Genee wat een verademingquote:Op zondag 15 maart 2009 22:59 schreef The_Verve het volgende:
Jack is weer veel te nadrukkelijk aanwezig...
Zie toch ingestudeerd.quote:Op zondag 15 maart 2009 23:00 schreef Cyberia18 het volgende:
Fraai ingekopt maar hij stond wel verdomde vrij.
quote:Op zondag 15 maart 2009 23:03 schreef Jojoortje het volgende:
Die kansen van Lazovic... Wat een sukkel!
Nu je het moment met Gio nu pas goed ziet wel ja. Maar dan nog, die PSV'er liet zich daar wel heel makkelijk blokken door Gio. Gewoon slecht gehandeld door de PSV verdediging.quote:
Met zijn 'u' idd... Viel me ook al op!quote:Op zondag 15 maart 2009 23:06 schreef Blawh het volgende:
Affelay, wel keurig opgevoed.
Afellayquote:Op zondag 15 maart 2009 23:06 schreef Adelante het volgende:
Die Affelay uitspraken:
wederom weer
het resultaat is zeer teleurstellend, maar het gaat om het resultaat
quote:Op zondag 15 maart 2009 23:07 schreef Dj_Day-V het volgende:
Maarrrr PSV is toch ook een provincie club?
quote:
quote:PM: je webicon is te groot (247Kb), zou je deze willen vervangen door eentje die <100Kb is?
Heerenveen valt nog over te discussiėren maar tegen Twente mocht er maar een ploeg als winnaar van het veld en dat waren zij. Vandaag denk ik ook want als Lazovic die twee kansen benut is de wedstrijd ook gespeeld.quote:
plus dat PSV de punten stal in Groningen.quote:Op zondag 15 maart 2009 23:09 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Heerenveen valt nog over te discussiėren maar tegen Twente mocht er maar een ploeg als winnaar van het veld en dat waren zij. Vandaag denk ik ook want als Lazovic die twee kansen benut is de wedstrijd ook gespeeld.
quote:Op zondag 15 maart 2009 23:06 schreef need2009 het volgende:
[..]
Jaja en jij voor ajax, whats youre point?
Oké, dan mag je er een wegstrepen.quote:Op zondag 15 maart 2009 23:10 schreef Prosac het volgende:
[..]
plus dat PSV de punten stal in Groningen.
Je hebt gelijk.quote:Op zondag 15 maart 2009 23:09 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Heerenveen valt nog over te discussiėren maar tegen Twente mocht er maar een ploeg als winnaar van het veld en dat waren zij. Vandaag denk ik ook want als Lazovic die twee kansen benut is de wedstrijd ook gespeeld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |