Ja altijd genieten, spuugs foto'squote:
Ik dacht meteen aan jou toen ik die foto checkte in mijn schermpje toen ik hem net gemaakt had. Zo van: dat zal Sugar ook wel aanspreken! Serieus!quote:
nee die scholden mij vanmiddag nog uit voor MILFquote:Op maandag 23 maart 2009 18:46 schreef Burdie het volgende:
Elin.
Staat de gehele plaatselijke scooterbende al bij je huis nummertjes te trekken voor als ze 16 wordt?.
Ik zie het echt nietquote:Op maandag 23 maart 2009 18:46 schreef DevilsChase het volgende:
sjeeezes wat lijkt Elin op jou zeg, allemensen
haahhahaha triest is dat he?quote:Op maandag 23 maart 2009 18:55 schreef Dakota het volgende:
[..]
nee die scholden mij vanmiddag nog uit voor MILF
nou ik wel!quote:
quote:Op maandag 23 maart 2009 18:16 schreef Dakota het volgende:
lucadat gaat snel man
en Lennon, dropje
Saar lijkt trouwens echt op jou maneki
[ afbeelding ]
meisjemeisje nu met knipje
elin kan ook al een 3cm lang staartje aan de achterkantquote:Op maandag 23 maart 2009 19:13 schreef Bass-Miss het volgende:
[..]Lief
Ik heb vandaag ook speldjes meegebracht, maar tgaat nog niet echt bij Elodietje...
Ze heeft vooral veel haar op de bovenkant van haar hoofdje en dat staat nogal stom daar een speldje.
Zie mijn reactie en die van anderen hierquote:Op maandag 23 maart 2009 20:12 schreef Zweefvliegje het volgende:
[offtopic]@Madelieve, leuk die Lodger (shelter denk ik?)
Ik zit erover na te denken ook zo'n ding aan te schaffen maar vind hem nog best prijzig. Weet nog niet of ik hem heel veel zou gaan gebruiken of niet. Mag ik vragen of je hem daadwerkelijk vaak gebruikt of heb je hem toch vaak maar in de kast liggen?[/offtopic]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |