Heb me met je id geregged, ga er vanuit dat het vertrouwen wederzijds isquote:Op vrijdag 13 maart 2009 21:41 schreef gers het volgende:
[..]
doe ik wel ik moet alleen me stickers nog binnen krijgen
https://registratie.powned.tv/refund/?id=455457301
Die staan vast op andere XXX sites.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 14:35 schreef Loveless85 het volgende:
Compound is vooralsnog niet veel soeps.
Had op zn minstens een XXX scene verwacht van de 'zangeressen' onderling
Ik herkende hem niet eens de 1e 10 seconden.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 13:27 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Witteman zag er trouwens heel anders uit daar gewoon op de redactie in casual kleding.![]()
Kan ik dan ook nog om stickers gaan mailen naar die Rosita, of is dat ook alleen voor de eerste 25.000?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 23:30 schreef Sphere het volgende:
[..]
2,86,- euro kun je terugkrijgen van me. Zodra de 5,72 binnen is.
Nee kan je doenquote:Op zaterdag 14 maart 2009 15:52 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Kan ik dan ook nog om stickers gaan mailen naar die Rosita, of is dat ook alleen voor de eerste 25.000?
Heb je de uitzending over de kijkcijfers gemist? Dat is echt iets waar je andere omroepen niet snel over zult horen omdat ze dan aan hun inkomsten tornen.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 11:57 schreef alexis_ het volgende:
Ik vrees dat ik uiteindelijk toch geen lid wordt. De afleveringen overuigen mij gewoon niet.
Powned is wellicht nodig... maar, ik moet toch echt met andere 'bagger' over de streep getrokken worden. Wees zo stijlloos en trek tijdens je aspirantie al een beerput open. Heb lef. Ik zie alleen maar geneuzel over kont, tieten en bijna hoeren. Daar tussendoor wat opzetjes als hoeveel verdien je, in welke auto rij je, maar het is onduidelijk of ze doorgezet gaan worden of niet. Kom op, ik wil stront zien.
Daar noem je ook net het ene interview waar niets te lachen viel. De rest zijn ongedwongen. Wel serieus als het onderwerp daar om vraagt maar altijd wel met een glimlach ergens. In zijn 'interviews' (onderonsjes is een beter woord eigenlijk) met Mei Li Vos en Pechtold bijvoorbeeld kan ik niets gênants ontdekken.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 15:37 schreef Taurus het volgende:
Die genante momenten vind jij hilarisch? Ontbreekt het je aan empathie of is dat een woord dat tegenwoordig als te conservatief of te braaf wordt ervaren? Ik heb niet veel van ze gezien hoor, maar ik vond dat interview met Vogelaar alles behalve grappig. Ik vond het genant, en sneu, en daar hoef je geen Vogelaar-beleid-aanhanger voor te zijn.
Ik zit dus ook totaal niet te wachten op een zender waar dat soort confrontaties aan de orde van de dag zijn, ...
Om je zak bij aftekluiven?quote:Op zondag 15 maart 2009 01:27 schreef Promo_Guy het volgende:
Mindere aflevering idd.
Maar die laatste opmerking aan het eind deed het hem!
Onzin.quote:Op zondag 15 maart 2009 01:05 schreef Symer het volgende:
[..]
Heb je de uitzending over de kijkcijfers gemist? Dat is echt iets waar je andere omroepen niet snel over zult horen omdat ze dan aan hun inkomsten tornen.
[..]
omdat het feit dat er 1245 doosjes zijn niets afdoet dat Mooi! Weer de Leeuw massaal bekeken wordt door XYZ-doelgroep. Als de VARA zou valsspelen dan komt alberto wel in actie (want SBS zou dan in het nadeel zijn), als SBS zou valsspelen dan komt Radar wel in actie.quote:
370quote:Op zondag 15 maart 2009 14:36 schreef sander89 het volgende:
Ze moeten er bijna 500 leden per dag bij krijgen, dat gaan ze net niet halen denk ik.
quote:Op zaterdag 14 maart 2009 12:36 schreef Sanderrrr het volgende:
[..]
Op de manier hoe zij het zei zou ik ook door zijn gelopen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |