Naar zegquote:
Geen speciale wensenquote:Op maandag 9 maart 2009 11:15 schreef rival het volgende:
[..]
moet ik nog iets speciaals voor je bestellen als ik daar aan de bar zit?
Gezellig!quote:Op maandag 9 maart 2009 11:18 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Jeb, bij één van de 2 thuis..![]()
Ben je nu wel goed uitgeslapen dan? Rond 10 uur al, dat is snel! Of weet je het dan voor jezelf?
Jawel! Al was slapen ook wel fijn...quote:Wel even gezellig toch?
Wow. Dat ziet er goed uit!quote:Op maandag 9 maart 2009 11:10 schreef rival het volgende:
ik zie em nu niet meer?![]()
daar ga ik heen
deze dan
[ afbeelding ]
quote:
* tijnbrein geeft Bengeltje een knuffelquote:
Ik ook. Dat zal vooral afhangen van waar ik de komende maanden ga werken en of ik geld heb. Ik heb al een kaartje voor een festival maar het is maar de vraag of ik daar daadwerkelijk heen kan.quote:Op maandag 9 maart 2009 11:22 schreef automatic_ het volgende:
Ben benieuwd of ik dit jaar op vakantie ga
Dan hoop ik dat je met stampen niet in slaap valt! Dat zou mij zo gebeuren namelijkquote:Op maandag 9 maart 2009 11:20 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Gezellig!
Mwah... Hahaha. Ja, als het goed is komt 3 uur na het begin van het tentamen de sleutel (antwoorden MC) op internet te staan, dus dat is rond 9uur, maar ik neem even een uitloop van een uur. Er kan altijd een fout in zitten natuurlijk, maar goed.. Ongeveer kan je het wel inschatten!
[..]
Jawel! Al was slapen ook wel fijn...
Naja, het geld heb ik al, maar het gaat meer om een reispartnerquote:Op maandag 9 maart 2009 11:24 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik ook. Dat zal vooral afhangen van waar ik de komende maanden ga werken en of ik geld heb. Ik heb al een kaartje voor een festival maar het is maar de vraag of ik daar daadwerkelijk heen kan.
Mwah... Ik kan mij er dan meestal wel goed bijhouden. Probleem is dat ik met een vriendinnetje ga, als het goed is, en dan moeten we echt zeggen; Bek dicht! En lezen!quote:Op maandag 9 maart 2009 11:24 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat je met stampen niet in slaap valt! Dat zou mij zo gebeuren namelijk![]()
Ja inderdaad, het is wel in te schatten, zeker zo kort naar het tentamen. Als die verdomde klasgenoten hun mond maar gewoon houden![]()
Duh, slapen is áltijd fijn!
Dat is ook lastig. Misschien wil je zusje?quote:Op maandag 9 maart 2009 11:25 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Naja, het geld heb ik al, maar het gaat meer om een reispartner
Mijn grote zusquote:Op maandag 9 maart 2009 11:27 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is ook lastig. Misschien wil je zusje?
Of met Techno op huwelijksreis.quote:Op maandag 9 maart 2009 11:28 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Mijn grote zus
Die heeft vast al plannen, maar ik zal het eens vragen
Oja, dat kan ook nog!quote:
Het belangrijkste is dat die foto's er komen.quote:Op maandag 9 maart 2009 11:31 schreef Belsezar het volgende:
FOK! komt SHE-donateurs tegemoet
Weer dat ja nee verhaalJe zal maar betaald hebben zeg
Wat een gezeik zeg.quote:Op maandag 9 maart 2009 11:31 schreef Belsezar het volgende:
FOK! komt SHE-donateurs tegemoet
Weer dat ja nee verhaalJe zal maar betaald hebben zeg
quote:Op maandag 9 maart 2009 11:22 schreef automatic_ het volgende:
Ben benieuwd of ik dit jaar op vakantie ga
Ik zie een match.quote:Op maandag 9 maart 2009 11:24 schreef tijnbrein het volgende:
Ik ook. Dat zal vooral afhangen van waar ik de komende maanden ga werken en of ik geld heb. Ik heb al een kaartje voor een festival maar het is maar de vraag of ik daar daadwerkelijk heen kan.
Ik vraag eerst mijn Zus en dan jouquote:
Als je de tekst leest van het bericht zie je dat er een update is en er geen foto's komenquote:Op maandag 9 maart 2009 11:34 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Het belangrijkste is dat die foto's er komen.
8 dagies maar helaasquote:Op maandag 9 maart 2009 11:18 schreef Belsezar het volgende:
@Rival: Ziet er lekker uit! Hoe lang ga je?
onhandig? why?quote:Op maandag 9 maart 2009 11:19 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Wat zijn jullie onhandig.![]()
Ik wil ook wel naar zoiets warms. Warmte.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |