Kennelijk vind je het grappig om dit soort opmerkingen over je eigen kind op internet te maken?quote:Op maandag 9 maart 2009 11:07 schreef Memmel het volgende:
OMG ze is nog geen 2! Ik had gehoopt dat ze hier nog een jaar of 15-20 mee zou wachten...
quote:Op maandag 9 maart 2009 11:12 schreef Kahlen het volgende:
[..]
Kennelijk vind je het grappig om dit soort opmerkingen over je eigen kind op internet te maken?
Vind het totaal ongepast en dat over je eigen kind
quote:Op maandag 9 maart 2009 11:12 schreef Kahlen het volgende:
[..]
Kennelijk vind je het grappig om dit soort opmerkingen over je eigen kind op internet te maken?
Vind het totaal ongepast en dat over je eigen kind
Ik zou spontaan tranen krijgen als ik mijn kroost er zo bij zou zien liggen. Wat een prachtfoto BMquote:
quote:Op maandag 9 maart 2009 22:44 schreef bixister het volgende:
en BM, wat een vredig tafereeltje!'t lijkt bijna of de papa ook al aan 't knikkebollen is?
Ah wat is er gebeurt? Of is dit een pruillipactie: Ik wil iets hebben maar het kan/mag niet?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 12:11 schreef Ticootje het volgende:
hadden jullie Jen dr dikke bovenlippie al gezien?
[ afbeelding ]
Nee, dr bovenlip is dik. Tandje door haar lip.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 13:07 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ah wat is er gebeurt? Of is dit een pruillipactie: Ik wil iets hebben maar het kan/mag niet?
Ach gossie dat is sneuquote:Op dinsdag 10 maart 2009 13:54 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Nee, dr bovenlip is dik. Tandje door haar lip.
Danique is dan ook wel een stukje jonger natuurlijk hè!quote:Op dinsdag 10 maart 2009 15:33 schreef cattie het volgende:
Wat is Daniqua toch een mooi meisje! Zo'n slank gezichtje, heel wat anders dan mijn bolkoppige meisje.
Hee! Dat shirtje heeft Mila ook!quote:
quote:Op maandag 9 maart 2009 14:00 schreef MeNicole het volgende:
Diaan is zat in het vorige topic de foto's van Lennon te bekijken en wat lijkt ie op Mikael toen die zo oud wasTis dat ik de foto's niet op deze pc heb staan anders had je ff kunnen vergelijken. Ik moest echt ff 2 keer kijken omdat die foto's me zo bekend voor kwamen
wat een prachtige foto!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |