Eens. Stekelenburg heeft in mijn ogen de betere uitstraling, volwassener ook.quote:Op zondag 15 maart 2009 23:25 schreef DuvelDuvel het volgende:
Vind juist dat een Stekelenburg in vorm meer uitstraling heeft en meer de verdediging leidt.
Ja, wel. Het seizoen is bijna afgelopen en kampioen word je toch niet meer. Er staat weinig meer op het spel, waarom zou je dan het vertrouwen in Stekelenburg opzeggenquote:Op zondag 15 maart 2009 23:27 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Doet hij toch ook niet? De beste moet keepen klaar en op dit moment is Vermeer dat gewoon.
Die kijkt toch niet. Die zit vast Ria te palenquote:Op zondag 15 maart 2009 23:28 schreef Messenga het volgende:
Complete sneer naar de schaatscollega's, hoe zal collegadikkie Smeets reageren?
Hij flipte naderhand ook niet compleet...quote:Op zondag 15 maart 2009 23:30 schreef rubbereend het volgende:
Toen Huntelaar zoiets dergelijks een keertje deed, ff jennen na een doelpunt hoorde ik ze er niet over bij SV
quote:Op zondag 15 maart 2009 23:30 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Die kijkt toch niet. Die zit vast Ria te palen
Het ging niet alleen om dat irriteren natuurlijk.quote:Op zondag 15 maart 2009 23:30 schreef rubbereend het volgende:
Toen Huntelaar zoiets dergelijks een keertje deed, ff jennen na een doelpunt hoorde ik ze er niet over bij SV
quote:Op zondag 15 maart 2009 23:30 schreef rubbereend het volgende:
"Iedereen in Nederland..."quote:Op zondag 15 maart 2009 23:31 schreef J.Herrer het volgende:
'Iedereen kent mijn karakter'
Who the fuck is Kargbo
Goede voetballer, volgens mij ook nog transfervrij na dit seizoen.quote:Op zondag 15 maart 2009 23:31 schreef J.Herrer het volgende:
'Iedereen kent mijn karakter'
Who the fuck is Kargbo
Dat dus. Tenenkrommendquote:Op zondag 15 maart 2009 23:32 schreef Hephaistos. het volgende:
Wat een domme vraag zeg![]()
'Cause the word Nigger is racism to you?'
Inderdaad.quote:Op zondag 15 maart 2009 23:32 schreef Hephaistos. het volgende:
Wat een domme vraag zeg![]()
'Cause the word Nigger is racism to you?'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |