Dan was jij het bij die meet bij Maneki toch?quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 09:39 schreef Stiekemurd het volgende:
Ik heb de Wrapper en kan niet anders zeggen dan een Superding!!!! IK gebruik deze nog steeds als speelkleed, of deken op de bank. En soms zitten ze er samen onder te spelen.
Wij hebben de Wrapper, die van dik fleece-achtig spul. Heel lekker zachtquote:Op maandag 15 oktober 2007 22:18 schreef Lewis.de.boxer het volgende:
Hoe bedoel je een draagzak dan. En is die bunker niet veel te groot om hem te gebruiken in de maxi cosi?
En Sjeen, heb jij de wrapper of de wrapper dotty. Ik zie het verschil niet zo tussen die 2, dan dat de dotty van katoen is gemaakt. Alleen ziet die dotty er niet zo warm uit dat je hem buiten ook kunt gebruiken in de kinderwagen bak bijvoorbeeld.
Idd, de shelter is 59,90 en de wrapper 39,90. Maar dat zijn dezelfde prijzen als die ik bij verschillende webshops ziequote:Op maandag 22 oktober 2007 12:47 schreef Pruk het volgende:
Bij Gardo zijn ze geloof ik in de aanbieding nu...
ah ok, dat zou kunnen, maar ik heb nog niet gekeken naar zo'n ding, dus ik weet niet hoe duur ze daar zijnquote:Op maandag 22 oktober 2007 14:50 schreef texelonia het volgende:
[..]
Idd, de shelter is 59,90 en de wrapper 39,90. Maar dat zijn dezelfde prijzen als die ik bij verschillende webshops zie
was ook niet als verwijt naar jou bedoeld hoorquote:Op maandag 22 oktober 2007 18:15 schreef Pruk het volgende:
[..]
ah ok, dat zou kunnen, maar ik heb nog niet gekeken naar zo'n ding, dus ik weet niet hoe duur ze daar zijn
Zo vatte ik het ook niet op hoorquote:Op maandag 22 oktober 2007 19:02 schreef texelonia het volgende:
[..]
was ook niet als verwijt naar jou bedoeld hoor
Vind het alleen stom van die winkel dat ze dan doen alsof het een aanbieding is
Waarom nietquote:Op maandag 16 maart 2009 13:48 schreef Memmel het volgende:
Ik heb ook een roze bunker. En dat was echt een fantastisch ding hoor!
Maarja, om de toekomstige kleine man nou in een roze bunker te stoppen....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |