Van onderaf worden de blaadjes geel en vallen ze afquote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:32 schreef Betamacx het volgende:
[..]
Hoe groot is de schade nu precies aan de DIY-Bonsai?
mja, tijd om mijn ouders te bellen dat ze bij de opvoeding van broerlief toch echt gefaald hebbenquote:
Is je broer gelukkig? Is hij tevreden met z'n leven?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:33 schreef nectarientje het volgende:
[..]
mja, tijd om mijn ouders te bellen dat ze bij de opvoeding van broerlief toch echt gefaald hebben
Dat is niet lief van hem... Na al die liefde die jij hem gegeven hebt...quote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:33 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Van onderaf worden de blaadjes geel en vallen ze af
yup! Helemaalquote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:35 schreef MissMSX het volgende:
Is je broer gelukkig? Is hij tevreden met z'n leven?
ja, geef hem zelfs gekookt water enzoquote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:36 schreef Betamacx het volgende:
[..]
Dat is niet lief van hem... Na al die liefde die jij hem gegeven hebt...
Dat moet het ook niet meidquote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:37 schreef nectarientje het volgende:
[..]
yup! HelemaalMaar ik lees hier dat hij er veel meer van had moeten maken.
damn, dit zou me niet zo dwars moeten zitten
What more could a plant wish for?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:41 schreef MissMSX het volgende:
[..]
ja, geef hem zelfs gekookt water enzo
Neehee, dat vinden plantjes helemaal niet lekkerquote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:43 schreef Betamacx het volgende:
[..]
What more could a plant wish for?Wel met noodles erbij ook?
Spreek je wel de juiste taal tegen de bonsai dan? Anders heeft ie er nog niks aan natuurlijk...quote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:44 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Neehee, dat vinden plantjes helemaal niet lekker
Wel met veel bemoedigende woordjes van mij
Hai! Nihongo hanashimasuquote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:46 schreef Betamacx het volgende:
[..]
Spreek je wel de juiste taal tegen de bonsai dan? Anders heeft ie er nog niks aan natuurlijk...
実際にそうでもないquote:
Hier moest dus staan: Niet echt eigenlijk...quote:
Dat dacht ik alquote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:56 schreef Betamacx het volgende:
[..]
Hier moest dus staan: Niet echt eigenlijk...
WTF heb jij gespoten/geslikt/gezopen?quote:
Oranginaquote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:59 schreef MissMSX het volgende:
[..]
WTF heb jij gespoten/geslikt/gezopen?
Ik snap er echt geen zak van
Waarom moest ik aan Punica denken?quote:
Heb ik nog zo gezegd!quote:Op dinsdag 10 maart 2009 21:14 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Waarom moest ik aan Punica denken?
Maar m'n vraag blijft: WTF moest dat Japans voorstellen?
ja, maar ik snap de context nietquote:Op dinsdag 10 maart 2009 21:15 schreef Betamacx het volgende:
[..]
Heb ik nog zo gezegd!Hier moest dus staan: Niet echt eigenlijk
De Punica oasequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |