Arsenal doet het over het algemeen gesproken wel goed in Italie. In het verleden is er al eens dik van Roma gewonnen geloof ik.quote:Op maandag 9 maart 2009 17:12 schreef Dos37 het volgende:
Eerste wedstrijd was 1-0, dus lijkt me dat Roma, Arsenal niet moet laten scoren. Dan hebben ze wel een kansje
Nee.quote:Op maandag 9 maart 2009 17:48 schreef Pizzakoppo het volgende:
Mag Arshavin meedoen?
Nooit.quote:
Ja want als Roma wint met 2-1 gaan we door op uit-doelpuntenquote:Op maandag 9 maart 2009 18:54 schreef Cyberia18 het volgende:
In ieder geval zal de slag nu zeker op het middenveld gewonnen moeten worden nu De Rossi en Perrotta niet van de partij zijn.
Verdedigend is Roma erg kwetsbaar dus ik verwacht wel een doelpuntje of twee.
1-2 zeg ik.
Als Arsenal eenmaal scoort moet Roma er drie maken toch?
quote:Op maandag 9 maart 2009 17:52 schreef LudoSanders het volgende:
Roma gaat het redden.
Goed idee man, dan wordt de concurrentie in de Champions League alleen nog maar verder leeggeroofd.quote:Op woensdag 11 maart 2009 01:30 schreef Cyberia18 het volgende:
Helaas inderdaad. Blijf het maar een flutregel vinden. Er mag best een uitzondering worden gemaakt voor één speler...
Prima. Roma mag van mij met 2-1 winnenquote:Op woensdag 11 maart 2009 13:21 schreef Blawh het volgende:
Hopen op een goede pot en overwinning van Roma.
liever niet natuurlijk maar zolang Arsenal doorgaat vind ik alles bestquote:Op woensdag 11 maart 2009 13:32 schreef Gunner het volgende:
[..]
Prima. Roma mag van mij met 2-1 winnen
op www.voetbalzone.nlquote:Griepje kost Mexès CL-return tegen Arsenal
Geschreven op woensdag, 11 maart om 15:58
Luciano Spalletti heeft een lastige puzzel te leggen voorafgaand aan de return in de Champions League tegen Arsenal. De coach van AS Roma moest het al doen zonder de langer geblesseerden Cicinho en Marco Cassetti, en woensdag is daar de naam van de Franse verdediger Philippe Mexès nog eens bij gekomen.
De 26-jarige speler heeft last van een griepje, en moet daardoor de replay in het eigen Stadio Olimpico van Rome aan zich voorbij laten gaan. Arsenal won het heenduel in Londen met 1-0 dankzij een benutte strafschop van Robin van Persie, en heeft daardoor genoeg aan een gelijkspel in de Italiaanse hoofdstad. De Romeinen moeten minstens twee keer scoren.
Naast het geblesseerde drietal verdedigers moet Spalletti het ook stellen zonder de geschorste middenvelders Daniele de Rossi en zijn geblesseerde kompaan Simone Perrotta. De verwachting is dat de Malinees Souleymane Diamouténé de plek van Mexès in de Romeinse defensie over zal nemen.
1-3, 3x Henry, I was there.quote:Op maandag 9 maart 2009 17:46 schreef Gunner het volgende:
[..]
Arsenal doet het over het algemeen gesproken wel goed in Italie. In het verleden is er al eens dik van Roma gewonnen geloof ik.
.
Hey wat leuk. De zure Spurs-kern heeft het topic ook gevondenquote:Op woensdag 11 maart 2009 20:54 schreef denthemen het volgende:
Jaaa! 1-0 Roma!!
Ben een Spurs liefhebberquote:Op woensdag 11 maart 2009 20:55 schreef Gunner het volgende:
[..]
Hey wat leuk. De zure Spurs-kern heeft het topic ook gevonden
boeiendquote:Op woensdag 11 maart 2009 20:56 schreef denthemen het volgende:
Jammer dat je je zo laat kennen
ze lopen elkaar te duwen en zo gauw die kutitaliaan de 16 in loopt gaat ie liggen.quote:
Stel je niet zo aan zeg.quote:Op woensdag 11 maart 2009 21:35 schreef fanneke het volgende:
[..]
ze lopen elkaar te duwen en zo gauw die kutitaliaan de 16 in loopt gaat ie liggen.
Je bedoelt die roma speler? idd wat een aanstellerquote:
mwoh valt ook wel weer meequote:Op woensdag 11 maart 2009 22:06 schreef neen het volgende:
1-0 zie ik netverdiende voorsprong voor AS Roma?
Sopcast #71091quote:Op woensdag 11 maart 2009 22:21 schreef Kingside het volgende:
Heeft iemand een streampje voor me voor de laatste 10 minuten?
Volgens mij niet.quote:Op woensdag 11 maart 2009 22:38 schreef Chuck_Norris het volgende:
Hmm tellen away goals nog dubbel in et?
Jawel. Factquote:
quote:
Helaas wel. Schandalige regel.quote:Op woensdag 11 maart 2009 22:38 schreef Chuck_Norris het volgende:
Hmm tellen away goals nog dubbel in et?
http://www.atdhe.net/live-tv-4823.htmlquote:Op woensdag 11 maart 2009 22:56 schreef Morendo het volgende:
channel #71091 werkt niet. Iemand anders nog een link?
Merciquote:Op woensdag 11 maart 2009 22:57 schreef alors het volgende:
http://www.myp2p.eu/broadcast.php?matchid=32583&part=sports
Heldquote:Op woensdag 11 maart 2009 22:57 schreef venomsnake het volgende:
[..]
http://www.atdhe.net/live-tv-4823.html
Ik herinner me dat Kolo in de Afrika Cup finale een penal erin schoot bij de serie. Wel paar jaar terug alweerquote:Op woensdag 11 maart 2009 22:59 schreef Chuck_Norris het volgende:
Penalties kan ik niet aanzien. Ik heb behalve Dudu en v. Persie nog nooit iemand een penalty zien nemen.
quote:Op woensdag 11 maart 2009 22:57 schreef venomsnake het volgende:
[..]
http://www.atdhe.net/live-tv-4823.html
Welkom bij de volgende wedstrijdquote:
wat doet hij verkeerd dan? ik ben pas net thuis dus heb er niks van gezien.quote:Op woensdag 11 maart 2009 23:08 schreef Cyberia18 het volgende:
Wat loop ik me toch mateloos te irriteren aan Nasri.
een belachelijk kapsel nemenquote:Op woensdag 11 maart 2009 23:12 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
wat doet hij verkeerd dan? ik ben pas net thuis dus heb er niks van gezien.
f5 eensquote:
Wel een Nederlanderquote:Op woensdag 11 maart 2009 23:15 schreef mcyodogg het volgende:
Penals dus
Ben benieuwd, gelukkig voor Arsenal hebben ze geen $Engelsen
en de rest ook. Geen goede aanval gezien vanavond.quote:
dat is ook zo maar het blijft irritantquote:Op woensdag 11 maart 2009 23:16 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Mijnes ookMaarja, zo gaat dat he. We moeten maar blij zijn dat we gratis iets kunnen zien.
quote:Op woensdag 11 maart 2009 23:17 schreef Morendo het volgende:
[..]
Het wordt 5-4 en Rome is door. Oh, sorry.
Doen ze ook de penalties danquote:Op woensdag 11 maart 2009 23:19 schreef BoerBert het volgende:
Samenvatting nu op ned3.
Gatver wat een kutgoal van Roma. Had 'm nog niet gezien.
Chuck norrisquote:Op woensdag 11 maart 2009 23:19 schreef Chuck_Norris het volgende:
Kenker penalties. Wat haat ik dat.
quote:If you can see Chuck Norris, he can see you. If you can't see Chuck Norris you may be only seconds away from death.
Quotedquote:Op woensdag 11 maart 2009 23:21 schreef Morendo het volgende:
Als Totti in deze reeks een Panenka doet, dan vernoem ik mijn zoon naar hem.
Die kneus doet het altijd in een penalty serie volgens mijquote:Op woensdag 11 maart 2009 23:21 schreef Morendo het volgende:
quote:Op woensdag 11 maart 2009 23:21 schreef Morendo het volgende:
ik ook ondertussenquote:
Met zijn sprongetjequote:Op woensdag 11 maart 2009 23:26 schreef Dos37 het volgende:
Die was ook wel grappig
bedankt man!!quote:Op woensdag 11 maart 2009 23:27 schreef Rots het volgende:
http://livefutboll.forum.st/portal.htm?pid=53
Loopt precies goed als je het wil zien.
Het was een paardquote:
quote:
HAHAH SUKKELquote:
Ik had 100E ingezet, wat keer je uit?quote:Op woensdag 11 maart 2009 23:30 schreef Dos37 het volgende:
De volgende gaat mis zet je geld maar vast in
ne hoorquote:Op woensdag 11 maart 2009 23:30 schreef Dos37 het volgende:
De volgende gaat mis zet je geld maar vast in
quote:
Toch nietquote:Op woensdag 11 maart 2009 23:31 schreef venomsnake het volgende:
Deze mist
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |