quote:Op maandag 9 maart 2009 18:51 schreef Blaxje het volgende:
[..]
[desunotomode]
Wat ben jij triest zeg, met je domme muziek. JAPANNERSEEKHOORNS
[/desunotomode]
Hoezo datquote:Op maandag 9 maart 2009 18:55 schreef RoBro het volgende:
ik heb zon voorgevoel dat de meet het event van het jaar in de stairway wordt
MASTERquote:Op maandag 9 maart 2009 18:51 schreef Blaxje het volgende:
[..]
[desunotomode]
Wat ben jij triest zeg, met je domme muziek. JAPANNERSEEKHOORNS
[/desunotomode]
Sowieso is mijn aanwezigheid een behoorlijke happeningquote:Op maandag 9 maart 2009 18:55 schreef RoBro het volgende:
ik heb zo'n voorgevoel dat jij dusdanig los wilt gaan vrijdag dat je een stuk bar meeneemt naar buiten als souvenir van de meet.quote:Op maandag 9 maart 2009 18:55 schreef RoBro het volgende:
omdat het de enige keer in dit jaar is dat s0k en robro die tent op zen kop gaan zetten jeweetzzzzzquote:
Nou. Ben benieuwd.quote:Op maandag 9 maart 2009 18:56 schreef RoBro het volgende:
[..]
omdat het de enige keer in dit jaar is dat s0k en robro die tent op zen kop gaan zetten jeweetzzzzz
Ik ben daar anders rammend snel weg, denk ik. Ik ga niet de hele avond in de stairway staanquote:Op maandag 9 maart 2009 18:56 schreef RoBro het volgende:
[..]
omdat het de enige keer in dit jaar is dat s0k en robro die tent op zen kop gaan zetten jeweetzzzzz
quote:Op maandag 9 maart 2009 18:56 schreef s0k het volgende:
[..]
ik heb zo'n voorgevoel dat jij dusdanig los wilt gaan vrijdag dat je een stuk bar meeneemt naar buiten als souvenir van de meet.
Hier hebben we anders best goeie koreanen met een snackbar, heerlijke patat.quote:
Als je d'r niet vervolgens over uitglijd zie ik het probleem niet.quote:Op maandag 9 maart 2009 18:57 schreef RoBro het volgende:
is kotsen op de dansvloer trouwens toegestaan
Nee.quote:
Kunnen gothics dansen danquote:Op maandag 9 maart 2009 18:57 schreef RoBro het volgende:
is kotsen op de dansvloer trouwens toegestaan
Er zijn ook stoelenquote:Op maandag 9 maart 2009 18:57 schreef s0k het volgende:
[..]
Ik ben daar anders rammend snel weg, denk ik. Ik ga niet de hele avond in de stairway staan
Nee. Emo's welquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |