Sinds wanneer ben jij lid van U2.com Dandelion?quote:
Eind december geloof ik.quote:Op maandag 9 maart 2009 14:41 schreef CoExist het volgende:
[..]
Sinds wanneer ben jij lid van U2.com Dandelion?
Het verdient zeker niet de schoonheidsprijsquote:Op maandag 9 maart 2009 14:41 schreef Roel_Jewel het volgende:
Qua communicatie had 't iets beter gekund... Je gaat toch niet 's ochtends de hele lijst publiceren en vervolgens weer een hele rij data eraf halenZelfde met de data dat de public sale begint...
Ik dit keer ook eind december. Echter, nog geen mail. M'n code heb ik overigens wel al via de site.quote:Op maandag 9 maart 2009 14:42 schreef Dandelion het volgende:
[..]
Eind december geloof ik.
Maar al eerder lid geweest. Rondom de vorige tour.
Je mail die in de Profile staat (dus je normale e-mail).quote:Op maandag 9 maart 2009 14:46 schreef Morrigun99 het volgende:
[..]
Ik dit keer ook eind december. Echter, nog geen mail.
Vraag: kregen jullie die mail in je normale (bij U2.com opgegeven) e-mail adres of via de U2.com webmail? Want van die laatste heb ik nog nooit gebruik gemaakt eigenlijk.....
The Killers rulen tegenwoordig!!quote:Op maandag 9 maart 2009 14:48 schreef Morrigun99 het volgende:
Dankjewel!![]()
Voorprogramma de vorige keer was prima inderdaad: The Killers én The Kaiser Chiefs. Die vullen zelf al een zaal tegenwoordig.
The Horror!quote:Op maandag 9 maart 2009 14:50 schreef CoExist het volgende:
[..]
Maar goed, ik kan me 't voor programma van Kélis nog herinneren in het Gelredome... dat was echt messed up!
En Berlijn?quote:Op maandag 9 maart 2009 14:51 schreef Roel_Jewel het volgende:
Wel irritant trouwens dat - ALS Gelsenkirchen weer terugkomt - de presale op een later moment zal beginnen dan Amsterdam. Dat is dan natuurlijk al lang en breed uitverkocht, dus heb je geen alternatief meer.
Rang 4 zit volgens mij beter dan Rang 3quote:Op maandag 9 maart 2009 14:55 schreef conobram het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.livenation.nl/event/getEvent/eventId/341222/
Da's voor mij vanuit Maastricht weer wat verquote:
en beter geregeld! Ordnung muss man habenquote:Op maandag 9 maart 2009 14:58 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Da's voor mij vanuit Maastricht weer wat ver.
Gelsenkirchen is voor mij dichterbij dan Amsterdam. En beter geluid.
Niet, daar ben je te laat voor. Je had al lid moeten zijn. De gewone voorverkoop is zaterdag.quote:Op maandag 9 maart 2009 15:01 schreef johnneman het volgende:
oke.
hoe kan ik meedoen aan de pre-sale? ben nog geen u2.com lid. Breath, wat is dat dan? En lees ik het goed dat de pre-sale niet voor europa (ArenA) geld?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |