Vond de vorige minder leukquote:Op zaterdag 14 maart 2009 10:02 schreef Sphere het volgende:
Dit was dus de eerste baggeraflevering van PowNed.
Volgende keer nog ff kijken dan voor je doortrektquote:Op zaterdag 14 maart 2009 11:57 schreef alexis_ het volgende:
Ik vrees dat ik uiteindelijk toch geen lid wordt. De afleveringen overuigen mij gewoon niet.
Powned is wellicht nodig... maar, ik moet toch echt met andere 'bagger' over de streep getrokken worden. Wees zo stijlloos en trek tijdens je aspirantie al een beerput open. Heb lef. Ik zie alleen maar geneuzel over kont, tieten en bijna hoeren. Ik wil gewoon stront zien.
Sja, voor jou voldoet het wellicht.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 12:00 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Volgende keer nog ff kijken dan voor je doortrekt
Ja verwacht je na 5 afleveringen ofzo, je zit echt mega diepzinnig te doen, alsof ze nu alles al gaan prijsgeven, dan is er niks meer te beleven als ze daadwerkelijk omroep zijn.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 12:13 schreef alexis_ het volgende:
[..]
Sja, voor jou voldoet het wellicht.
Ja hoe ze ook tegen matthijs v nieuwekerk deed sloeg nergens opquote:Op zaterdag 14 maart 2009 12:25 schreef Paul het volgende:
Je merkte wel dat als iemand anders dan Rutger ( dat meisje ) op pad gaat voor interviews, dat het dan nergens meer op slaat. Dus Rutger moet het doen of een andere sterke persoonlijkheid
Rutger komt er makkelijker mee weg, een beetje dom van haar om op dezelfde toon een interview te starten.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 12:25 schreef Paul het volgende:
Je merkte wel dat als iemand anders dan Rutger ( dat meisje ) op pad gaat voor interviews, dat het dan nergens meer op slaat. Dus Rutger moet het doen of een andere sterke persoonlijkheid
nou dat vond ik nogal meevallen. Hij moet niet zo arrogant doorlopenquote:Op zaterdag 14 maart 2009 12:26 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja hoe ze ook tegen matthijs v nieuwekerk deed sloeg nergens op
Dat ook maar dat wijf was echt kinderachtigquote:Op zaterdag 14 maart 2009 12:34 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
nou dat vond ik nogal meevallen. Hij moet niet zo arrogant doorlopenmisselijke kerel.
Op de manier hoe zij het zei zou ik ook door zijn gelopen..quote:Op zaterdag 14 maart 2009 12:34 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
nou dat vond ik nogal meevallen. Hij moet niet zo arrogant doorlopenmisselijke kerel.
ik vind alleen z'n stem al grappig en zo vaak zie ik die kerel niet dus vond het wel weer eens leuk.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 12:46 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ja?
Dat "kut" grapje maakt hij al meer dan 10 jaar.
Witteman zag er trouwens heel anders uit daar gewoon op de redactie in casual kleding.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 12:40 schreef Loveless85 het volgende:
Ja en Pauw en Witteman die tenminste wél gewoon zeggen wat ze verdienen.
Het is idd gewoon belastinggeld, dus ga er dan niet helemaal geheim over doen
Ik zie hem ook nooit, behalve dan gister toen ik hem 2 keer zag. (hij was ook bij DWDD)quote:Op zaterdag 14 maart 2009 13:25 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
ik vind alleen z'n stem al grappig en zo vaak zie ik die kerel niet dus vond het wel weer eens leuk.
Heb me met je id geregged, ga er vanuit dat het vertrouwen wederzijds isquote:Op vrijdag 13 maart 2009 21:41 schreef gers het volgende:
[..]
doe ik wel ik moet alleen me stickers nog binnen krijgen
https://registratie.powned.tv/refund/?id=455457301
Die staan vast op andere XXX sites.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 14:35 schreef Loveless85 het volgende:
Compound is vooralsnog niet veel soeps.
Had op zn minstens een XXX scene verwacht van de 'zangeressen' onderling
Ik herkende hem niet eens de 1e 10 seconden.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 13:27 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Witteman zag er trouwens heel anders uit daar gewoon op de redactie in casual kleding.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |