quote:Op maandag 9 maart 2009 14:22 schreef mike_hunt het volgende:
Goedemorgen manginas
![]()
Leuke TT
Palindroom
parterretrap
quote:
ah je was al zo opeens wegquote:Op maandag 9 maart 2009 14:24 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
![]()
God, ben nog brak van gisteren. Heb geen reet gedaan, maar zat met een Fok!ker tot half 5 te msnen.
quote:
Zou ik daarom zo slaperig zijnquote:Op maandag 9 maart 2009 14:24 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
![]()
God, ben nog brak van gisteren. Heb geen reet gedaan, maar zat met een Fok!ker tot half 5 te msnen.
Heb als het goed is keus uit 9 europese landenquote:Op maandag 9 maart 2009 14:33 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
![]()
ja het ging moeilijk typen met 1 hand.
No, just kiddin'![]()
![]()
Ik las dat je ging solliciteren voor het buitenland? Welk land is het?
quote:
heb je voorkeur?quote:Op maandag 9 maart 2009 14:34 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Heb als het goed is keus uit 9 europese landen
Nee daar heb ik geen zin om van die kut koters bezig te houden, gewoon meer gastheer gebeuren.quote:Op maandag 9 maart 2009 14:37 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
heb je voorkeur?
Moet je dan Nederlanders vermaken met karaoke, stoelendans etc. ?
Stroekjesweekend gehad maar vanavond weer eigen pc thuis en eigen bedquote:Op maandag 9 maart 2009 14:36 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
![]()
ja, maar jij staat op mijn MSN lijst als zijnde mobiel en als ik iets wil sturen moet ik smsjes o.i.d. kopen. WTF is dat?
Ben je op vakantie BTW? Marineplats o.i.d.?
Ik ben 82stequote:Op maandag 9 maart 2009 14:42 schreef mike_hunt het volgende:
OMG 25e plaats, bitches
I wanna thank God for blessing me.....blabla![]()
baas boven baasquote:
Nee het was een slechte dag gisteren.quote:Op maandag 9 maart 2009 14:50 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Maar jij probeerde zo hoog te komen door veel te posten en sta er toevallig in
Oh ja, ontbijt.quote:
Half een hier, heb nog niet gegeten.quote:Op maandag 9 maart 2009 17:39 schreef Ang3l het volgende:
Nou tis half 6.
Ontbijt vind ik niet zo lekker meer nu.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |