Jailbreak voegt wel wat toe, gratis appsquote:Op woensdag 25 maart 2009 08:09 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
En dan is het dus aan jou om daarin te zoeken... jailbreak an sich voegt niets toe aan je iPhone.
En zoek dan gewoon is naar Winterboard theme's
Hallo, dat is ontzettend goedkope namaak en oplichterij.quote:Op woensdag 25 maart 2009 21:08 schreef meneerdenhartog het volgende:
Hallo, zie ontzettend goedkope iphones op www.e-shopfast.com staan. Wie heeft daar eerder gekocht en weet of dit aan de haak is?
Gewoon geld overmaken naar die gasten, heb er goede verhalen over gehoordquote:Op woensdag 25 maart 2009 21:08 schreef meneerdenhartog het volgende:
Hallo, zie ontzettend goedkope iphones op www.e-shopfast.com staan. Wie heeft daar eerder gekocht en weet of dit aan de haak is?
Ja, ze moeten eens even opschieten met donaties verwerken en servers kopen. Straks moet ik betalen voor applicaties, the horrorquote:
Ja, Ultimate Todo's. Heb 'm zelf uit de US-appstore, maar kan vast ook wel uit de NL.quote:Op donderdag 26 maart 2009 19:48 schreef Maraca het volgende:
Weet iemand een to-do list die zo'n cijfertje op het icoon laat zien (zoals bij mail) als er iets moet gebeuren die dag?
Works like a charmquote:Op donderdag 26 maart 2009 21:05 schreef Skv het volgende:
[..]
Ja, Ultimate Todo's. Heb 'm zelf uit de US-appstore, maar kan vast ook wel uit de NL.
Je kan 'm online syncen met www.toodledo.com. Erg handig als je app ineens kapot gaat oid, of je liever op je Pc alles invult.
Via iTunes?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 15:21 schreef Maraca het volgende:
Bij de 3G
Ga naar instellingen --> Mail,Contacten,Agenda --> Naar beneden scrollen en dan staat er "Importeer Simcontacten"
Niemand? Of kijk ik nou zo scheel...quote:Op donderdag 26 maart 2009 20:48 schreef geelkuikentje het volgende:
Ik heb wolfenstein 3d, echt wel tof. Maar hoe switch je tussen wapens?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |