Ging goed
 Ging goed  Evy!
 Evy! 

Kijk eens wat verder dan je eigen vooroordelen gekquote:Op dinsdag 10 maart 2009 19:50 schreef Morpheus2002 het volgende:
Wat gaan ze eigenlijk filmen? De agressieve sfeer op dancefeesten? De drugs die in beslag worden genomen
 Sta er gewoon eens voor open.
 Sta er gewoon eens voor open.

No way! Heb ook wel eens in Bibelot gewerkt tijdens een dance avond en jawel hoor, loop per ongeluk tegen iemand aan en gelijk "Wat doe je" en boos kijkenquote:Op dinsdag 10 maart 2009 19:52 schreef FJD het volgende:
[..]
Kijk eens wat verder dan je eigen vooroordelen gekSta er gewoon eens voor open.
 Ik vind die mensen zo kansloos. Bij een rock / metal optreden wordt er soms keihard gebeukt maar als er eentje valt dan stoppen ze direct, helpen hem of haar overeind en gaan weer verder. Na het optreden drinken ze gezellig een biertje aan de bar! Zo hoort het
 Ik vind die mensen zo kansloos. Bij een rock / metal optreden wordt er soms keihard gebeukt maar als er eentje valt dan stoppen ze direct, helpen hem of haar overeind en gaan weer verder. Na het optreden drinken ze gezellig een biertje aan de bar! Zo hoort het  

Ach ja, voetbal heeft ook kansloze supporters die je op je bek slaan als je het verkeerde shirt draagt maar daar ga je ook toch nog gewoon naar toe en dat vind je toch ook geen kansloze sport omdat dat bij het NK sneldammen niet gebeurt?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 19:53 schreef Morpheus2002 het volgende:
No way! Heb ook wel eens in Bibelot gewerkt tijdens een dance avond en jawel hoor, loop per ongeluk tegen iemand aan en gelijk "Wat doe je" en boos kijkenIk vind die mensen zo kansloos. Bij een metal optreden wordt er soms keihard gebeukt maar als er eentje valt dan stoppen ze direct, helpen hem of haar overeind en gaan weer verder. Na het optreden drinken ze gezellig een biertje aan de bar! Zo hoort het

Ik heb niets meer toe te voegen... Mijn ding is al gezegd.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:01 schreef FJD het volgende:
[..]
Ach ja, voetbal heeft ook kansloze supporters die je op je bek slaan als je het verkeerde shirt draagt maar daar ga je ook toch nog gewoon naar toe en dat vind je toch ook geen kansloze sport omdat dat bij het NK sneldammen niet gebeurt?
Ja er zitten een hoop mongolen tussen en het is nu eenmaal een muzieksoort waar meer mensen met een "ik sla voor ik praat"-houding op af komen en het drugsgebruik is er hoger dan op een smartlappen avond maar dat neemt niet weg dat er zeker op de grote feesten een geweldige show en een geweldig spektakel wordt neergezet en dat de sets die de DJs draaien geen bijeengeraapt zooitje is van dance platen die toevallig in z'n kofferbak lagen maar dat zijn sets die goed in elkaar steken en de sfeer van een feest kunnen maken.
Dat het je muziek niet is dat kan best, ik luister er ook nooit meer naar maar een beetje meer respect voor, en inlevingsvermogen in anderen siert de mens.
Goed, tot zover mijn levensles

ooit wel eens van 3 voor 12 gehoord? die zenden al tijden digitaal uitquote:Op dinsdag 10 maart 2009 19:46 schreef diamondvoodoo het volgende:
Niet dat het veel zegt maar het zegt weer genoeg dat ze geen metallica/korn/slipknot of bryan adams tv maken...
[..]

Je bent ook een echte homo ook he, je blijft maar zuigenquote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:11 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Ik heb niets meer toe te voegen... Mijn ding is al gezegd.
Overigens heb ik nog nooit agressie meegemaakt op dance/house feesten. Dus de kans dat dit nu bij mij gebeurt op een rockfeest is vele malen groter. Kansloos volk daar zeg !!!

quote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:58 schreef staticdata het volgende:
Je bent ook een echte homo ook he, je blijft maar zuigen

denk je dat dat niet gebeurt tijdens een dancefeest dan?99 van de 100 keer wel, alleen kom jij net de verkeerde tegen. komt waarschijnlijk vanwege je eigen koppigheidquote:Op dinsdag 10 maart 2009 19:53 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
No way! Heb ook wel eens in Bibelot gewerkt tijdens een dance avond en jawel hoor, loop per ongeluk tegen iemand aan en gelijk "Wat doe je" en boos kijkenIk vind die mensen zo kansloos. Bij een rock / metal optreden wordt er soms keihard gebeukt maar als er eentje valt dan stoppen ze direct, helpen hem of haar overeind en gaan weer verder. Na het optreden drinken ze gezellig een biertje aan de bar! Zo hoort het

jezus echt wel, geweldig potje voetbal hebben ze laten zienquote:Op dinsdag 10 maart 2009 21:09 schreef staticdata het volgende:
Nu ben ik geen voetbalfan, maar Liverpool laat een leuke pot met voetbal zien

quote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:05 schreef Incolumis het volgende:
[..]
denk je dat dat niet gebeurt tijdens een dancefeest dan?99 van de 100 keer wel, alleen kom jij net de verkeerde tegen. komt waarschijnlijk vanwege je eigen koppigheid
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:11 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Ik heb niets meer toe te voegen... Mijn ding is al gezegd.
Overigens heb ik nog nooit agressie meegemaakt op dance/house feesten. Dus de kans dat dit nu bij mij gebeurt op een rockfeest is vele malen groter. Kansloos volk daar zeg !!!

Wat politiek correct weer. Geef nu eens echt je eigen meningquote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:01 schreef FJD het volgende:
[..]
Ach ja, voetbal heeft ook kansloze supporters die je op je bek slaan als je het verkeerde shirt draagt maar daar ga je ook toch nog gewoon naar toe en dat vind je toch ook geen kansloze sport omdat dat bij het NK sneldammen niet gebeurt?
Ja er zitten een hoop mongolen tussen en het is nu eenmaal een muzieksoort waar meer mensen met een "ik sla voor ik praat"-houding op af komen en het drugsgebruik is er hoger dan op een smartlappen avond maar dat neemt niet weg dat er zeker op de grote feesten een geweldige show en een geweldig spektakel wordt neergezet en dat de sets die de DJs draaien geen bijeengeraapt zooitje is van dance platen die toevallig in z'n kofferbak lagen maar dat zijn sets die goed in elkaar steken en de sfeer van een feest kunnen maken.
Dat het je muziek niet is dat kan best, ik luister er ook nooit meer naar maar een beetje meer respect voor, en inlevingsvermogen in anderen siert de mens.
Goed, tot zover mijn levensles

Ik zie wel vaak figuren die meest gekke bekken trekken!
 Ik zie wel vaak figuren die meest gekke bekken trekken! 

jij weet ook wel dat de kranten daar op uit zijn, bij een feest van 50000 man worden 50 gepakt, da's niks.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:59 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
[..]
Maar goed bij elke dancefeest staat er wel weer een bericht over aanhoudingen e.d. Over festivals als Rock Werchter, Rock Am Ring, Roskilde, Sziget, Fields of Rock etc. lees je nooit wat, ja alleen dat de sfeer top is. Jullie zouden zo'n festival eens mee moeten maken

http://www.sensation.nl/quote:Op woensdag 11 maart 2009 00:02 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Wat politiek correct weer. Geef nu eens echt je eigen mening
Voetbal en muziek wil ik niet gaan vergelijken hier. De 2de alinea ben ik deels met je eens. Geweldige show en geweldig spektakel zie ik alleen nooit, of bedoel je lasers?Ik zie wel vaak figuren die meest gekke bekken trekken!

Is toch jammer, had je hoger ingeschat Frankquote:En je laatste alinea.... ik heb voor veel dingen respect maar hiervoor kan ik echt niet, zelfde geld voor inlevingsvermogen.

Volgens mij ken je je wiet gewoon inleveren als ze het bij een controle zien hoorquote:Op woensdag 11 maart 2009 00:15 schreef Incolumis het volgende:
[..]
jij weet ook wel dat de kranten daar op uit zijn, bij een feest van 50000 man worden 50 gepakt, da's niks.
komt daarbij dat bij rockmuziek vaker wiet wordt gerookt dan pillen geslikt, en dat wordt nou eenmaal gedoogd. ik heb nog nooit een vechtpartij gezien bij een party, en ik ben er bij heel veel geweest. gebeurde wel eens dat er iemand op mijn voeten ging staan, of ik bij hun, dan krijg/geef je een handje en knikken ze dat het goed zit. perfecte sfeer m.i.

Leuke poging Frank maar het slaat kant noch wal. Ten eerste gebruik je de term verkeerd, een groep zo wegzetten op basis van wat krantenberichten en een enkel feest in Bibeloot is geen politiek incorrecte mening, slechts een beperkte mening. Ten tweede zou je moeten weten dat ik nooit een mening verkondig omdat die toevallig politiek correct danwel niet correct is en ten derde weer je ook dat ik nooit een verbloemde mening zal geven of ben je nu alweer vergeten dat ik hier ongeveer als enige Baus z'n reactie stond te verdedigen. Dat was en is geen populaire of groepsmening maar ik stond en sta er nog steeds achter, ook toen dat betekende dat ik lijnrecht tegenover JP kwam te staan (en nog steeds sta).quote:Op woensdag 11 maart 2009 00:02 schreef Morpheus2002 het volgende:
Wat politiek correct weer. Geef nu eens echt je eigen mening
Omdat dat zomaar eens zou betekenen dat er een goed argument in zit op basis waarvan je je mening bij moet stellenquote:Voetbal en muziek wil ik niet gaan vergelijken hier.

Een show van Metallica bestaat uit een artiest die het publiek in vervoering/extase brengt, een dosis geluid en een dosis lichteffecten. Met een beetje geluk heb je zelfs nog wat vuurwerk. Sensation White is wat dat betreft niets anders. Sterker nog, qua spektakel en aankleding is er eigenlijk geen enkel evenement wat aan Sensation White kan tippen. Je zou aan Lowlands kunnen denken maar dat is meerdaags dus weer in een andere "league".quote:De 2de alinea ben ik deels met je eens. Geweldige show en geweldig spektakel zie ik alleen nooit, of bedoel je lasers?
Zonde, het siert de mens om ook respect te hebben voor dingen die hij niet begrijpt. Uiteraard geldt dat dan alleen weer voor dingen die binnen je eigen normen en waarden patroon vallen maar dan gaat de discussie wel erg ver.quote:En je laatste alinea.... ik heb voor veel dingen respect maar hiervoor kan ik echt niet, zelfde geld voor inlevingsvermogen.

Ik geef toch ook gewoon mijn mening en sta daar achter? En wie weet draaf ik wel door maar zo denk ik er gewoon over. Gelukkig kan ik de meeste andere muziek wel waarderen. Ik sta hiermee blijkbaar lijnrecht tegenover jullie, maar er zullen ook mensen zijn die het met me eens zijn. Even goede vrienden hoorquote:Op woensdag 11 maart 2009 07:29 schreef FJD het volgende:
[..]
Leuke poging Frank maar het slaat kant noch wal. Ten eerste gebruik je de term verkeerd, een groep zo wegzetten op basis van wat krantenberichten en een enkel feest in Bibeloot is geen politiek incorrecte mening, slechts een beperkte mening. Ten tweede zou je moeten weten dat ik nooit een mening verkondig omdat die toevallig politiek correct danwel niet correct is en ten derde weer je ook dat ik nooit een verbloemde mening zal geven of ben je nu alweer vergeten dat ik hier ongeveer als enige Baus z'n reactie stond te verdedigen. Dat was en is geen populaire of groepsmening maar ik stond en sta er nog steeds achter, ook toen dat betekende dat ik lijnrecht tegenover JP kwam te staan (en nog steeds sta).
[..]

Je weet hoe ik over voetbal denkquote:Omdat dat zomaar eens zou betekenen dat er een goed argument in zit op basis waarvan je je mening bij moet stellen
 Ik wil gewoon een leuke wedstrijd zien zonder gezeur
 Ik wil gewoon een leuke wedstrijd zien zonder gezeur 
Een show van Metallica draait vooral om het geluid dat de artiesten kunnen overbrengen aan het publiek. Daarbij zijn er natuurlijk lichteffecten maar mijn inziens is dat bij een dance optreden belangrijker dan de muziek zelf. Terwijl voor mij de sound toch echt het allerbelangrijkste is. Maar ok wat leuke effecten doen het altijd goed. Als Metallica One gaat spelen bijv., dan hoor je altijd enorme knallen bij het ontploffen van de mijnen en grote witte lichtflitsen, dat is wel vetquote:Een show van Metallica bestaat uit een artiest die het publiek in vervoering/extase brengt, een dosis geluid en een dosis lichteffecten. Met een beetje geluk heb je zelfs nog wat vuurwerk. Sensation White is wat dat betreft niets anders. Sterker nog, qua spektakel en aankleding is er eigenlijk geen enkel evenement wat aan Sensation White kan tippen. Je zou aan Lowlands kunnen denken maar dat is meerdaags dus weer in een andere "league".

Ach ik heb voor heel veel dingen respect maar hier gewoon niet voor. Dan mag je me dom vinden etc. maar andersom kunnen jullie ook respect voor mijn mening hebbenquote:Zonde, het siert de mens om ook respect te hebben voor dingen die hij niet begrijpt. Uiteraard geldt dat dan alleen weer voor dingen die binnen je eigen normen en waarden patroon vallen maar dan gaat de discussie wel erg ver.

Mogguh! Tijd voor theequote:Goedemorgen, tijd voor koffie

daar gebeurt nooit iets
 daar gebeurt nooit iets  

Daarom hebben veel mensen niets te zoeken in Zeeland.quote:Op woensdag 11 maart 2009 08:46 schreef Sickert het volgende:
Sammenvatting:
Jullie zijn allemaal een stel poephoofden en de wereld is een nare agresieve plek!
Zeelanddaar gebeurt nooit iets

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |