Ga jij die nieuwe cd nou eindelijk maar een keer in z'n geheel luisteren.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 12:22 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Ik dacht al dat het aan mij lag, dat ik er nu ineens op kon klikken. Dat ik eerst scheel gekeken had ofzo![]()
Ben al aan het doordraaien geloof ik
Ik heb vanmiddag vrij, zal er over nadenkenquote:Op dinsdag 10 maart 2009 12:26 schreef Gert het volgende:
[..]
Ga jij die nieuwe cd nou eindelijk maar een keer in z'n geheel luisteren.![]()
p.s. moet ook altijd weer even wennen aan die stem van Bono, maar vind het gewoon een érg goed plaat.
Jij mag na ons...quote:Op dinsdag 10 maart 2009 12:26 schreef Chilly_Willy het volgende:
*edit: ik lees net dat je 3 verschillende abbo's hebt en 3 verschillende voorverkoop tijden. Ik heb U2C... dus nog even wachten.
Ik heb precies hetzelfde....quote:Op dinsdag 10 maart 2009 12:49 schreef Thealexfiles het volgende:
Ik stress hem echt voor zaterdagHeb er niet veel vertrouwen in.
![]()
Me too.quote:
Hier idem, maar van de andere kant. Mocht het zaterdag niet lukken kan ik nog altijd voor Gelsenkirchen proberen... Mocht de datum weer terug komenquote:Op dinsdag 10 maart 2009 12:49 schreef Thealexfiles het volgende:
![]()
Hier nog zo éénquote:Op dinsdag 10 maart 2009 12:49 schreef Thealexfiles het volgende:
![]()
U2 > Vierdaagsequote:Op dinsdag 10 maart 2009 13:17 schreef Joesse het volgende:het is in de week van de Nijmeegse Vierdaagse dus ik kan niet eens
de eerste 10 miljoen is al gebodenquote:Op dinsdag 10 maart 2009 14:02 schreef Exterminator het volgende:
Op marktplaats is het alweer zo ver....
Gewoon op de meld misbruik-link klikken.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 14:02 schreef Exterminator het volgende:
Ff niet zulke grappen. Ben nog steeds zenuwachtig...quote:Op dinsdag 10 maart 2009 14:23 schreef LeonH het volgende:
Hoop dat de Horizon leden nog wat staanplaatsen over laten voor de Breathe groep
Ja ja, en dat wist hij niet toen je die kaarten kocht.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 14:02 schreef Exterminator het volgende:
Is geen grap... Ben zelf ook zenuwachtigquote:Op dinsdag 10 maart 2009 14:41 schreef Morrigun99 het volgende:
[..]
Ff niet zulke grappen. Ben nog steeds zenuwachtig...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |