoe86 het volgende:
Ben je hier al geweest yvonne: http://en.wikipedia.org/wiki/Basilica_Cistern
Vind ik ook heel indrukwekkend om te zien. En ik wacht net als iedereen de foto's af. Niet als een toerist op alle fotos gaan staan hequote:Op dinsdag 10 maart 2009 21:44 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nog niet, komt op de dag als we naar Topkai gaan, ligt vlakbij ons hotel
Lief doen anders neem ik geen Visne meequote:Op dinsdag 10 maart 2009 21:34 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Lieve schat dat wisten we al voor je ging boeken, had ik al gezegd dat je depri terug komt?
Hahahahaha, hebben we wel bij de Sultanahmet en Aya gedaan, net als alle Turkenquote:Op dinsdag 10 maart 2009 21:45 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Vind ik ook heel indrukwekkend om te zien. En ik wacht net als iedereen de foto's af. Niet als een toerist op alle fotos gaan staan he
Ja, maar jij bent katholiek, 10 lira byzantijnse, 10 lira islamitische gedeeltequote:Op dinsdag 10 maart 2009 21:45 schreef yvonne het volgende:
[..]
Lief doen anders neem ik geen Visne mee
Oh ja! de Aya kot wel 20 lira ja
Ik kijk wel uitquote:Op dinsdag 10 maart 2009 21:23 schreef yvonne het volgende:
@Remlof, geen tips van Triggeraannemen heur!
heel veel plezier nog!!quote:
/quote:Op woensdag 11 maart 2009 09:40 schreef Burakius het volgende:
Kunt ge een fotootje of 5 maken van de Aya Sofya?
Hey yvonnequote:Op woensdag 11 maart 2009 18:37 schreef yvonne het volgende:
[..]
/
Daar alleen heb ik er een stuk of 100 van, genoeg denk je
Als ik terugben vermoord ik Triggerquote:
was zijn routebeschrijving zo erg?quote:Op woensdag 11 maart 2009 19:38 schreef yvonne het volgende:
[..]
Als ik terugben vermoord ik Trigger
Ik zal hém eens rondleiden in Istanbul
Ik heb btw geen voeten meer over, vanavond even rustavond hoor.
Geen idee hoeveel kilometer vandaag maar het was een heelend!
Hij is er vast nog nooit geweest, wedden?quote:Op woensdag 11 maart 2009 19:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
was zijn routebeschrijving zo erg?
Fatih is dan ook het conservatieve stadsdeel van Istanbul, maar die moet je ook een keer gezien hebben.quote:Op woensdag 11 maart 2009 20:10 schreef yvonne het volgende:
Wat enorm opviel dat de bevolkong bij fatih zo erg verschilde van Sirkesi en taksim zeg maar.
Daar enorm traditioneel, vertel ik wel meer oer als we thuis zijn
Om de een of ander reden ben ik elke dag jou zondebok, wat heb ik vandaag weer gedaan?quote:Op woensdag 11 maart 2009 19:38 schreef yvonne het volgende:
[..]
Als ik terugben vermoord ik Trigger
Ik zal hém eens rondleiden in Istanbul
Ik heb btw geen voeten meer over, vanavond even rustavond hoor.
Geen idee hoeveel kilometer vandaag maar het was een heelend!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |