abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 9 maart 2009 @ 00:58:09 #1
237059 Twerk
The Spurs
pi_66847627
quote:
AMSTERDAM - Een onbekende man heeft bij een kerk in Maryville, Illinois tijdens een kerkdienst het vuur geopend.

Dit meldt CNN. De predikant, die de dienst in de First Baptist Church of Maryville in Illinois leidde, is door de man doodgeschoten.

De man liep de kerk in en trok zijn pistool tevoorschijn. Hij schoot drie keer op de predikant.

Schotwond

Pastoor Fred Winters werd neergeschoten voor de circa 150 parochianen die de kerkdienst bijwoonden. Winters werd drie keer geraakt. Hij stierf door een schotwond in zijn borstkas.

De dader wilde vervolgens zichzelf doodschieten, maar toen het vuurwapen haperde, haalde hij een mes tevoorschijn. Daarmee begon hij zichzelf te verwonden. Twee omstanders wisten de man te overmeesteren, waarbij ze steekwonden opliepen.

Identiteit

Drie mannen, inclusief de verdachte en de predikant, zijn naar het ziekenhuis gebracht. Het ziekenhuis wil de identiteit van de slachtoffers niet prijsgeven. De toestand van de verdachte is niet bekend.

Het motief van de man is nog onduidelijk
CNN:
http://edition.cnn.com/20(...).shooting/index.html

Wat zou hier achter kunnen zitten?

[ Bericht 52% gewijzigd door Twerk op 09-03-2009 01:05:37 ]
The poet presents the imagination with images from life and human characters and situations, sets them all in motion and leaves it to the beholder to let these images take his thoughts as far as his mental powers will permit.
  maandag 9 maart 2009 @ 00:59:00 #2
238900 Koekz
Der Meister
pi_66847638
Daar kom je nu pas achter?

Maar ik denk dat het gewoon een psycho killer was die iets tegen de kerk had... Of het was een homo die het zat was gediscrimineerd te worden door de kerk...
  maandag 9 maart 2009 @ 01:03:24 #3
237059 Twerk
The Spurs
pi_66847700
quote:
Op maandag 9 maart 2009 00:59 schreef Koekz het volgende:
Daar kom je nu pas achter?
Maar ik denk dat het gewoon een psycho killer was die iets tegen de kerk had... Of het was een homo die het zat was gediscrimineerd te worden door de kerk...
Och god, Einstein had toevallig CNN aanstaan vanmiddag of zag het net voor het eten op Nu.nl .. Daarnaast is de actualiteit totaal niet relevant.
The poet presents the imagination with images from life and human characters and situations, sets them all in motion and leaves it to the beholder to let these images take his thoughts as far as his mental powers will permit.
  maandag 9 maart 2009 @ 01:04:49 #4
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_66847720
Misbruikt door de priester toen ie nog een koorknaapje was?
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
  maandag 9 maart 2009 @ 01:07:23 #5
238900 Koekz
Der Meister
pi_66847767
quote:
Op maandag 9 maart 2009 01:03 schreef Twerk het volgende:

[..]

Och god, Einstein had toevallig CNN aanstaan vanmiddag of zag het net voor het eten op Nu.nl .. Daarnaast is de actualiteit totaal niet relevant.

Neuh, gewoon de radio vanmiddag.
  maandag 9 maart 2009 @ 01:11:03 #6
237059 Twerk
The Spurs
pi_66847820
quote:
Op maandag 9 maart 2009 01:04 schreef wonderer het volgende:
Daar zat ik ook aan te denken, maar van de andere kant lijkt me dit ook meer een demonstratieve daad tegen het geloof zelf / de kerk in het het algemeen, dan echt een persoonlijk iets.
  maandag 9 maart 2009 @ 01:11:58 #7
71919 wonderer
pi_66847841
quote:
Op maandag 9 maart 2009 01:11 schreef Twerk het volgende:

[..]

Daar zat ik ook aan te denken, maar van de andere kant lijkt me dit ook meer een demonstratieve daad tegen het geloof zelf / de kerk in het het algemeen, dan echt een persoonlijk iets.
Kweenie. Zou ie dan niet in het wilde weg zijn gaan schieten? Dit was echt gericht op de predikant. Dat lijkt me juist wel persoonlijk.
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
pi_66847912
Psycho en kerk? dat hoort toch bij elkaar
stupidity has become as common as common sense was before
  maandag 9 maart 2009 @ 01:16:57 #9
237059 Twerk
The Spurs
pi_66847927
quote:
Op maandag 9 maart 2009 01:11 schreef wonderer het volgende:

[..]

Kweenie. Zou ie dan niet in het wilde weg zijn gaan schieten? Dit was echt gericht op de predikant. Dat lijkt me juist wel persoonlijk.
Ligt eraan hoe je het bekijkt. Er is natuurlijk geen enkele noodzaak om een predikant in de kerk te vermoorden als je alleen hem wil aanpakken. Maar je weet natuurlijk niet hoe zo iemand redeneert.

Het schijnt dat hij ook eerst de bijbel aan gort heeft geschoten (wat ook weer toeval kan zijn natuurlijk).
quote:
She said she ran into the sanctuary and saw what looked like paper scattered on the pulpit. She said she was later told that a bullet hit Winters' Bible.

"It was like confetti. It went everywhere," she said. "People were down on their knees and on the floor, screaming and praying."
pi_66848118
quote:
Op maandag 9 maart 2009 01:04 schreef wonderer het volgende:
Dat komt vooral in katholieke gemeenschappen voor; dit geval betreft een baptistische kerk.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  maandag 9 maart 2009 @ 01:31:03 #11
71919 wonderer
pi_66848124
Nou ja, hij leeft nog, komt waarschijnlijk wel een berichtje over.
  maandag 9 maart 2009 @ 01:33:32 #12
237059 Twerk
The Spurs
pi_66848153
quote:
Op maandag 9 maart 2009 01:31 schreef wonderer het volgende:
Nou ja, hij leeft nog, komt waarschijnlijk wel een berichtje over.
Er is idd van alles mogelijk. Misschien zat hij wel midden in een psychose en verbeeldde hij zich dat hij door Satan werd ingefluisterd om de lokale priester te vermoorden.
pi_66848229
quote:
Op maandag 9 maart 2009 00:58 schreef Twerk het volgende:
[ afbeelding ]
[..]

CNN:
http://edition.cnn.com/20(...).shooting/index.html

Wat zou hier achter kunnen zitten?
Trauma Based Mind Control van de CIA natuurlijk.
  maandag 9 maart 2009 @ 01:43:39 #14
237059 Twerk
The Spurs
pi_66848290
quote:
Op maandag 9 maart 2009 01:39 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

Trauma Based Mind Control van de CIA natuurlijk.
Hehe ja, geen gekke gedachte, maar de schutter was pas 27. En daar zijn ze al veel langer mee gestopt voor zover ik weet..
  maandag 9 maart 2009 @ 03:05:01 #15
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_66848826
quote:
Op maandag 9 maart 2009 01:33 schreef Twerk het volgende:

[..]

Er is idd van alles mogelijk. Misschien zat hij wel midden in een psychose en verbeeldde hij zich dat hij door Satan werd ingefluisterd om de lokale priester te vermoorden.
Zeg.... wil jij Satan niet zo demoniseren....!?
  maandag 9 maart 2009 @ 03:08:55 #16
237059 Twerk
The Spurs
pi_66848840
quote:
Op maandag 9 maart 2009 03:05 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Zeg.... wil jij Satan niet zo demoniseren....!?
Goedbeschouwd komt hierdoor Satan toch niet perse in een kwader daglicht te staan?

Het zou toch ook niets over Bill Gates zeggen als ik me verbeeld dat ik in opdracht van hem apple computers moet saboteren?
  maandag 9 maart 2009 @ 03:09:41 #17
230721 The.Apple
Future, Vision, Respect, Life
pi_66848843
/Care
Here's to the crazy ones, the misfits, the rebels,....... Arrrcchhh kijk em zelf maar
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=SQFIsfQKBuU[/youtube]
pi_66862091
Hij vroeg zijn vrouw of hij een keer de kerkdienst mocht laten schieten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')