Je kunt gewoon verzoeken indienen lijkt mij, het toch een onafhankelijke stichting toch.quote:Op maandag 9 maart 2009 19:31 schreef Marc63 het volgende:
Heeft hier iemand trouwens ervaring met het opvragen van beeld- en/of geluidsfragmenten uit het archief van Beeld en Geluid? Voor het geschiedenisprogramma op AmsterdamFM zou het leuk zijn om zo nu en dan eens wat oud materiaal te laten horen.
Ja klopt, op de site van B&G kun je gewoon een formulier invullen, maar ik weet niet op wat voor een manier je dan de fragmenten krijgt. Kun je dat downloaden, krijg je een cd'tje, moet je zelf langs gaan met een recordertje, enz.quote:Op maandag 9 maart 2009 19:33 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Je kunt gewoon verzoeken indienen lijkt mij, het toch een onafhankelijke stichting toch.
dacht gewoon dvdquote:Op maandag 9 maart 2009 19:36 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ja klopt, op de site van B&G kun je gewoon een formulier invullen, maar ik weet niet op wat voor een manier je dan de fragmenten krijgt. Kun je dat downloaden, krijg je een cd'tje, moet je zelf langs gaan met een recordertje, enz.
quote:Op maandag 9 maart 2009 19:35 schreef Marc63 het volgende:
Omg! Zie die foto op het weblog van Astrid de Jong
Een Plork en de Aannemers bubbelblazer!!!!11!1!~!!!~~
De balans is compleet zoek en doorgeslagen naar een te serieuze niet Michiel look, maar goed als je ze zelf maar mooi vind zullen we maar zeggenquote:Op maandag 9 maart 2009 19:43 schreef MichielV het volgende:
Het idee van de foto's was om naast het blije ei op de radio een meer serieuze approach te nemen, zodat de balans beter is. En ik vind ze wel heel mooi, gelukkig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |