Nee hoor een keeper en een aanvaller is genoeg.quote:Op zondag 15 maart 2009 23:13 schreef Cyberia18 het volgende:
20 miljoen?![]()
Ik denk dat het merendeel van de Feyenoord supporters, die al liepen te pronken met de aanstaande grote miljoenenaakopen, nu zwaar teleurgesteld zijn.
Zaken doen op basis van 'als, als, als' kan natuurlijk nietquote:Op zondag 15 maart 2009 23:14 schreef Palmboom313 het volgende:
Kijk Hugo die zegt iets verstandigs. En als we de Guzman hadden verkocht dan hadden we 7 miljoen negatief.
Ik bedoelde eigenlijk dat "wederom weer" dubbelop is.quote:Op zondag 15 maart 2009 23:09 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Heerenveen valt nog over te discussiėren maar tegen Twente mocht er maar een ploeg als winnaar van het veld en dat waren zij. Vandaag denk ik ook want als Lazovic die twee kansen benut is de wedstrijd ook gespeeld.
Ja, we moeten het over de geweldig spelende wereldclub Ajax hebben, met die ontzettend boeiende wedstrijd vandaag!quote:
Nee, Vermeer past veel beter bij Ajax en de traditie van onze keepers.quote:Op zondag 15 maart 2009 23:18 schreef Blawh het volgende:
Volgens mij was de keuze niet zo moeilijk voor Marco.
Dan heb ik niks gezegd.quote:Op zondag 15 maart 2009 23:16 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk dat "wederom weer" dubbelop is.
Hoezo?quote:Op zondag 15 maart 2009 23:19 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee, Vermeer past veel beter bij Ajax en de traditie van onze keepers.
Ach, het gaat niet alleen om het bedrag, maar meer om wat er mee gedaan wordt.quote:Op zondag 15 maart 2009 23:13 schreef Cyberia18 het volgende:
20 miljoen?![]()
Ik denk dat het merendeel van de Feyenoord supporters, die al liepen te pronken met de aanstaande grote miljoenenaakopen, nu zwaar teleurgesteld zijn.
Hij zit nu in het programma van Studio Voetbal.quote:Op zondag 15 maart 2009 23:21 schreef sezten het volgende:
Kan iemand mij vertellen waar Stam zich bevindt? Nog niet gezien of gehoord namelijk.
Oh ik zie het al.quote:Op zondag 15 maart 2009 23:22 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Hij zit nu in het programma van Studio Voetbal.
het is de look-a-like:quote:Op zondag 15 maart 2009 23:22 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Hij zit nu in het programma van Studio Voetbal.
Dat dus voornamelijk. Uitstraling van Vermeer vind ik beter dan van Stekelenburg, die ik overigens wel een hele goede keeper blijf vinden.quote:
Jazeker, straalt meer rust en vertrouwen uit.quote:
Hij heeft de x-factorquote:Op zondag 15 maart 2009 23:24 schreef Cheiron het volgende:
Ja, Stekelenburg, want "hij ziet er zo stoer uit"..
Wat een raar argument. Stekelenburg heeft jaren prima het doel van Ajax verdedigd, en nu heeft hij een mindere periode en wordt hij meteen aan de kant geschoven. Ik vind het erg respectloos van Van Basten.quote:Op zondag 15 maart 2009 23:23 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat dus voornamelijk. Uitstraling van Vermeer vind ik beter dan van Stekelenburg, die ik overigens wel een hele goede keeper blijf vinden.
Bij veldspelers gaat het ook zo.quote:Op zondag 15 maart 2009 23:25 schreef Merkie het volgende:
[..]
Wat een raar argument. Stekelenburg heeft jaren prima het doel van Ajax verdedigd, en nu heeft hij een mindere periode en wordt hij meteen aan de kant geschoven. Ik vind het erg respectloos van Van Basten.
klopt, maar hij maakt meer fouten. Vermeer redt punten. en ik heb het idee dat Vermeer de verdediging beter organiseert en coacht.quote:Op zondag 15 maart 2009 23:24 schreef Adelante het volgende:
[..]
Jazeker, straalt meer rust en vertrouwen uit.
Die Ajacieden ookquote:
Met spelers is dat toch heel anders. Met keepers wissel je niet elke week.quote:
Doet hij toch ook niet? De beste moet keepen klaar en op dit moment is Vermeer dat gewoon.quote:Op zondag 15 maart 2009 23:26 schreef Merkie het volgende:
[..]
Met spelers is dat toch heel anders. Met keepers wissel je niet elke week.
Eens. Stekelenburg heeft in mijn ogen de betere uitstraling, volwassener ook.quote:Op zondag 15 maart 2009 23:25 schreef DuvelDuvel het volgende:
Vind juist dat een Stekelenburg in vorm meer uitstraling heeft en meer de verdediging leidt.
Ja, wel. Het seizoen is bijna afgelopen en kampioen word je toch niet meer. Er staat weinig meer op het spel, waarom zou je dan het vertrouwen in Stekelenburg opzeggenquote:Op zondag 15 maart 2009 23:27 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Doet hij toch ook niet? De beste moet keepen klaar en op dit moment is Vermeer dat gewoon.
Die kijkt toch niet. Die zit vast Ria te palenquote:Op zondag 15 maart 2009 23:28 schreef Messenga het volgende:
Complete sneer naar de schaatscollega's, hoe zal collegadikkie Smeets reageren?
Hij flipte naderhand ook niet compleet...quote:Op zondag 15 maart 2009 23:30 schreef rubbereend het volgende:
Toen Huntelaar zoiets dergelijks een keertje deed, ff jennen na een doelpunt hoorde ik ze er niet over bij SV
quote:Op zondag 15 maart 2009 23:30 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Die kijkt toch niet. Die zit vast Ria te palen
Het ging niet alleen om dat irriteren natuurlijk.quote:Op zondag 15 maart 2009 23:30 schreef rubbereend het volgende:
Toen Huntelaar zoiets dergelijks een keertje deed, ff jennen na een doelpunt hoorde ik ze er niet over bij SV
quote:Op zondag 15 maart 2009 23:30 schreef rubbereend het volgende:
"Iedereen in Nederland..."quote:Op zondag 15 maart 2009 23:31 schreef J.Herrer het volgende:
'Iedereen kent mijn karakter'
Who the fuck is Kargbo
Goede voetballer, volgens mij ook nog transfervrij na dit seizoen.quote:Op zondag 15 maart 2009 23:31 schreef J.Herrer het volgende:
'Iedereen kent mijn karakter'
Who the fuck is Kargbo
Dat dus. Tenenkrommendquote:Op zondag 15 maart 2009 23:32 schreef Hephaistos. het volgende:
Wat een domme vraag zeg![]()
'Cause the word Nigger is racism to you?'
Inderdaad.quote:Op zondag 15 maart 2009 23:32 schreef Hephaistos. het volgende:
Wat een domme vraag zeg![]()
'Cause the word Nigger is racism to you?'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |