HDR?quote:Op maandag 30 maart 2009 23:22 schreef Ericr het volgende:
[ afbeelding ]
Genomen vanaf Pico kijkend richting Faial.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Mysticetiquote:Op dinsdag 31 maart 2009 09:22 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
HDR?
oh, een baleinwalvis is geen soort. Bedoel je een bultrug ofzo?
Ja klopt, er zijn alleen 16 soortenquote:Op dinsdag 31 maart 2009 09:42 schreef Ericr het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Mysticeti
Baleen whale in het Engels.
Nog activiteiten geboekt? Veel plezier alvast.quote:Op donderdag 14 mei 2009 18:05 schreef Toad het volgende:
Zo, ik ga in juli naar Terceira, Pico en Sao Miguel.
Terceira vond ik landschappelijk gezien het minst interessant eigenlijk. Sao Miguel is wat dat betreft een stuk spectaculairder te noemen.quote:Op maandag 18 mei 2009 02:18 schreef DrPwn het volgende:
ik ben naar terceira geweest, spectaculair is het woord niet maar het is wel erg rustig en een weekje kan je je er best vermaken, het eten is ook erg lekker. angra do heroismo is mooi en je kan er goed wandelen. ik was er tijdens het festival van "san joan", welke heilige dat dan ook mag zijn, het was in ieder geval in de zomer en ze verschoten rond middernacht zo te zien 50% van het bruto binnenlands product van de hele archipel aan vuurwerk en daarna was er een gezellig feest enzo.
het is absoluut niets voor je als je graag aan het strand ligt, de meeste stranden zijn kunstmatig en klein maar goed daar had ik zelf ook gewoon geen behoefte aan, je kan verder walvissen en dolfijnen gaan kijken wat altijd cool is, en er zijn grotten waar je in kan.
Van Faial richting Pico:quote:Op maandag 30 maart 2009 23:22 schreef Ericr het volgende:
Genomen vanaf Pico kijkend richting Faial.
Thnx.quote:Op maandag 18 mei 2009 08:48 schreef Ericr het volgende:
[..]
Nog activiteiten geboekt? Veel plezier alvast.
Sao Miguel, Pico en Terceira dan. Faial ben je vrij snel uitgekeken, kan je in principe met een tour binnen een dag doen.quote:Op zondag 21 juni 2009 22:26 schreef charon het volgende:
Twee weken op een eiland is te lang. Twee weken, drie eilanden, dat is leuk.
São Miguel, Fajal, en nog een derde, zou ik zeggen.
Netjes, doe de groeten aan Dania en Michael. Als je er in het weekend bent kan je nog wat feesten in Michael's tentje dat hij iets buiten Madalena runt.quote:Op donderdag 18 juni 2009 21:19 schreef Toad het volgende:
[..]
Thnx.
Waarschijnlijk 3x Walvistrip en 1x Dolfijnen.(bij cwazores)
Ik zou me prima 2 weken op Sao Miguel kunnen amuseren hoor.quote:Op zondag 21 juni 2009 22:26 schreef charon het volgende:
Twee weken op een eiland is te lang. Twee weken, drie eilanden, dat is leuk.
São Miguel, Fajal, en nog een derde, zou ik zeggen.
Zelf georganiseerd? Ik ga in naar Sao Miguel, Terceira en Faial (geloof ik ..)quote:Op donderdag 14 mei 2009 18:05 schreef Toad het volgende:
Zo, ik ga in juli naar Terceira, Pico en Sao Miguel.
Het is geboekt!quote:Op dinsdag 23 juni 2009 13:03 schreef Ericr het volgende:
[..]
Netjes, doe de groeten aan Dania en Michael. Als je er in het weekend bent kan je nog wat feesten in Michael's tentje dat hij iets buiten Madalena runt.
Mooi, het weer heeft meegezeten zo te zien. Aardig wat gespot volgens mij.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 19:32 schreef Toad het volgende:
Wat eerste foto's alvast online gezet:
http://www.flickr.com/photos/40616874@N08/
Wauw, gaaf! En leuk dat je wat pics hebt gepost.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 19:32 schreef Toad het volgende:
Wat eerste foto's alvast online gezet:
http://www.flickr.com/photos/40616874@N08/
Lol.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 21:00 schreef Cheiron het volgende:
Net terug en het was prachtig! Ik zou het iedereen aanraden. Beetje pech gehad met het weer (locals zeiden dat het winterweer was), maar echt een prachtige bestemming.
-edit-
Denk dat Toad en ik in hetzelfde vliegtuig terug hebben gezeten
Graag gedaan, zitten een hoop cowboys tussen die bedrijfjes die walvis en dolfijnentrips organiseren. Dan kan je maar beter meegaan met een bedrijf dat respect heeft voor de natuur en de dieren niet alleen ziet als broodwinning. Heb daar gekken gezien die een walvis wegjaagden met hun boot en een bootje waar niemand met een zwemvest aan zat.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 21:25 schreef Toad het volgende:
@Ericr: thnx voor de cwazores tip. Goed team. En wat kan die Michael goed de boot bij de dieren krijgen zeg. Ik zag hoe hij een spaanse tv-crew zo oog in oog bracht met een potvis, en de walvis zwom nog naar ze toe ook!![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |