er komen extra concerten bij zodra de 20ste uitverkocht is, neem ik aan. De 21ste wordt al genoemd. Je kan je nu nog aanmelden, maar je hebt geen garantie op pre-sale. Ik hoorde dat er bij de Vertigo tour duizenden fans misgrepen omdat er maar een beperkt aantal kaartjes waren voor de presalequote:Op maandag 9 maart 2009 18:50 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik ga gokken op zitplaatsen
Maar is er maar 1 concert in Nederland? De vorige keer hadden ze er drie toch en die waren binnen wat? 5 mijn uitverkocht?
Wanneer kan je voor het laatst aanmelden als betalende U2 lid voor de pre-sale?
ik hoop ook niet, ik wil perse staan.plaatsen als je op de bovenste tribune gaat zitten is de hele concertbeleving weg naar mijn idee. Ik denk eigenlijk niet dat er alleen in NL al 10.000 betalende U2.com leden zijn, ofwel?quote:Op maandag 9 maart 2009 19:20 schreef conobram het volgende:
Hoeveel staanplaatsen zouden er zijn? Die zullen toch niet allemaal uitverkocht zijn voor zaterdag?
U2 zelf heeft bepaald dat de staanplaatsen 55 euro zijn. Geen idee waarom.quote:Op maandag 9 maart 2009 19:25 schreef Kidney_Bean het volgende:
okee hoe zit dat met die staanplaatsen?!
Ik neem altijd staanplaatsen, standaard.. Ik ben nou eenmaal het type dat niet kan zitten bij een concert maar het liefst tussen de fans staat. Maar waarom zijn die kaarten ditmaal zo goedkoop?
Zijn het rotplekken omdat je het overzicht niet goed kan zien?
Denkt U2 dat de zittende massa ouderen zijn die geld genoeg hebben, en die wel 150 euro willen uitgeven per ticket?
Kortom, enig idee waarom de zitplaatsen zo duur zijn en de staanplaatsen zo goedkoop? En daarnaast, de staanplaatsen zijn natuurlijk zo weg, een van de goedkoopste tickets en vaak het meest gewild...
Ik zie visioenen van een server die over z'n nek gaat.quote:Op maandag 9 maart 2009 19:34 schreef Maraca het volgende:
Toegankelijker te maken?Nu wordt het een complete ramp om kaartjes te krijgen als ze zo goedkoop zijn
ik heb ook sites gezien met 509euri per kaartje, dan koop jij diequote:Op maandag 9 maart 2009 19:34 schreef Maraca het volgende:
Toegankelijker te maken?Nu wordt het een complete ramp om kaartjes te krijgen als ze zo goedkoop zijn
He spuit 11.quote:Op maandag 9 maart 2009 19:37 schreef Sonja27 het volgende:
Livenation heeft de prijzen van veldkaarten aangepast naar 55 euro.
509 euro?quote:Op maandag 9 maart 2009 19:36 schreef DrowningMan het volgende:
[..]
ik heb ook sites gezien met 509euri per kaartje, dan koop jij die![]()
Daarom zijn er ook 4 aparte vvk tijden.quote:Op maandag 9 maart 2009 19:34 schreef Maraca het volgende:
Het is maandag de data zijn net bekend gemaakt. Op z'n vroegst woensdag start de vvk.quote:Op maandag 9 maart 2009 19:36 schreef LeroyBrown het volgende:
http://community.u2.com/topic/1564 In dit topic worden een hoop vragen (lang niet alle) over de presale beantwoord. Ik heb alleen nog steeds geen exacte tijd en datum voor de presale gevonden, maar ik mag aannemen dat, dat snel duidelijk wordt.Voor mij gaat het in ieder geval Göteborg worden, Ullevi schijnt zo ongeveer de beste acoustiek te hebben, dus ik ben benieuwd, heb er nu al zin in.
Weet ik.quote:Op maandag 9 maart 2009 19:43 schreef snowgoon het volgende:
[..]
Het is maandag de data zijn net bekend gemaakt. Op z'n vroegst woensdag start de vvk.
Relax.
Alleen online.quote:Op maandag 9 maart 2009 19:48 schreef Maraca het volgende:
Maar kan je alleen kaarten online kopen of kan je ook ergens 9 uur in de rij gaan staan?
Tja, je moet eerst weten waar en wanneer ze optreden.quote:Op maandag 9 maart 2009 19:46 schreef LeroyBrown het volgende:
[..]
Weet ik.Maar dan nog vind ik het knap lomp dat ze vanalles bekend maken óver de pre-sale, en er zelfs over mailen, behalve de datum dat ie daadwerkelijk start.
Dus.. ik kan niet 9 uur in de kou gaan staan en samen met andere U2 fans U2-carols zingenquote:
Nou en?quote:
Ik ook niet. Maar ik ben eindelijk gerust gesteld:quote:
http://community.u2.com/topic/1564quote:If you have not gotten the email, DON'T WORRY (I haven't either, LOL) we send them out in batches or we would crash the system. Also, the codes are being loaded into the system, so please give us a day to get it done. It WILL be there. Links to the tour pre-sales will be emailed AND posted on the site, so you are covered. UPDATE : I have just been informed that emails will START to be sent in the next few minutes, please give it a day. CHECK YOUR SPAM FOLDER!!!!!!
Er was een officieel lijstje waarin 20 maart werd genoemd. Maar die datum is weggehaald.quote:Op maandag 9 maart 2009 20:48 schreef LeonH het volgende:
Wanneer begint eigenlijk de presale van Wembley. Is er ergens een lijstje van te vinden wanneer wat in de presale gaat?
Heb al meerdere malen bij grotere concerten bij Eventim besteld, dit ging prima zonder sitecrashes. Hierbij is ook de tweede vraag beantwoord; via Eventimd dus. Alle concerten van Mojo worden sinds januari via Eventim verkocht. Livenation linkt je alleen maar door naar de ticketsite van Eventim.quote:Op maandag 9 maart 2009 21:43 schreef matthijst het volgende:
Iemand ervaring met onlineverkoop?
Zelf 2 jaar terug een keer geprobeerd via ticketmaster, maar dat was 1 grote sitecrash.
Werkt dat tegenwoordig al beter?
En: is het nu via eventim, livenation, of ticketmaster?
Of zijn ze alle 3 van hetzelfde bedrijf?
quote:Rode cijfers dreigen voor De Kuip
ROTTERDAM - Stadion Feijenoord dreigt in de rode cijfers te raken. Het gebrek aan concerten en de slechte prestaties van Feyenoord veroorzaken een forse financiële tegenvaller, zegt stadiondirecteur Jan van Merwijk.
afbeelding vergroten De Rotterdamse Kuip.
Gisteren liet de band U2 weten later dit jaar in de Amsterdam Arena op te treden, en niet in De Kuip. Daarmee is de laatste optie uit de concertagenda voor 2009 geschrapt. Eerder viel een gepland dancefestival al af vanwege vergunningsproblemen en zagen onder meer Bløf en Frans Bauer af van een Kuipconcert. ,,Organisatoren houden de hand op de knip in deze economische crisis,’’ zegt Van Merwijk.
Ook de prestaties van vaste bespeler Feyenoord zorgen voor een tegenvaller. De club werd in een vroeg stadium uitgeschakeld in het bekertoernooi en de UEFA Cup. Dat betekent minder wedstrijden en dus minder inkomsten voor het stadion. Van Merwijk: ,,De sportieve crisis helpt inderdaad ook niet mee. Hopelijk haalt Feyenoord nog de play-offs, zodat er deze zomer nog wat extra wedstrijden zijn.’’
De exacte omvang van het verlies staat nog niet vast. Maar dat er een slechte periode aanbreekt voor het uit 1937 stammende stadion, staat vast. Van Merwijk: ,,Afgelopen jaren maakten we winst. We kunnen het verlies wel opvangen, maar het moet niet elk jaar zo gaan.’’
Het stadion profileerde zich de laatste jaren juist weer als concertlocatie. Dat bleef niet onopgemerkt. Het management van U2 ging zelfs naar de Kuip om de mogelijkheden te bekijken, maar koos uiteindelijk toch voor de Arena. Van Merwijk: ,,De band had een optie, maar die werd later ingetrokken.
In de Arena kan zo’n band vijfduizend kaarten meer verkopen. Met het nieuwe stadion draaien we dat om. Dan kunnen wij meer tickets kwijt.’’ De nieuwe Kuip moet in 2017 af zijn.
Misschien zijn er meer redenen.quote:Op maandag 9 maart 2009 22:43 schreef Luni het volgende:
[..]
Er is dus wel degelijk sprake van geweest om in de Kuip op te treden. Die 5000 kaarten zijn blijkbaar belangrijker dan een goed geluid.
Ik snap het het, ik was ook bij joshua tree in`87quote:Op maandag 9 maart 2009 22:39 schreef Waxxer het volgende:
*zucht* wat moet ik hier nu weer mee aan...
ik word al nerveus als ik dit allemaal al lees! Dat wordt een drama zaterdagochtend, maar ik ga het toch proberen. Maar ik zit ook met een dubbel gevoel, de laatste keer in die, en sorry voor mijn woordgebruik maar ik heb echt een hekel aan dat stadion, maar de vorige keer dus in die kutklotefuckarena liepen er constant mensen heen-en-weer voor bier, hing er een grote walm van sigarettengeur en lopende-band-hamburgers, een jankend kind van 25 dat pijn aan haar voeten kreeg van het staan en daar over in discussie ging met haar vriend, het geluid was ongehóórd slecht... En toen miste ik dat U2-gevoel. Dat gevoel dat ik in '97 had in De Kuip - het góót met bakken uit de lucht, maar dat deerde niet, dat U2-concert was echt te wauw en weet ik wat allemaal, Gelredome eveneens, ik heb daar iig nergens last van gehad, mooie plek, goed concert enz enz.... Maar ik heb toch wel zó'n Arena-kater, dat mijn gevoel om geen tig euro uit te geven aan die galmbak haast groter lijkt te worden dan het ik-wil-naar-U2 gevoel.
Maar jullie hebben weinig aan deze infoMaar ik kan het alleen aan U2-fans kwijt, die begrijpen mij tenminste... Misschien.
Maar ik ga het wél proberen zaterdag!
quote:If your pre-sale code starts with (see below), SENIORITY IS AS FOLLOWS:
U2A = HORIZON
U2B=BREATHE
U2C=BOOTS
IF YOU HAVE NOT GOTTEN THE EMAIL, DON'T WORRY. WE SEND THEM OUT IN BATCHES OR WE WOULD CRASH THE SYSTEM. ALSO, THE CODES ARE BEING LOADED INTO THE SYSTEM, SO PLEASE GIVE US A DAY TO GET IT DONE. IT WILL BE THERE.
PRE-SALE CODES and LINKS TO THE TOUR PRE-SALES WILL BE EMAILED AND POSTED ON THE SITE, SO YOU ARE COVERED. SO IF YOU DO NOT GET THE EMAIL FOR SOME UNKNOWN REASON WITHIN THE NEXT 24RHS, YOU CAN LOG IN TO THE SITE, GO TO THE TOUR PAGE AND SEE YOUR PRE-SALE CODE AND LINKS TO THE PRE-SALES.
Dat zou je eens kunnen opzoeken op hun website hé!quote:Op dinsdag 10 maart 2009 00:58 schreef Operc het volgende:
Kun je bij eventim ook betalen via iDeal? Misschien toch maar proberen te gaan, al is het dan in mijn eentje.
quote:As a member of our 'Breathe' group of U2.com Subscribers we're pleased to invite you to take part in the second day of presales for one of the following three European shows of the U2 360° Tour.
Your 'Breathe' presale for the the shows in Milan, Gothenburg and Amsterdam begins Wednesday 11th March, at 10am, local to venue. To purchase tickets you will need your personal and unique PRESALE ACCESS CODE which is below. This can also be found on the TOUR page when you log-in to the Subscribers site of U2.com.
The presale ticket limit is up to 4 tickets per member for a single European show OR 4 tickets per member for up to 4 North American shows. Remember there are more presales coming up, so make sure you use your presale code to access the presale for the show of your choice.
Bij mij ook ... weer een blunder of ....quote:Op dinsdag 10 maart 2009 06:44 schreef Morrigun99 het volgende:
Mijn mail inmiddels ontvangen: om 03:55 u.
Ik zit in de Breath groep en volgens de mail begint morgen (woensdag 11 maart) om 10:00 u de voorverkoop.
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |