Een van de 3 paar versleten oordopjes was van sennheiser.quote:Op maandag 9 maart 2009 16:47 schreef Sm0keZ het volgende:
[TK]Sennheiser cx300 oordopjes nieuw!
Die doen het bij mij al een jaar
Lijkt me dan toch dat het meer aan jou ligt dan aan de oordopjes.quote:Op maandag 9 maart 2009 16:53 schreef MaryyJane het volgende:
[..]
Een van de 3 paar versleten oordopjes was van sennheiser.
Maar na een dronken avond waren die ook naar de klote (god mag weten hoe)![]()
Dat dus.quote:Op maandag 9 maart 2009 16:49 schreef padlarf het volgende:
je moet ook wel oordopjes kopen met gouden bedrading, en ze vervolgens 2 maal daags een uur in te laten spelen en op te warmen
Herkenbare klacht, dure oordopjes van philips en dan nog kapot gaan.quote:Op maandag 9 maart 2009 16:58 schreef Ireyon het volgende:
Ha, ik doe al 2 jaar met m'n iPod oordopjes![]()
Al is dat rubberen omhulsel bij het stekkertje wel helemaal verrot.. plakband ftw zeg ik dan maar..
Opgelost.quote:Op maandag 9 maart 2009 16:56 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Lijkt me dan toch dat het meer aan jou ligt dan aan de oordopjes.
Niks kan tippen aan de originele iPod oordopjes qua draagcomfort, ze klinken dan wel zwaar bagger maar liever een setje oordopjes voor 25 euro dat lekker zit dan meesterlijke oordingen van 400 euro. Als ik mooi geluid wil luister ik wel uit mijn Wharfedalesquote:Op maandag 9 maart 2009 16:59 schreef sinadO het volgende:
[..]
Dat dus.
En ze moeten minimaal 400 euro kosten en van Shure zijn anders zijn ze per definitie kut.
Dat was ongetwijfeld mijn fout ja.quote:Op maandag 9 maart 2009 16:56 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Lijkt me dan toch dat het meer aan jou ligt dan aan de oordopjes.
Tsja als je philips koopt roep je het ook wel over jezelf af natuurlijk.quote:Op maandag 9 maart 2009 17:01 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Herkenbare klacht, dure oordopjes van philips en dan nog kapot gaan.
Als je het mij vraagt worden ze zo gemaakt dat ze naar verloop van tijd kapot gaan want zeg nou zelf hoe moeilijk is het nou om een paar goede oordopjes te maken.
quote:
Masterlijk geluid komt er uit, en ze gaan altijd rond de 3 a 4 maand mee en niet zo heel duur 16 euro.quote:Op maandag 9 maart 2009 17:03 schreef MaryyJane het volgende:
[..]
Tsja als je philips koopt roep je het ook wel over jezelf af natuurlijk.
Philips
Ieder zijn ding natuurlijk, maar ik vind die dingen absoluut klote zitten, ze vallen elke keer mijn oor uit en na een tijdje in te hebben beginnen ze ook pijn te doen.quote:Op maandag 9 maart 2009 17:02 schreef blingbling11 het volgende:
[..]
Niks kan tippen aan de originele iPod oordopjes qua draagcomfort, ze klinken dan wel zwaar bagger maar liever een setje oordopjes voor 25 euro dat lekker zit dan meesterlijke oordingen van 400 euro. Als ik mooi geluid wil luister ik wel uit mijn Wharfedales
Ligt eraan welke je zoekt, de cx-300 is voor 30 euro of minder te vindenquote:Op maandag 9 maart 2009 17:10 schreef MaryyJane het volgende:
Mwa qua geluidskwaliteit en comfort in je oor vond ik sennheiser toch wel meesterlijk.
maar goed die dingen zijn 50 euro
rib uit me lijf jewaidz![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |