abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53870553
Ik zie ze in elke babywinkel hangen en ik vind ze zo mooi en knuffelig en fijn. Maar zijn ze nou ook echt hándig, die Logers en Reversibles?

Of is het een enorm gestoei met inwikkelen, met eventuele autogordeltjes of zijn ze gewoon zo seizoensgebonden dat je ze toch amper gebruikt?

Wie heeft er één, welke en hoe bevalt het?
Hardloper.
IG @webkim
pi_53872887
Ik heb in Maart de bunker van Lodger gewonnen met een belspelletje in Wij jonge ouders. Even dacht ik toen van ojee, ga ik hem nog wel gebruiken, Merlijn al 1 geweest en bijna lente. Maar als ik kijk hoeveel ik hem gebruikt heb tot nu toe. Erg, erg veel. Het is er niet echt aan te zien, trouwens.

Het is veel soepeler als de standaard voetenzak die wij in de quinny hadden zitten. Het binnenste, seizoensgedeelte heb ik nog niet echt gebruikt. Maar de gewone zak gaat van de Buggy naar de Quinny en weer terug. Ik sleep hem altijd mee als ik weet dat we gaan wandelen. Vooral omdat Merlijn graag slaapt tijdens het wandelen en hij er lekker in weg kan kruipen. Hij krijgt het niet koud, het houdt de wind of regen lekker een beetje tegen aangezien meneer het niks vindt om onder een regenscherm te moeten zitten. Ik gebruik het nu al een half jaar en heb het de de hele zomer doorgebruikt, is ook lekker bij zweten en wordt niet te warm doordat het lekker fleece is. Voor mij een reden om ook de wrapper voor de nieuwe baby te gaan halen. Juist doordat ik zo tevreden over ben. En het is zo makkelijk om schoon te houden doordat het vlot in de wasmachine is geweest en vlot droog is.
pi_53876457
Volgens mij is de wrapper wel heel makkelijk. Als je je kindje in de kinderwagen bak ergens mee naartoe neemt kun je die wrapper omlaten. En hij dient nog als speeldoek ook.

Mijn ervaring met een voetenzak is dat ze stug zijn en vooral voor oudere baby's, dreumesjes. Ik heb er eentje en vind hem zeker voor een baby niet voldoen en voor oudere kinderen trouwens ook nog te koud en niet lekker aansluitend. Ik heb een 3 in 1 travelsysteem. Dus zo'n shelter zou dan wel weer heel handig zijn in mijn geval, omdat het autostoeltje bovenop de kinderwagen gezet wordt.

De wrapper is volgens mij dus echt een hele goeie aankoop. Maar goed, ik heb dus geen ervaring met deze dingen. Alleen wel ervaring met het inwikkelen van mijn kinderen in of een paco doek omdat ze niet goed sliepen of in een premaxx babysling. En die ervaring is geweldig goed.
  vrijdag 12 oktober 2007 @ 09:30:06 #4
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_53880064
LadyS heeft zo'n wrapper (als ik het goed heb, ik twijfel altijd over haar naam ) en is er ook heel erg over te spreken.

Nu weet ik het dus niet meer. Oh, ik ben zo slecht met namen.
pi_53880239
Ik heb de Wrapper en kan niet anders zeggen dan een Superding!!!! IK gebruik deze nog steeds als speelkleed, of deken op de bank. En soms zitten ze er samen onder te spelen.
  Licht Ontvlambaar vrijdag 12 oktober 2007 @ 10:14:52 #6
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_53880844
Ik heb de Wrapper, vriend heeft 'm meteen gekocht toen Isa geboren was. In eerste instantie heel veel gebruikt in de kinderwagen en in de box. Lekker ingerold om te slapen of gewoon als dekentje. Over het wipstoeltje omdat het zo lekker zacht is, als speelkleedje... En nu Isa 3 is, nog steeds, vooral als we ergens heengaan waar we haar in bed leggen. Wrapper om haar heen als we haar uit bed pakken en in de autolekker als dekentje.

Absoluut een goede aanschaf geweest hier. En ik wil heel graag een deken van Lodger als ik ergens wat geld over heb
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  vrijdag 12 oktober 2007 @ 10:21:35 #7
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_53880996
quote:
Op vrijdag 12 oktober 2007 09:39 schreef Stiekemurd het volgende:
Ik heb de Wrapper en kan niet anders zeggen dan een Superding!!!! IK gebruik deze nog steeds als speelkleed, of deken op de bank. En soms zitten ze er samen onder te spelen.
Dan was jij het bij die meet bij Maneki toch?

De wrapper staat hier ook nog ergens in de top-10 van het lijstje met 'hebbuh' voordat de baby er is, maar dat lijstje is zo lang.
pi_53954850
Dan nog een vraagje. In die wrapper zitten toch geen gaten om hem ook te gebruiken in bijvoorbeeld maxi cosi. Of als je hem in een wipstoeltje wilt gebruiken, dan moeten er toch ook gaten in zitten. Of gebruik je dan de shelter
pi_53955323
Wij hebben de bunker en die heeft een met klittenband te sluiten opening voor de gordel tussen de beentjes, dus in de maxi-cosi te gebruiken. Ook als draagzak is hij fijn, maar hier wordt hij vooral gebruikt wanneer ik boodschappen ga doen. Je tilt de bunker zo uit de maxi-cosi maakt er een draagzak van je wandelt de supermarkt in en legt je kindje in het speciale baby-zitje op de boodschappenkar (maxi-cosi achtig ding) dus toch lekker warm voor je kindje ipv dat koude plasticbakje.
Isa vind boodschappen doen zo niet erg, en je hoeft niet zo te zeulen met de maxi-cosi die toch best lomp en zwaar is.

Het zijn prijzige dingen maar ik vind het het geld echt waard, de maxi-cosi voetenzak gebruik ik niet meer sinds we de bunker hebben.
Mama van Isa en Ties
pi_53956251
Hoe bedoel je een draagzak dan. En is die bunker niet veel te groot om hem te gebruiken in de maxi cosi?

En Sjeen, heb jij de wrapper of de wrapper dotty. Ik zie het verschil niet zo tussen die 2, dan dat de dotty van katoen is gemaakt. Alleen ziet die dotty er niet zo warm uit dat je hem buiten ook kunt gebruiken in de kinderwagen bak bijvoorbeeld.
pi_53956843
Ok je hebt dus de shelter en de bunker. Ja die shelter leek me voor ons heel handig omdat wij de cosi op de kinderwagen vastzetten en het kindje zo de eerste maanden meegaat. Ik heb geen kinderwagen bak, maar zo'n travelsysteem.
  dinsdag 16 oktober 2007 @ 08:14:22 #13
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_53961967
Ik heb de shelter en de bunker. Bunker = ideaal, niet zo stug en dik als een gewone voetenzak.
De shelter vind ik wat minder, ik heb het gevoel dat ik mijn kind erin kwijt raak, en dan zit ze zo dubbel. Nee, we vinden het niet zo'n fijn ding. Maar de bunker is super!
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
  Licht Ontvlambaar dinsdag 16 oktober 2007 @ 09:19:04 #14
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_53962750
quote:
Op maandag 15 oktober 2007 22:18 schreef Lewis.de.boxer het volgende:
Hoe bedoel je een draagzak dan. En is die bunker niet veel te groot om hem te gebruiken in de maxi cosi?

En Sjeen, heb jij de wrapper of de wrapper dotty. Ik zie het verschil niet zo tussen die 2, dan dat de dotty van katoen is gemaakt. Alleen ziet die dotty er niet zo warm uit dat je hem buiten ook kunt gebruiken in de kinderwagen bak bijvoorbeeld.
Wij hebben de Wrapper, die van dik fleece-achtig spul. Heel lekker zacht Daar zitten inderdaad geen gaten in, ik deed 'm als Isa in de maxicosi lag lekker over haar heen leggen
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_53977676
Ik heb de wrapper besteld, wel een hele dure, maar mooiiiii Maar ik denk dat ik hem wel veel ga gebruiken. En verders zou ik toch nog heel graag de shelter ergens vandaan halen. Er zijn heel veel mensen die er eentje hebben maar hem niet gebruiken zie ik op marktplaats. De bunker zou bij mij volgend jaar wel heel goed van pas komen denk ik.
  vrijdag 19 oktober 2007 @ 16:37:46 #16
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_54034500
Ik heb net een wrapper besteld.
Weer iets van mijn verlanglijstje af.

Het is deze geworden:

Ik dacht eerst dat het bloemen waren die erop staan, maar het zijn sterren en dus vond ik dat het prima kon voor ons jochie straks.
  vrijdag 19 oktober 2007 @ 19:39:55 #17
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_54037869
Ah, even dubbelposten. Jodokus is er in ieder geval content mee, we hadden hem er zo ingerold .

In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_54042255
Dat was nou precies diegene die ik mooi vond. En ik moest gelijk aan jouw denken BE, omdat jouw baby kamer precies dezelfde kleurencombinatie heeft!
pi_54087407
Bij Gardo zijn ze geloof ik in de aanbieding nu...
  maandag 22 oktober 2007 @ 14:50:32 #20
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_54089823
quote:
Op maandag 22 oktober 2007 12:47 schreef Pruk het volgende:
Bij Gardo zijn ze geloof ik in de aanbieding nu...
Idd, de shelter is 59,90 en de wrapper 39,90. Maar dat zijn dezelfde prijzen als die ik bij verschillende webshops zie
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_54093351
quote:
Op maandag 22 oktober 2007 14:50 schreef texelonia het volgende:

[..]

Idd, de shelter is 59,90 en de wrapper 39,90. Maar dat zijn dezelfde prijzen als die ik bij verschillende webshops zie
ah ok, dat zou kunnen, maar ik heb nog niet gekeken naar zo'n ding, dus ik weet niet hoe duur ze daar zijn
  maandag 22 oktober 2007 @ 19:02:06 #22
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_54094263
quote:
Op maandag 22 oktober 2007 18:15 schreef Pruk het volgende:

[..]

ah ok, dat zou kunnen, maar ik heb nog niet gekeken naar zo'n ding, dus ik weet niet hoe duur ze daar zijn
was ook niet als verwijt naar jou bedoeld hoor
Vind het alleen stom van die winkel dat ze dan doen alsof het een aanbieding is
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_54097504
Als je een shelter wilt voor een leuke prijs, moet je toch echt op marktplaats kijken. Daar worden er veel verkocht bijna nieuw of nog helemaal nooit gebruikt.

Er zijn blijkbaar veel mensen die er zelf eentje kopen en er dan nog eentje cadeau krijgen ofzo.
pi_54106891
quote:
Op maandag 22 oktober 2007 19:02 schreef texelonia het volgende:

[..]

was ook niet als verwijt naar jou bedoeld hoor
Vind het alleen stom van die winkel dat ze dan doen alsof het een aanbieding is
Zo vatte ik het ook niet op hoor
pi_67078466
Even dit topic schoppen.

Wij hebben een wrapper, superfijn ding!
Maar voor onze Bugaboo Bee moeten we nog een voetenzak. Ze zijn steeds uitverkocht, dus ik wilde er een gaan bestellen toen ik bedacht dat een bunker ook kan, en wel veel zachter is natuurlijk .

Ik lees hier wel goeie dingen over de bunker, is het echt een fijn ding?
pi_67081982
ja! Ik vind het echt een lekker ding. Het is wel een soort fleece dat erg, erg goed isoleert en dus behoorlijk warm kan worden. Avalon zit er altijd zonder jas in, ik vind heem super!:)
pi_67082557
Ik ben normaal niet zo van de dure aankopen maar deze Bunker kon ik echt niet weerstaan . En ik heb er geen spijt van, als we gaan wandelen gebruiken we hem altijd. Jasja zit er heerlijk warm in. Groot voordeel vind ik dat je niet zulke dikke kleertjes aan hoeft te doen (meestal vestje en als het echt koud is wel sjaaltje of mutsje maar dus geen jas). Een wandeling eindigt bij ons altijd wel in een cafeetje voor wat te eten en te drinken dus dan hoef je haar niet helemaal uit te pellen maar kan je de Bunker openslaan. Zelfde in een overdekt winkelcentrum, als het warm is gewoon openslaan zonder gehannes met kleertjes.

[ Bericht 0% gewijzigd door Madelieve op 15-03-2009 22:11:19 ]
pi_67082699
Ik heb de shelter in de maxicosi zitten. Is inderdaad erg handig, ze zit er zonder jasje oid in. Het is wel, zoals Owlet ook al zei, erg isolerend fleece. Dat houdt in dat ze soms nogal zweterig kan zijn als ik haar er uit haal. Verder vind ik het een ideaal ding.
-If I know I'm going crazy, I must not be insane-!
  zondag 15 maart 2009 @ 21:48:05 #29
62233 Jelief
ikke lief!
pi_67084285
Ik heb een wrapper gekocht van Chacama. Ik ben er erg blij mee! Ruben ligt in de kinderwagenbak in de wrapper, heerlijk warm met een wollen vestje aan en mutsje en sjaal bij erge kou. Zo'n bunker lijkt mij ook erg handig maar dat zien we komende herfst wel weer Ik heb er nog over nagedacht om er zelf een te maken,misschien doe ik dat nog voor een dinnetje dat zwanger is, ik heb nu een voorbeeld in huis:)
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
pi_67084750
We hebben net een bunker besteld. Lijkt me echt stukken lekkerder voor Thomas dan een bugaboo voetenzak!
Als het goed is, binnen 48 uur in huis!
pi_67085114
Leuk Reinhilde ! Welke kleur is het geworden?
pi_67085279
Ja leuk he!
Het is deze geworden:
pi_67085747
Leuk Reinhilde! Als we een zoon hadden gehad was het die misschien bij ons ook wel geworden .

Eigenlijk zijn alle spullen voor Jasja (kamertje, wagen) heel neutraal en prima te gebruiken mocht er ooit nog een broertje bijkomen . Ik ben alleen gezwicht voor een uberfout knalroze Nijntje-wippertje (waar ze nooit inzit) en deze knalroze Bunker. En aangezien ik dus niet zo'n big spender ben zal een eventueel jongetje het echt met deze Bunker moeten doen ben ik bang )
pi_67086944
hehehe. Nou ja, jammer dan. Mensen weten toch nooit of het een jongen of een meisje is als ze klein zijn, ook al heb ik Thomas helemaal in het blauw, krijg ik nog de vraag of het een jongentje of een meisje is..

Ik vond deze heel mooi, en unisex. En we hebben een rode bugaboo, dus dat zal best wel leuk staan denk ik!
Ik kan echt niet wachten tot 'ie er is, maar dat is dus uiterlijk dinsdag!
  Moderator maandag 16 maart 2009 @ 09:57:33 #35
5428 crew  miss_sly
pi_67093892
Ow, dit vind ik wel een goed idee, ook voor in onze Bugaboo Bee dus.
Reinhilde, je wordt mijn voorbeeld, met je Bee
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_67094385
  maandag 16 maart 2009 @ 12:22:48 #37
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_67098056
Wij hebben de wrapper, heerlijk ding!
Wil straks ook graag gaan voor de Bunker, maar dat komt nog wel!
  maandag 16 maart 2009 @ 13:14:44 #38
73004 Oxymoron
zoekt rust en ruimte
pi_67099335
Ik heb, een Lodger Sleeper. Ook voor de 'grote mensen' een lekkere deken.
Er is geen land over dat ik nog ontdekken kan. Er is alleen het eiland dat ik heet. - Ted van Lieshout
OUD Gouden Toetsenbord Award 2010!
  maandag 16 maart 2009 @ 13:48:28 #39
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_67100319
Ik heb ook een roze bunker. En dat was echt een fantastisch ding hoor!
Maarja, om de toekomstige kleine man nou in een roze bunker te stoppen....
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_67100732
quote:
Op maandag 16 maart 2009 13:48 schreef Memmel het volgende:
Ik heb ook een roze bunker. En dat was echt een fantastisch ding hoor!
Maarja, om de toekomstige kleine man nou in een roze bunker te stoppen....
Waarom niet
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
  maandag 16 maart 2009 @ 14:04:48 #41
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_67100765
Wij hebben twee (dunne) wrappers versleten en hebben nu een bunker in de wagen. In de wrappers heeft ze twee maanden zowat gewoond en van de winter was ik echt zo blij met de bunker . Het ziet er ook zo lekker warm en knus uit in de wagen .

In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_67104132
Wat fijn om zulke goede reacties te lezen over de bunker, nu ben ik nog blijer dat ik 'm besteld heb!
pi_67185144
We hebben vandaag de bunker binnen gekregen!
Thomas sliep op dat moment, dus ik kon rustig gaan frutten met de riempjes van de Bee en de bunker.
Toen dat klaar was sliep Thomas nog steeds, maar het was zulk lekker weer dat ik naar buiten wilde, ik moest toch nog even langs het postkantoor.
Prima moment om die bunker echt goed te testen!

Thomas uit bed geplukt en al slapend (klein beetje protest) in de Bee gelegd. Bunker lekker om hem heen gewikkeld en wandelen maar! Hij heeft zowaar nog 10 minuutjes doorgeslapen en de rest van de wandeling heeft hij lief liggen brabbelen en met zn handjes gezwaaid, hij vond het helemaal prima in de bunker!

(Normaal als hij wakker wordt en in de Bee ligt, wil hij meteen knuffelen en bij mij zijn en drinken, en nu was hij gewoon heerlijk tevreden tot we weer thuis waren. Geweldig!)

Ik ben echt meer dan tevreden, en kan hem echt iedereen aanraden.
De website waar ik 'm heb besteld, heeft nu al als actie dat je geen verzendkosten hoeft te betalen als je een Lodger besteld!
pi_67185803
Fijn dat hij zo bevalt, Reinhilde!

Ik zag vandaag op de site van hoppediz een volgens mij vergelijkbare wagenzak. Niet zo mooi versierd als de bunker en volgens mij ook niet met een losse binnenvoering maar wel een heel stuk goedkoper.

http://www.hoppediz.de/shop/fleece-decken
pi_67186297
En die hoppediz is alleen voor 3puntsgordels, staat erbij. Voor in de Maxicosi kan het dus wel, maar voor in een kinderwagen/buggy niet.

En minder leuk versierd, idd, maar wel een mooie optie als je iets goedkopers wilt .
pi_67187498
Goed nieuws Reinhilde , heerlijk dat Thomas de Bunker heeft goedgekeurd! Op de site die je nu opgeeft kost de Bunker die ik ook heb 94,85 terwijl ik hem op diezelfde site eind december heb gekocht voor 80 euro en ook gratis verzenden (ik heb het mailtje net even opgezocht ) Ik kan me niet herinneren dat het toen een speciale actie was dus ik vind het een behoorlijke prijsstijging .
pi_67188198
Madelieve, volgens mij is ie nu overal zo duur!
Maar da's wel een forse verhoging .

Dit was vanavond, zodat nixxx het kon zien!
pi_67188550
pi_67196807
Wij hebben de shelter (die je ook als draagzak kan gebruiken). Als draagzak vind ik 'm vreselijk, echt heel eng wiebelig enzo, maar in de cosi is het ding ideaal! Ik wil dus ook nog zo'n wrapper hebben, lijkt me heerlijk
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_67198861
Volgens mij heb ik ook echt geen 64 euro voor mijn wrapper besteld
Ik gebruik hem overigens helemaal niet zoveel meer (ook weinig gebruikt, was lekker weer elke keer), wel zonde
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')