quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 01:48 schreef SHE het volgende:
Ik heb 2 broers...en tuurlijk dat ik er weleens BIJ STIL heb gestaan ...icm sex dan...maar weet ook dat de hel dichtvriest alvorens dat ooit werkelijkheid zal worden.
gewone gezonde fantasie...niet eens fantasie, maar meer iets wat door je hoofd schiet.
quote:Op zaterdag 8 juli 2006 14:10 schreef SHE het volgende:
Ik heb er zelf geen behoefte aan, ondanks dat ik kanjers van broers heb, maar als iemand anders in die situatie zit, dan ben ik de laatste die zal veroordelen
quote:Op dinsdag 18 november 2008 21:20 schreef SHE het volgende:
Dat hier veel pedo's rondwandelen vind ik al opmerkelijk, maar nog opmerkelijker vind ik dat veel mensen het blijkbaar doodnormaal vinden om hun nicht/neef te neuken , getuige de reacties in dit topic.
Het verbaasd me oprecht. Er is niets normaals aan het neuken van familieleden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aanpassen of oprotten ! Wij tegen iedereen !
Jij ook weer terugquote:
quote:Op maandag 9 maart 2009 00:16 schreef mike_hunt het volgende:
O eindelijk!
Maar xou de OP niet eens kunnen vinden![]()
quote:Op maandag 9 maart 2009 00:17 schreef KingOfPop het volgende:
Hij kon gewoon de OP niet vindenDe OP niet kunnen vindenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.www.hansanders.nl
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
Eigenlijk ben ik gek dat ik nog reageer, maar zoveel crap en gayness in 1 topic kan ik niet aan.quote:Op maandag 9 maart 2009 00:18 schreef Emimich het volgende:
Wie is Adelante?
quote:
Handhaver van orde.quote:
Daarom hebben ze ook Discovery Travel & Living.quote:Op maandag 9 maart 2009 00:17 schreef reetveter het volgende:
En ja hoor, zelfs in de tweede week weet Discovery de volgorde van afleveringen te verneuken. Wat een incompetente kankerdebielen werken daar zeg
Jouw topics zijn pareltjes wil je zeggen?quote:Op maandag 9 maart 2009 00:19 schreef Emimich het volgende:
[..]
Eigenlijk ben ik gek dat ik nog reageer, maar zoveel crap en gayness in 1 topic kan ik niet aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |