Met scheermesjes toevallig?quote:
Daarom.quote:
Waar?quote:
Wij gaan dansen.quote:Op maandag 9 maart 2009 @ 18:59 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar dat mag de pret niet drukken
echt, allemaal crap krijg ikquote:Op maandag 9 maart 2009 @ 19:00 schreef VlaDje het volgende:
[..]
http://www.adobe.com/products/premiere/onlocation/
Als we nou zelf een plaat meenemen? Angerfist enzo?quote:Op maandag 9 maart 2009 19:01 schreef RoBro het volgende:
als ze er alleen rock enzo draaien word ik wel locooo jeweetzzz dus ik hoop ook dat ze jordan sparks enzzoooo draaiennnn
Ookquote:
beter verkassen we naar een andere tent waar geen studentenkaartvalidatie nodig is tochhhhquote:Op maandag 9 maart 2009 19:03 schreef s0k het volgende:
[..]
Als we nou zelf een plaat meenemen? Angerfist enzo?
Ik heb m'n eigen kutquote:Op maandag 9 maart 2009 @ 19:03 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
als het kut was
de grap wordt slechter en slechter
Liever wel. Omzeil je een hoop paupers. En anders vrees ik dat we naar de Monza gaan. Daar word ik prompt geweigerd sinds donderdagquote:Op maandag 9 maart 2009 19:05 schreef RoBro het volgende:
[..]
beter verkassen we naar een andere tent waar geen studentenkaartvalidatie nodig is tochhhh
Wat heb je gedaaan?quote:Op maandag 9 maart 2009 @ 19:07 schreef s0k het volgende:
[..]
Liever wel. Omzeil je een hoop paupers. En anders vrees ik dat we naar de Monza gaan. Daar word ik prompt geweigerd sinds donderdag
FAMILY GUYquote:
Omdat ik je toekomstige echtgenoot ben.quote:Op maandag 9 maart 2009 19:08 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Waarom plaatsen jouw afbeeldingen zo raar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |