Is er al familie?? Breng ons live verslag uit hequote:Op donderdag 12 maart 2009 18:46 schreef RockabeIIa het volgende:
hihi hij loopt nu rond met een Bumba-muts. Heel grappig!
ja hequote:Op donderdag 12 maart 2009 18:42 schreef Poppejans het volgende:
Ruben, wat doen ze door jouw eten?! Jeetje wat lijkt hij groot zo, echt een peuter!
Mooi mannetje![]()
Donkerblond, had zelf verwacht dat ze echt donker haar zou krijgen maar het wordt steeds lichter.quote:Op donderdag 12 maart 2009 18:42 schreef huuphuup het volgende:wat tof!!
Benieuwd wat iedereen zegt allemaal! Veel plezier!!
Mila!!ahw poppetje toch, zo klein
wat kijkt ze gefascineerd naar haar mobiel!
Welke kleur haar krijgt ze nu Raissa? Kun je dat al een beetje zien?
Fruit, veel fruitquote:Op donderdag 12 maart 2009 18:42 schreef Poppejans het volgende:Ruben, wat doen ze door jouw eten?! Jeetje wat lijkt hij groot zo, echt een peuter!
Mooi mannetje![]()
Brent, gaaaaf ben erg benieuwd of familie het meteen ziet!!
Wat een prachtig mooi meisje!quote:
Mijn god, ik moest even goed kijken naar die foto! Zelfde bedje als hier en zelfde mobiel erboven!!! En ik heb ook een groene deken en hetzelfde lakentje (maar dan in kleur)quote:Op donderdag 12 maart 2009 16:10 schreef Raissa het volgende:
Omdat ik sterk het vermoeden had dat Mila zich af en toe dood verveelde heb ik een muziekmobiel besteld. Gisteren was hij er dan eindelijk, vandaag heb ik hem op haar bedje gemonteerd. Ze vindt het prachtig!
Mijn lieve Mila![]()
[ afbeelding ]
Hahaquote:Op donderdag 12 maart 2009 21:09 schreef Kahlen het volgende:
[..]
Mijn god, ik moest even goed kijken naar die foto! Zelfde bedje als hier en zelfde mobiel erboven!!! En ik heb ook een groene deken en hetzelfde lakentje (maar dan in kleur)
Ik dacht even dat je een foto van mij had geupload.![]()
Eindelijk iemand met smaak hier![]()
ja, maar in het begin .. had ie helemaal niets ..quote:Op donderdag 12 maart 2009 21:58 schreef Dakota het volgende:
Enneuh JJ is heul geen spekkie gekElodietje is een spekkie
Ik heb ook nog een foto van een halve papa die wegloopt toen hij zag dat ik een foto aan het maken was...quote:Op vrijdag 13 maart 2009 13:18 schreef bixister het volgende:
ik vind die van 't slaapliedje ook érg lief, BM!
Wat een heerlijke jochies zijn die Rubens tochquote:Op vrijdag 13 maart 2009 14:18 schreef Jelief het volgende:
hee het lach-pruttelmeisje! Mooie foto's van je mooie meisje Cattie!
Ruben in een draagdoekhangmat:
[ afbeelding ]
![]()
Wat een prachtige foto's Sugar!!! (en uiteraard ook prachtige modelletjesquote:Op vrijdag 13 maart 2009 20:50 schreef Sugar het volgende:
Oeh, mooie foto's van Fee! Die oogjes!![]()
En Lilah, geweldig!!!![]()
Lief!
Ruben van Jelief, wat een lekker koppie en Ruben van Troel, wat een jochie is het al zeg! Knap kind!
Kleine stoere Mila in dat bedje, Elodie en Fonsén Suus zo dapper aan het zwemmen!
Leuk allemaal.
Vandaag scheen de zon, dus na het eten naar de friettent en een ijsje halen, om het op te eten bij de speeltuin!![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mooie fotoquote:Op vrijdag 13 maart 2009 14:18 schreef Jelief het volgende:
hee het lach-pruttelmeisje! Mooie foto's van je mooie meisje Cattie!
Ruben in een draagdoekhangmat:
[ afbeelding ]
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |