Ja, was de planning idd.. om 3 uur gaf ik me knikkebollend over..quote:Op maandag 9 maart 2009 11:58 schreef FJD het volgende:
[..]
Jawel, gewoon de nacht doortrekken en de volgende dag pas ruim na t avondeten gaan slapen, tot 19:00 moet je zeker wakker blijvenDan slapen tot 08:00 en dan ben je weer t mannetje hoor

Zal thuis ff kijken. Ken zo geen nrs uit mijn hoofd.quote:Op maandag 9 maart 2009 11:39 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Hehe ik hou helemaal niet van DnB, snap ook niet echt wat het op een Metal Festival doet maar goed zal er wel iets mee te maken hebben dus ga het wel checken
Weet je een tof nummer ze? Kan ik eens luisteren of ik het wat vind

Conclusie; het perfecte moment voor de eerste fietstraining van het seizoen.quote:Op maandag 9 maart 2009 12:26 schreef ursel het volgende:
Ja, was de planning idd.. om 3 uur gaf ik me knikkebollend over..
Zolang je bezig bent gaat het wel, ga je ff zitten is het gedaan..

Jij bent over het algemeen dan ook een echte bikkel..quote:Op maandag 9 maart 2009 12:56 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Ik kwam vanuit Argentinie begin van de avond aan ofzo en tegen 21:30 was ik thuis en om 23:00 vielen de luiken echt dicht tot ergens 15:00 de volgende dag en nergens meer last van gehad
Vanuit Seattle kwam ik om 's ochtens vroeg aan en toen nog even in bed gedoken en 's middags er weer uit en daarna weer in het normale ritme
Heb volgens mij de laatste keer vanuit Canada ook last gehad van de jetlag, toen kon ik de vermoeidheid niet langer rekken en ben ik midden op de dag in slaap gevallen en werd ik midden in de nacht klaarwakker.
Dat was dus ook een paar dagen jetlag

Ik had helemaal niet door dat ze weer verdergegaan waren, dus moest in 1x 6 afleveringen downloaden en kijken... Zware taak, afgelopen weekend vier gekeken, was weer ubervetquote:
 Worden wel weer hoop dingen duidelijk, dat is wel leuk
 Worden wel weer hoop dingen duidelijk, dat is wel leuk  

Heb laatste seizoen 3 helemaal gekeken, blijft een hele leuke serie, maar geen echte topper. Als 4 helemaal uit is zal ik die ook eens kijkenquote:Op maandag 9 maart 2009 13:14 schreef Bart het volgende:
[..]
Ik had helemaal niet door dat ze weer verdergegaan waren, dus moest in 1x 6 afleveringen downloaden en kijken... Zware taak, afgelopen weekend vier gekeken, was weer ubervetWorden wel weer hoop dingen duidelijk, dat is wel leuk

quote:Op maandag 9 maart 2009 13:05 schreef ursel het volgende:
[..]
Jij bent over het algemeen dan ook een echte bikkel..

quote:Op maandag 9 maart 2009 13:35 schreef RudyCarell het volgende:
Hardlopers zijn doodlopers...
 Je kan beter gaan fietsen..
 Je kan beter gaan fietsen..  

Om dan vervolgens in Frankrijk te gaan fietsenquote:

Daar heb je niet zoveel tegenwind..quote:Op maandag 9 maart 2009 14:03 schreef FJD het volgende:
[..]
Om dan vervolgens in Frankrijk te gaan fietsen

Verstandig om dan tegen een berg op te gaan fietsenquote:

quote:Op maandag 9 maart 2009 14:12 schreef FJD het volgende:
[..]
Verstandig om dan tegen een berg op te gaan fietsen
 En dan zo hard mogelijk gaan he..
 En dan zo hard mogelijk gaan he.. 
 Veel plezier man..
 Veel plezier man..

quote:Op maandag 9 maart 2009 14:18 schreef Mrakz0r het volgende:
Heb afgelopen zaterdag ook het reisje maar geboekt.
23 april t/m 12 mei
Retourtje Bangkok. Mooi beetje rondtrekken daar. Gaan ook nog naar Laos. Eerste weekend komen wat vrienden uit Kuala Lumpur naar Bangkok. Wordt helemaal dé shit!

Niels heeft nog wel een linkje voor info.
 Niels heeft nog wel een linkje voor info.   

ervaring mee??quote:Op maandag 9 maart 2009 14:22 schreef jpjedi het volgende:
[..]

Hoe gaat je reis eruit zien?
treinreis/bus? -> hostels?
Oftewel backpacken?
Kijk wel uit voor de Katoi`s en ladyboys.Niels heeft nog wel een linkje voor info.

Zijdelings,quote:

Dat ja. Volgens mij ga ik alles meemaken, weet niet of dat goed of slecht is.quote:Op maandag 9 maart 2009 14:22 schreef jpjedi het volgende:
[..]

Hoe gaat je reis eruit zien?
treinreis/bus? -> hostels?
Oftewel backpacken?
Kijk wel uit voor de Katoi`s en ladyboys.Niels heeft nog wel een linkje voor info.

Tsssss....quote:

Triatlonquote:

quote:
 Die post.
 Die post. 

Alstie lek rijdt dan loopt ie naar het terras, doet zich tegoed aan vocht en wacht vervolgens tot ik de reserveband boven kom brengenquote:Op maandag 9 maart 2009 15:38 schreef ursel het volgende:Die post.
Je hebt een klapband zo te zien. Dan gauw naar huis rennen om een nieuwe te halen..

win-win voor iedereen dus..quote:Op maandag 9 maart 2009 15:46 schreef FJD het volgende:
[..]
Alstie lek rijdt dan loopt ie naar het terras, doet zich tegoed aan vocht en wacht vervolgens tot ik de reserveband boven kom brengen
Ook een soort triatlon..

Je moet dan ook niet alleen tvp's plaatsen, maar gewoon lekker posten..quote:Op maandag 9 maart 2009 17:31 schreef Viro het volgende:
Zo tering jantje he.
Plaats een tvp op pagina 3 in het vorige topic, kom ik 2 dagen later weer op fok is de topic al vol.

Neuh, niks terug gelezen. Ga het ook niet doen. Zal toch wel over voetbal gaan. Het gaat hier alleen maar over voetbal tegenwoordig.quote:Op maandag 9 maart 2009 17:32 schreef ursel het volgende:
[..]
Je moet dan ook niet alleen tvp's plaatsen, maar gewoon lekker posten..
Je hebt toch wel alles terug gelezen toch??
 Dat doe ik wel van ma-vr.
 Dat doe ik wel van ma-vr.

quote:Op maandag 9 maart 2009 15:46 schreef Morpheus2002 het volgende:
http://www.telegraaf.nl/v(...)elijk___.html?p=10,2
quote:ik ben man en plas zittend, ik lees graag wat op het toilet. als het snel moet dan plas ik in de tuin dat vind ik het fijnste, meteen ff een frisse neus halen...
Harry de Hengst, Breda | 13:54 | 09.03.09

quote:Op maandag 9 maart 2009 17:56 schreef FJD het volgende:
Zoooo tijd om naar huis te gaan en weer Fifa 09 te spelen en door kef geklopt te worden

Zoooo tijd om naar huis te gaan en daar verder te werkenquote:Op maandag 9 maart 2009 17:56 schreef FJD het volgende:
Zoooo tijd om naar huis te gaan en weer KZ2 te spelen

*proest*quote:Op maandag 9 maart 2009 17:58 schreef Sickert het volgende:

Kaarten voor Sonisphere Festival besteld
 Kaarten voor Sonisphere Festival besteld 

Line-up compleetquote:Op maandag 9 maart 2009 18:45 schreef Morpheus2002 het volgende:Kaarten voor Sonisphere Festival besteld
Ik ben blij
 Zelfs Bryan Adams is hierbij goed.
  Zelfs Bryan Adams is hierbij goed.

Korn, Slipknot... die 3 zeggen mij al genoeg dat de rest ook niets is.quote:Op maandag 9 maart 2009 18:53 schreef Morpheus2002 het volgende:
Welke op Metallica na ken je nog meer?
Weet zeker dat je Metallica nog nooit live hebt gezien. Dat zijn de feesten, zo geniaal goed zijn die gasten live

Een normale discussie voeren zou je ook eens kunnen proberen
 Een normale discussie voeren zou je ook eens kunnen proberen 

quote:“Ik heb in de rust gezegd dat het zonnetje schijnt en de tribunes volzitten. Je mag dan best zin om te voetballen hebben”, stelde de oefenmeester.

quote:Op maandag 9 maart 2009 19:26 schreef ursel het volgende:
ooh.. guttegut, gaat die discussie weer. Doe eens allebei vrolijk man..
Ja, jullie hebben allebei een slechte muziek smaak.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |