SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.gebleven Being happy doesn't mean that everything is perfect. It means that you have decided to look beyond the imperfections
Being happy doesn't mean that everything is perfect. It means that you have decided to look beyond the imperfections

quote:Op maandag 9 maart 2009 11:44 schreef samjustme het volgende:
Waar is mike ik bedoelNuno is ook een kloon van mij?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.gebleven
"Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan."
Hierissiedan, hierissieweers huisje!

quote:

Ja dat gaat nog steeds goed, al 2,5 week officieel whoeiquote:Op zondag 8 maart 2009 23:31 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Niet aan mij, u little shit.
maar ik zie hieronder dat je toch uit Assen komt.
And what's up with the boyfriend? Nog steeds gaande?
 Woensdag komt hij naar Assen en dan ga ik hem de TT circuit laten zien
  Woensdag komt hij naar Assen en dan ga ik hem de TT circuit laten zien  

quote:Op maandag 9 maart 2009 11:44 schreef samjustme het volgende:
Waar is mike ik bedoelHeeeee, hoe was het in Antwerpen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.gebleven
 Wie zijn eigen weg gaat, kan door niemand ingehaald worden
Wie zijn eigen weg gaat, kan door niemand ingehaald worden

Valt daar woensdag wat te doen dan?quote:Op maandag 9 maart 2009 13:53 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ja dat gaat nog steeds goed, al 2,5 week officieel whoeiWoensdag komt hij naar Assen en dan ga ik hem de TT circuit laten zien

Op het TT circuit een testritje maken ?quote:Op maandag 9 maart 2009 14:09 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Valt daar woensdag wat te doen dan?

Neuh, ik wil hem gewoon de omgeving laten zien en ik krijg het hopelijk voor elkaar om hem de circuit te laten zienquote:Op maandag 9 maart 2009 14:09 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Valt daar woensdag wat te doen dan?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |