Hopelijk: Lekker weer en eten. De vorige keer hadden we 3 dagen regen en 2 dagen zonquote:
Vakantie vierenquote:
Lekker, welke streek?quote:Op maandag 9 maart 2009 01:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hopelijk: Lekker weer en eten. De vorige keer hadden we 3 dagen regen en 2 dagen zon![]()
En op de dag van vertrek scheen de zon en was het 25 graden![]()
[..]
Vakantie vieren
Laatste cd, alla mia etaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aanpassen of oprotten ! Wij tegen iedereen !
Het was de eerste keer ooit dat ik een opmerking van je grappig vond.quote:
quote:Op maandag 9 maart 2009 01:32 schreef KingOfPop het volgende:
Ade, 27
Je had mijn vader kunnen zijnTegenwoordig zijn ze met 13 vader, dus het had gekund! Ik wacht ff nog een paar jaar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
Noord Italie, Perinaldo heet het plaatsje (bergdorpje eigenlijk), met nog geen 1000 inwoners.quote:
Wat is vim?quote:Op maandag 9 maart 2009 01:33 schreef mike_hunt het volgende:
Tering, we gaan nog sneller door een topic heen, dan ik door een pakje vim
Is weer wat anders dan de homo SC ehquote:Op maandag 9 maart 2009 01:33 schreef mike_hunt het volgende:
Zo jong ben ik ook niet hoorquote:Op maandag 9 maart 2009 01:33 schreef Adelante het volgende:
[..]
Tegenwoordig zijn ze met 13 vader, dus het had gekund! Ik wacht ff nog een paar jaar.
Wat voegt 'ooit' toe in je zin als je daarvoor al 'de eerste keer' hebt gebruikt?quote:Op maandag 9 maart 2009 01:32 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Het was de eerste keer ooit dat ik een opmerking van je grappig vond.
En hoe snel is dat, boefje?quote:Op maandag 9 maart 2009 01:33 schreef mike_hunt het volgende:
het had ook de eerste keer vandaag of de eerste keer sinds onze ontmoeting kunnen zijn, toch?quote:Op maandag 9 maart 2009 01:34 schreef IQM het volgende:
[..]
Wat voegt 'ooit' toe in je zin als je daarvoor al 'de eerste keer' hebt gebruikt?
Dubbele erkenning!quote:Op maandag 9 maart 2009 01:34 schreef IQM het volgende:
[..]
Wat voegt 'ooit' toe in je zin als je daarvoor al 'de eerste keer' hebt gebruikt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |