Een van de 3 paar versleten oordopjes was van sennheiser.quote:Op maandag 9 maart 2009 16:47 schreef Sm0keZ het volgende:
[TK]Sennheiser cx300 oordopjes nieuw!
Die doen het bij mij al een jaar
Lijkt me dan toch dat het meer aan jou ligt dan aan de oordopjes.quote:Op maandag 9 maart 2009 16:53 schreef MaryyJane het volgende:
[..]
Een van de 3 paar versleten oordopjes was van sennheiser.
Maar na een dronken avond waren die ook naar de klote (god mag weten hoe)![]()
Dat dus.quote:Op maandag 9 maart 2009 16:49 schreef padlarf het volgende:
je moet ook wel oordopjes kopen met gouden bedrading, en ze vervolgens 2 maal daags een uur in te laten spelen en op te warmen
Herkenbare klacht, dure oordopjes van philips en dan nog kapot gaan.quote:Op maandag 9 maart 2009 16:58 schreef Ireyon het volgende:
Ha, ik doe al 2 jaar met m'n iPod oordopjes![]()
Al is dat rubberen omhulsel bij het stekkertje wel helemaal verrot.. plakband ftw zeg ik dan maar..
Opgelost.quote:Op maandag 9 maart 2009 16:56 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Lijkt me dan toch dat het meer aan jou ligt dan aan de oordopjes.
Niks kan tippen aan de originele iPod oordopjes qua draagcomfort, ze klinken dan wel zwaar bagger maar liever een setje oordopjes voor 25 euro dat lekker zit dan meesterlijke oordingen van 400 euro. Als ik mooi geluid wil luister ik wel uit mijn Wharfedalesquote:Op maandag 9 maart 2009 16:59 schreef sinadO het volgende:
[..]
Dat dus.
En ze moeten minimaal 400 euro kosten en van Shure zijn anders zijn ze per definitie kut.
Dat was ongetwijfeld mijn fout ja.quote:Op maandag 9 maart 2009 16:56 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Lijkt me dan toch dat het meer aan jou ligt dan aan de oordopjes.
Tsja als je philips koopt roep je het ook wel over jezelf af natuurlijk.quote:Op maandag 9 maart 2009 17:01 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Herkenbare klacht, dure oordopjes van philips en dan nog kapot gaan.
Als je het mij vraagt worden ze zo gemaakt dat ze naar verloop van tijd kapot gaan want zeg nou zelf hoe moeilijk is het nou om een paar goede oordopjes te maken.
quote:
Masterlijk geluid komt er uit, en ze gaan altijd rond de 3 a 4 maand mee en niet zo heel duur 16 euro.quote:Op maandag 9 maart 2009 17:03 schreef MaryyJane het volgende:
[..]
Tsja als je philips koopt roep je het ook wel over jezelf af natuurlijk.
Philips
Ieder zijn ding natuurlijk, maar ik vind die dingen absoluut klote zitten, ze vallen elke keer mijn oor uit en na een tijdje in te hebben beginnen ze ook pijn te doen.quote:Op maandag 9 maart 2009 17:02 schreef blingbling11 het volgende:
[..]
Niks kan tippen aan de originele iPod oordopjes qua draagcomfort, ze klinken dan wel zwaar bagger maar liever een setje oordopjes voor 25 euro dat lekker zit dan meesterlijke oordingen van 400 euro. Als ik mooi geluid wil luister ik wel uit mijn Wharfedales
Ligt eraan welke je zoekt, de cx-300 is voor 30 euro of minder te vindenquote:Op maandag 9 maart 2009 17:10 schreef MaryyJane het volgende:
Mwa qua geluidskwaliteit en comfort in je oor vond ik sennheiser toch wel meesterlijk.
maar goed die dingen zijn 50 euro
rib uit me lijf jewaidz![]()
quote:Op maandag 9 maart 2009 17:07 schreef TimMer1981 het volgende:
Sony; niet te duur, wel goed geluid en ook nog redelijk stevig. Zitten perfect.
Bijvoorbeeld: Sony MDR-EX75SL
Koptelefoons..quote:
Hier ook.quote:Op maandag 9 maart 2009 17:06 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Ieder zijn ding natuurlijk, maar ik vind die dingen absoluut klote zitten, ze vallen elke keer mijn oor uit en na een tijdje in te hebben beginnen ze ook pijn te doen.
Heb die al bijna 5 maanden. In-earquote:Op maandag 9 maart 2009 16:47 schreef Sm0keZ het volgende:
Die doen het bij mij al een jaar
5 maanden,quote:
Ik doe met dezelfde al 1,5 jaar. Ze beginnen nu een beetje te ruizen, dus het wordt maar eens tijd voor nieuwe. Zit te denken aan de CX 500 (maar dan voor een heel schappelijk prijsje).quote:Op maandag 9 maart 2009 17:36 schreef MaryyJane het volgende:
[..]
5 maanden,![]()
Echt een eeuwigheid voor me![]()
Misschien moet ik die dan maar ff in gaan slaan
Ja die zijn volgens mij bij mij toen kapot gegaan.quote:Op maandag 9 maart 2009 17:37 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Ik doe met dezelfde al 1,5 jaar. Ze beginnen nu een beetje te ruizen, dus het wordt maar eens tijd voor nieuwe. Zit te denken aan de CX 500 (maar dan voor een heel schappelijk prijsje).
Wat ben jij voor zwerver dan? Ik heb hier een koptelefoon van 350 euro liggen en dan is het einde nog lang niet in zicht.quote:
Ik heb dan wel geen discmanquote:Op maandag 9 maart 2009 17:49 schreef 1983scarface het volgende:
Ik heb 2 jaar geleden Samsung MP3 speler gekocht met de standaard samsung oordopjes ze werken nog steeds.
Daarvoor had ik Discman en toen moest ik ook bijna elke 2 maanden nieuwe oordopjes kopen, elke keer werkte 1 kant niet ik had uiteindelijk met plakband op de discman geplakt beide kanten werken nog steeds.
Ik vindt ook 39 euro voor oordopjes duur zelfs 15 euro vind ik al duur. 350 euro voor een koptelefoon als je misschien DJ bent verder totaal nutteloos..quote:Op maandag 9 maart 2009 17:44 schreef TimMer1981 het volgende:
[..]
Wat ben jij voor zwerver dan? Ik heb hier een koptelefoon van 350 euro liggen en dan is het einde nog lang niet in zicht.
Dan heb je ze waarschijnlijk opgeblazen. Dat heb ik nu met mijn oordopjes ook, bij bepaalde tonen krijg je dan meer geruis te horen dan muziek.quote:Op maandag 9 maart 2009 17:52 schreef MaryyJane het volgende:
[..]
Ik heb dan wel geen discman![]()
Omdat het tegenwoordig 2009 is.
Maar dat fenomeen dat 1 oortje het begeeft komt me wel bekend voor![]()
Of dat de bass aan een kant verneukt is.
Drama
DJ's hebben juist vrij goedkope koptelefoons, en ze hoeven ook niet echt heel goed geluid te produceren, DJ's zullen meer om duurzaamheid geven dan audiokwaliteit. Veel duurder zijn de echt kwalitatief goede hifi-koptelefoons, zeer goed geluid en goed draagcomfort zijn de punten waar die koptelefoons zeer goed op scoren. En dan natuurlijk nog exoten zoals elektrostatische koptelefoons.quote:Op maandag 9 maart 2009 17:53 schreef 1983scarface het volgende:
350 euro voor een koptelefoon als je misschien DJ bent verder totaal nutteloos.
quote:Op maandag 9 maart 2009 16:47 schreef Sm0keZ het volgende:
Die doen het bij mij al een 2,5 jaar
Oh en de mediamarkt verkoopt geen Sennheiser?quote:Op maandag 9 maart 2009 18:31 schreef Boor-rat het volgende:
Sennheiser...
en tip: bij de mediamarkt hebben ze geen goeie!
Daar zijn ze anders dan bij de dixons ofzo?quote:Op maandag 9 maart 2009 18:31 schreef Boor-rat het volgende:
Sennheiser...
en tip: bij de mediamarkt hebben ze geen goeie!
Wat is iShure?quote:Op maandag 9 maart 2009 18:19 schreef SuspendedAnimation het volgende:
Koop fatsoenlijke.
[ afbeelding ]
Of iShure, als je het echt goed wilt doen.
Dat ben ik dus ook, samen met audiofiel. Dus een combinatie van de mogelijkheid tot pittig volume, goede afsluiting en zuiver geluid is erg belangrijk.quote:Op maandag 9 maart 2009 17:53 schreef 1983scarface het volgende:
[..]
Ik vindt ook 39 euro voor oordopjes duur zelfs 15 euro vind ik al duur. 350 euro voor een koptelefoon als je misschien DJ bent verder totaal nutteloos..
Tot je mij tegenkomt, want je krijgt toch echt niet gelijk nieuwe mee.quote:Op maandag 9 maart 2009 18:47 schreef sc00p het volgende:
Gewoon senheisser CX300 kopen,
Heb je 2 jaar fabrieksgarantie, zijn ze stuk, breng ze naar de mediamarkt en je krijgt meteen nieuwe.
Nee, geen in-ears, alleen vivanco (quote:Op maandag 9 maart 2009 18:36 schreef GioStyle het volgende:
[..]
Oh en de mediamarkt verkoopt geen Sennheiser?
quote:Op maandag 9 maart 2009 18:38 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Daar zijn ze anders dan bij de dixons ofzo?![]()
De meeste Mediamarkten verkopen gewoon in-ear Sennheisers. Weet niet in welke uithoek jij dan shopt?quote:Op maandag 9 maart 2009 20:33 schreef Boor-rat het volgende:
[..]
Nee, geen in-ears, alleen vivanco () en Philips(bij mij dan hè
)
[..]
zie boven
Uithoek Rotterdamquote:Op maandag 9 maart 2009 20:37 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
De meeste Mediamarkten verkopen gewoon in-ear Sennheisers. Weet niet in welke uithoek jij dan shopt?
Daar verkopen ze die ook pas minimaal 2 jaar... (Rotterdam centrum dan)quote:Op maandag 9 maart 2009 20:41 schreef Boor-rat het volgende:
[..]
Uithoek Rotterdamik denk zo... dat ik voortaan iets beter moet kijken... ben er ook al heeeeeeel lang niet geweest
Maar absoluut geen 100 euro waard.quote:Op maandag 9 maart 2009 20:55 schreef bloodysunday het volgende:
[ afbeelding ]
Koop deze ofzo? Komt geweldig geluid uit
Je weet toch hoe ze klinken? En denk niet dat je die er 'gratis' bij kreeg, was dat niet dat pakket met oordopjes en draagtas erbij?quote:Op maandag 9 maart 2009 20:58 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Weet niet, ik kreeg ze gratis bij mijn Soundock voor mn Ipod
Jup en ze klinken topquote:Op maandag 9 maart 2009 21:00 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Je weet toch hoe ze klinken? En denk niet dat je die er 'gratis' bij kreeg, was dat niet dat pakket met oordopjes en draagtas erbij?
Masterlijk geluid voor 16 euroquote:Op maandag 9 maart 2009 17:06 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Masterlijk geluid komt er uit, en ze gaan altijd rond de 3 a 4 maand mee en niet zo heel duur 16 euro.
[ afbeelding ]
Die waren bij Ibood 20 Euro afgelopen weekquote:Op maandag 9 maart 2009 17:07 schreef TimMer1981 het volgende:
Sony; niet te duur, wel goed geluid en ook nog redelijk stevig. Zitten perfect.
Bijvoorbeeld: Sony MDR-EX75SL
Creative EP-630 ... technisch exact hetzelfde als de CX300, maar dan voor 20 tot 40 euro minder.quote:
Dus die Creative dingen zijn gratis?quote:Op maandag 9 maart 2009 21:57 schreef Cascade het volgende:
[..]
Creative EP-630 ... technisch exact hetzelfde als de CX300, maar dan voor 20 tot 40 euro minder.
Ik heb ze beide en ik hoor toch wel degelijk een duidelijk verschil. En de cx-300 en de ep 630 schelen niet meer dan een tientje als je een beetje zoekt.quote:Op maandag 9 maart 2009 21:57 schreef Cascade het volgende:
[..]
Creative EP-630 ... technisch exact hetzelfde als de CX300, maar dan voor 20 tot 40 euro minder.
De ep630 heeft veel minder bass...quote:Op maandag 9 maart 2009 21:59 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Ik heb ze beide en ik hoor toch wel degelijk een duidelijk verschil. En de cx-300 en de ep 630 schelen niet meer dan een tientje als je een beetje zoekt.
De 50 euro is voor de CX-300 II, nieuwe serie. Verder is het verschil tussen de CX-300 en de EP-630 dat eerstgenoemde wat meer bas heeft en de hogere en middentonen een stuk helderder klinken. Persoonlijk vind ik dan ook nog eens dat de meegeleverde rubbertjes van de 630 ook nog eens veel stugger zijn en minder lekker zitten.quote:Op maandag 9 maart 2009 22:13 schreef Cascade het volgende:
Ik ziet het. Wat zijn MediaMarkt dan een stel gore afzetters met hun 40 of 50 euro voor de CX-300...
Als ze verschillen... welke is beter? Het is hetzelfde product, alleen de opdruk is anders. Zijn ze wel gelijkwaardig ingespeeld en voorgekauwd door elfen in maanlicht?
Waarom heb je op een avond dat je dronken wordt uberhaupt een mp3-speler nodig..?quote:Op maandag 9 maart 2009 16:53 schreef MaryyJane het volgende:
[..]
Een van de 3 paar versleten oordopjes was van sennheiser.
Maar na een dronken avond waren die ook naar de klote (god mag weten hoe)![]()
Je hebt zeker ook wel even opgezocht dat de technische specificaties van beide oordopjes anders zijn?quote:Op maandag 9 maart 2009 22:24 schreef Cascade het volgende:
De oorspronkelijk fabrikant van zowel Sennheiser CX-300 als de Creative EP630: http://www.foster.co.jp/en_products/headphones/382326.html
voor iemand die nog nooit wat beters gehoord hebben klinken ze top jaquote:Op maandag 9 maart 2009 21:09 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Jup en ze klinken topmaar ik weet niet had dat pakket gekregen
1 kant langer snoertje is alleen maar irritantquote:Op maandag 9 maart 2009 22:24 schreef Cascade het volgende:
De oorspronkelijk fabrikant van zowel Sennheiser CX-300 als de Creative EP630: http://www.foster.co.jp/en_products/headphones/382326.html
Maar, even on topic... wat breekt sneller? Een standaard symmetrisch snoertje of zo'n 1-kant-langer snoertje? En waar zijn wel betere draden aan te vinden?
O wacht, er is een CX-300 'versie 2'? Dan klopt er geen ene ruk meer van. Hoe kan je dan nog vergelijken?![]()
Voor als ik naar huis moet fietsen,quote:Op maandag 9 maart 2009 22:18 schreef fathank het volgende:
[..]
Waarom heb je op een avond dat je dronken wordt uberhaupt een mp3-speler nodig..?
ik heb ze daar ook gekocht, echter na een half jaar lang intensief gebruik:quote:Op maandag 9 maart 2009 16:49 schreef bijdehand het volgende:
Ik heb dingen gekocht bij dealextreme voor 3 dollar, zitten kei goed en gaan lang mee
Dat dus!quote:Op dinsdag 10 maart 2009 11:59 schreef MaryyJane het volgende:
[..]
Voor als ik naar huis moet fietsen,![]()
Niet is lekkerder dan mijn eigen muziek na een avondje PARAPAPAPAPA en andere bagger in de club
quote:Op zondag 7 juni 2009 19:54 schreef Guusgeluk123 het volgende:
Hallo,
Ik heb ervaring met de dure oordopjes van Shure, Senheiser en Sony. Ik was namelijk ook van mening: hoe duurder hoe beter de oordopjes. Dit is niet waar, ze zijn allen even duurzaam. Ik heb na ongeveer 3 maanden zeker een paar nieuwe nodig. Ik kan niet zonder deze omdat ze iedere dag in heb, dus zo wordt het een dure bezigheid. Na lange tijd heb ik eindelijk een paar goede gevonden. Deze zijn duurzamer, ze zijn namelijk van metaal gemaakt, het stekkertje is langer waardoor een kabelbreukje bij de stekker kan worden voorkomen, en dus geen nieuwe hoeft aan te schaffen. Ze kosten rond de 20 euro, dus over de prijs hoeft niemand zich druk te maken. Dit model, http://www.mp3oordopjes.nl/rsx-mp3-oordopje-mp3420.html, had ik 2 weken geleden gekocht, ze bevallen mij prima! Dus mensen, besteed liever je geld aan andere dingen die leuker en langer meegaan, want iedere keer kapitalen uit te geven aan oordopjes is niet nodig!
Guus
Ze zijn nu dus definitief kapotquote:Op maandag 9 maart 2009 16:58 schreef Ireyon het volgende:
Ha, ik doe al 2 jaar met m'n iPod oordopjes![]()
Al is dat rubberen omhulsel bij het stekkertje wel helemaal verrot.. plakband ftw zeg ik dan maar..
Haal dan gewoon de CX-500, goedkoper en beter.quote:Op zondag 7 juni 2009 21:06 schreef Ireyon het volgende:
Mooie kick dit, had ik toevallig net nodig![]()
[..]
Ze zijn nu dus definitief kapotMorgen maar eens die Sennheiser CX300 halen.. wel in 't wit natuurlijk
Die dingen zijn juist 2x zo duur?quote:Op zondag 7 juni 2009 21:12 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Haal dan gewoon de CX-500, goedkoper en beter.
Goed dat je dan even het topic heb doorgelezen.. Dat was in een ander topic. Die liggen voor 3 tientjes bij onder andere de Mediamarkt.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |